fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 úno 2009 12:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Tak jsem si rikal, ze nejdriv zkusim dat zpetny ventil mezi filtr a cerpadlo. Kdyz jsem odpojil puhlednou hadicku od cerpadla(druhy konec byl jeste na filtru), tak jsem videl jak nafta z hadicky tece zpatky do filtru... Nemela by to ta pumpicka na filtru podrzet? Jestli jo, tak uz je asi jasny kde je chyba :)

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 úno 2009 12:58 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Podle me mela (alespon me to tak funguje u filtru s pumpovacim balonkem, coz je funkcne stejne reseni). Podle meho testu by funkcni pumpa mela naftu v trubkach udrzet i pomerne dlouhou dobu i kdyz neni nafta nasata az do ni.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 úno 2009 09:15 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Tak ten ventil se neosvedcil, ze zacatku to trochu skytalo a pak uz to nechytlo vubec tak jsem ho radsi oddelal... Asi spadla nafta z filtru a cerpadlo uz to nenatahlo zkrz ten zpetny ventil...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2009 18:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
2 Belous: Tak jsem rozebral tu pumpicku a byla docela zanesena, vycistil jsem ji a smontoval, tak myslim ze uz je ok. Ale starty se nezlepsili... Tak jsem zkusil test se klenickou co na zacatku threadu popisoval Karel, a nafta ve sklenicce klesla tak za hodinu a pul o cca 1dcl. To se mi zda moc... Ted proc to pada... minuly tyden jsem menil solenoid, tak kdybych tam dal spatne gumicku, tak by kvuli tomu sice nafta padala, ale kdyz by to bylo nastartovany tak by tam odsud taky vytekala ne? a kolem solenoidu je sucho... Tak jeste teda zkusim prehodit ten prepadovy ventil jako Smido... Snad to pomuze

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 bře 2009 22:34 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
Chuck asi ta sklamem ale ten ventil pomohol len na chvilu štarty su zasa hrozne.musim dat to čerpadlo premerat a potom budem mudrejší

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 10:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jak je možný ze když čerpadlo přisava vzduch, tak netece? Kdyz prisava vzduch, tak by to melo i tect ne?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 18:31 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
tak to by zaujimalo aj mna .to štartovanie mi pridalo 10 rokov života

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 bře 2009 19:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jeste me napadlo, ze az budu doma tak zkusim jak velkej tlak jde do prepadu pri nastartovanym motoru a pri vypnutym motoru. Pak tam zkusim na prepadovou hadicku zapojit zpetny ventil v propustnym smeru(je potreba malinky tlak k otevreni). Pokud je moje teorie pravdivá tak pri nastartovanym motoru pujde do prepadu vyssi tlak tak by se ventil otevrel, ale pri vypnutym motoru by ten ventil mohl ten tlak udrzet... A pokud nebude nikde tect cerpadlo tak by se nemela nafta kam ztracet...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 bře 2009 23:50 
Offline
Nováček

Registrován: 27 led 2009 22:57
Příspěvky: 18
Bydliště: Myjava
pred chvilou som robil taky maly testik ktoreho vysledok mna trocha šokoval.spravil som si taku provizornu skušačku z jednej žiarovky a dvoch drotikov jeden koniec som dal na posledny žhavič a druhy na kostru.pri zapnuti klučika sa žiarovka rozsvitila,cvaklo relatko a aj žiarovka zhasla,takže všetko OK.zaštartoval som auto nechitilo a tak som išiel žhavit znova no žiarovka sa už nerozsvietila takže s toho vyplyva že nešiel prud na žhaviče no pritom kontrolka žhavenia svietila.potom som už naštartoval a hned po naštartovani sa rozsvietila aj ta žiarovka a svietila asi 30 sekund.nejsom nejaky odbornik no myslim si že tu niečo nebude v poriadku.robil som to kvoli tym špatnym štartom.skuseny FORDACI už sa tešim na vaše nazory.

_________________
FORD escort 1.8 td combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 bře 2009 01:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Zkusil bych vydelat relatko a zkusit jestli se nezasekava... Nevim jak je zapojena ta zarovka na palubce(jestli se ma sepnout po zapnuti klicku do II polohy nebo se ma zapnout se sepnutim relatka), tak radsi nebudu vymejslet kraviny...

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 00:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jeste by me zajimalo toto. Kdyz odpojim od fitru hadicku, tak vidim jak v ni pomalu klesa hladina. tudiz proteka nafta cerpadlem do nadrze... Kdyz jsem hadicku ucpal prstem, tak se hladina zastavila... Tak me napadlo jestli naftu v cerpadle nedrzi palivovy filtr(pumpicka), a kdyz netesni(pumpicka) tak vytece nafta z cerpadla.

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009 11:13 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
jen takova ma zkusenost, pri uplnem vyndavani předehřevu nafty jsem samo dostal vzduch k filtru atd spadla i mozna nafta k nadrzi nevim zda tam je nejaky zpetny ventil, ale po zapojeni atd nechtel nastartovat, to sama kdyz jsem měnil filtr, pri kontrole hadiček nafty jsem zavadil o hadicky mezi vstriky, jejich konce byly tak ztyřelé že byly na hadry, ušmiknul jsem konce a nasadil znovu, od te doby mi uz asi nepada nafta, i jede na staly vykon, nekdy mi pri stalem plynu zrychlil nebo ubral plyn, samovolne,

jsou to ty hadičky potažené textilem, i od čerpadla do 1 vstřiku (zleva) byla ztyřelá a všechny ostatní - mezi vstřiky

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009 12:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
hadicky na prepadech jsem menil taky, i tu gumovou zatku na 4 vstiku jsem menil... Da se jeste nekde sehnat ta opravna sada na tu pumpicku? ja jsem ji shanel v autoprime, autobenexu, a na strankach autokelly jsem to nenasel... jak se to ma jmenovat?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2009 12:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Kdosi tady psal ze koupil komplet pumpu nejakou univerzalni v obchode za cca 600.
Ja taky dlouho shanel, nakonec jsem ji sehnal na www.rall.cz
Blby ale je ze tech sad je vic a ja si objednal zrovna tu spatnou tak jsem se pak nasrat a koupil za 1800 origo fungl od forda.

Jinak ta sada stala neco kolem 300,- a obsahovala pouze tu problematickou membranu, mackaci knoflik a ten kovovy uzaver.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 74 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 67 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz