fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 20:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 10:27 
Offline
Forďák

Registrován: 28 pro 2008 15:43
Příspěvky: 93
Bydliště: Hradec Králové
tak sem objednal v kelly svíčky, nějaký obyč brisk, kabely bosch a palivovej filtr starline. snad to bude k něčemu dobrý.

_________________
Ford Escort MK5 CLX 1.4ccm, r.v. 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 10:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
:smt021 ...no uvidíš

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 11:08 
Offline
Forďák

Registrován: 28 pro 2008 15:43
Příspěvky: 93
Bydliště: Hradec Králové
jak už sem tady někde psal, tak je mi líto do toho vrážet každou korunu, protože s největší pravděpodobností to auto neprojde technickou a tak pujde na šroťák.

_________________
Ford Escort MK5 CLX 1.4ccm, r.v. 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 úno 2009 12:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
CVH jede na vše....i na svíčky z 1.3 Felicie :-D

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009 09:19 
Offline
Nováček

Registrován: 01 led 2009 17:37
Příspěvky: 34
Bydliště: Osek
Mel sem ty samy problemy jako Waltr89.Kolisani otacek,skubani,cukani,to vsechno se delo pri nizsich otackach.Pomohlo mi/svete div se/,ze sem nalil do nadrze cistic vstrikovaciho systemu/stoji asi 160kc/.Od ty doby uz to nedela.Naopak ted mi to skube kdyz proslapnu pedal az k podlaze,takze patrani po zavade zacina nanovo.Tohle auto je zacarovanej kruh.

_________________
....brazdim silnice Fordem Escortem combi 1.4i, 52kw,rok v.1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009 10:09 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
jo to bude pravděpodobně lambda sonda.....

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009 10:21 
Offline
Nováček

Registrován: 01 led 2009 17:37
Příspěvky: 34
Bydliště: Osek
Proc lambda sonda? Kdyby byla vadna,neblblo by mi to i pri nizkejch otackach?

_________________
....brazdim silnice Fordem Escortem combi 1.4i, 52kw,rok v.1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009 10:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Citace:
...Naopak ted mi to skube kdyz proslapnu pedal az k podlaze...


..pokud ti to škube a netáhne když prudce zrychluješ tak to bude asi lambda sonda, nebo špatný škrkla čidlo (čidlo polohy škrtící klapky)... moc dalších věcí to být nemůže...případně mě napadá ješte MAF....moc dalších věcí to být nemůže :-) ... navíc funkčnst těhle čidel lehce prověříš...

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009 11:00 
Offline
Nováček

Registrován: 01 led 2009 17:37
Příspěvky: 34
Bydliště: Osek
Uz sem tady hledal jak promerit potenciometr,ale nenasel sem to.Vis kde bych to mel hledat?

_________________
....brazdim silnice Fordem Escortem combi 1.4i, 52kw,rok v.1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009 11:35 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 srp 2007 14:14
Příspěvky: 953
Bydliště: Východní Čechy
Někde dole v tomhle tématu jsou hodnoty pro TPS(čidlo polohy škrtící klapky)
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=3042&start=0


Tady je něco o lambdě
http://www.fordfans.cz/technics/O2%20Senzor%20-%20diagnostika.php


A tady něco o MAF
http://www.fordfans.cz/efi/efi.php?p=maf
a řešení a různé návody ohledně MAFu je tu ...lehce řečeno opravdu mrtě moc...

_________________
Peugeot 206 RC...zkus mě chytit :-P
Peugeot 206 GTI <- Audi Coupe quattro <- Audi Coupe <- Ford Orion 1.6i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 bře 2009 21:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
A tady najdeš všechno pohromadě
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... ce+ventilu

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: škubání
PříspěvekNapsal: 14 bře 2009 01:08 
Offline
Nováček

Registrován: 14 bře 2009 00:48
Příspěvky: 4
Bydliště: Tachov
Mám podobný problém. Motor 1.6 zetec 1995, starty naprosto bez problémů, volnoběh taktéž (1000-1200ot/min.) jakmile ale chci rozjet, škube to, akcelerace žádná a na otáčkoměru vidím velké výkyvy hlavně mezi 4000-5000 otáčkama. svíčky mám nové od bosche originál, kabely proměřené a zkontrolované. Za studena to jezdí lépe než zahřáté a po delší cestě už se to ani nerozjede pořádně plynule. Koupil jsem i návody ale marně. fords jsou asi tajemná auta.... :D .

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.6 ZETEC, GHIA, 1995/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2009 09:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No snad Ti poradí někdo, kdo má nějakou dlouhodobější zkušenost se svíčkami Bosch v ZETECu, koukám, že třeba carculka je tam dával.
Pokud tam tedy máš Bosch, je to poněkud nejasně napsáno.

Asi by taky nebylo od věci napsat, co vše už bylo na autě, byť třeba v jiných souvislostech, měněno, třeba výfuk, lambda sonda,... nebo co je ještě původní.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2009 21:24 
Offline
Nováček

Registrován: 14 bře 2009 00:48
Příspěvky: 4
Bydliště: Tachov
Tak něco k tomu mému forďátku. Začalo to malinko po výměně klínového řemene v servisu. Poté jsme jeli na dovolenou pod stan a v jedné chvíli jsem neměl jinou možnost (do mrtě vybitá baterka) než ubohé vozidlo roztlačit. Chvilku mi fordík nadával, po pěti minutách se srovnal a vše ok. Po 500 km ale začal zas škubat o to víc. Tak to začlo. Měnil jsem svíčky v servisu, leč při vlastní kontrole jsem zjistil, že tam dali s podložkou což tam nepatří a navíc pro obsah 1.3. Tak jsem tam dal ty bosche podle označení z manuálu na svůj typ (o poznání jinačí). Lambda sonda je původní, zadní tlumič výfuku je nový. Má nalítáno asi 160000 a je teď před výměnou oleje. Co víc napsat. Když sešlápnu plyn na dvojku velmi pomalu a plynule zrychluji, má tah až do cca 4000 ot. a pak zas spadne. Problém je že nemám garáž ani místo kde pracovat a servisům u nás už nevěřím. Nejbližší ford je 60 km v Plzni a tak se obracím na vás, protože nechci něco zfušařit. Děkuji děkuji děkuji...

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.6 ZETEC, GHIA, 1995/99


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2009 21:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Podle mne by to mohlo dělat:
vadná lambda sonda
vadné zapalovací kabely (projeví se až na ohřátých kabelech, zvětšení odporu kabelů)
nevhodný typ svíček
vadný MAF

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 bře 2009 21:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 bře 2007 20:16
Příspěvky: 827
Bydliště: Horní Branná
zkus tu lambdu odpoj konektor a jed to projet a uvidíš

_________________
ford mondeo III 1,8 92kw ghia


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 12:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2007 11:44
Příspěvky: 100
Bydliště: Karlovy Vary
čau lidi mám podobnej problém...auto cuká ale spíš za studena v celym spektru otáček a vubec se nechce rozjet jede třeba jenom 40 km/h a pak tak po kiláku vystřelí a jede v poho....zjistil sem že ten přední díl vejfuku do kterýho vede lambda je dost děravej ješte před lambdou a okolo lambdy tak ho budu muset vymenit...co myslíte projevuje se to cukání právě díky tomu vejfuku nebo tam je ještě jinej problém

_________________
Ford escort 5dv.,1,4i-1995, tmave zelená metla(plasty v barvě),nárazník a křídlo RS, 14" kola autec,pružiny Supersport -40/-40 centrál + alarm, předek v elektrice, bez serva :( (ale nahradi to posilovnu:)) muzika: radio Blaupunkt queens mp 56 (s USB,audiozdroj USB flshdisk 16gb)+ 1din moniciever, zesik Alpine V12 MRV 505 (4x 90 w rms 4 ohm), subáč Magnat AD 300 V 45l uzavřené bedně vlastní konstrukcea druhy zesík Hifonics monoblock(540, 850, 1150w rms 4,2,1 ohm), přední kompo macAudio cfx 2.13.... zadni compo do plata(výroba noveho plata z mdf) Mac Audio CFX 2.16 , kapacitor Brax E-CAP 1F


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 13:44 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 05 led 2008 13:01
Příspěvky: 4384
Bydliště: Třinec
Určitě :!: Přisává to vzduch-lambda dává nesmyslé údaje a to dělá Tvůj problém. :D

_________________
FOCUS 1,6 16v combi,100stříbrných italských hřebečků v Ghia výbavě
Dříve fiesta 1,1 37kw5.d/ ,esco1,6 16v ghia FORD-všechno co děláme,zmrvíte VY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 14:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2007 11:44
Příspěvky: 100
Bydliště: Karlovy Vary
no teď sem přišel z garáže a odpojil lambdu a furt to to samý co ty na to??

_________________
Ford escort 5dv.,1,4i-1995, tmave zelená metla(plasty v barvě),nárazník a křídlo RS, 14" kola autec,pružiny Supersport -40/-40 centrál + alarm, předek v elektrice, bez serva :( (ale nahradi to posilovnu:)) muzika: radio Blaupunkt queens mp 56 (s USB,audiozdroj USB flshdisk 16gb)+ 1din moniciever, zesik Alpine V12 MRV 505 (4x 90 w rms 4 ohm), subáč Magnat AD 300 V 45l uzavřené bedně vlastní konstrukcea druhy zesík Hifonics monoblock(540, 850, 1150w rms 4,2,1 ohm), přední kompo macAudio cfx 2.13.... zadni compo do plata(výroba noveho plata z mdf) Mac Audio CFX 2.16 , kapacitor Brax E-CAP 1F


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: škuby škub
PříspěvekNapsal: 26 bře 2009 11:07 
Offline
Nováček

Registrován: 14 bře 2009 00:48
Příspěvky: 4
Bydliště: Tachov
tak jsem začal od nejlevnějších možností. pročistit všechny konektory, koupit nové filtry vzduchu, benzínu, koupit aditiva na provětrání vstřiků (vyšlo to na cca 500,-). Pak jsem zajel na diagnostiku (200,-) a už od pohledu (teda od poslechu) mi doporučili vyměnit zapalovací kabely (nejlevnější za 750,-). A vida.... autíčko jede jak znovuzrozené. Nemá sice výkon jako dřív, ale to už doladím. Takže u mě to bylo kabelama. Všem děkuji za doporučení. :)

_________________
FORD ESCORT COMBI 1.6 ZETEC, GHIA, 1995/99


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz