fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: vymena motora
PříspěvekNapsal: 14 bře 2009 22:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
zdarec borci. mam taky problem,potrebujem vymenit motor 1,8d r88 za motor 1,8d r93. ake problemy ma cakaju?bude treba prerabat neake uchyty alebo nieco podobne?myslim starter altik atak.alebo radsej zobrat aj s altikom a starterom...a ak bysom menil aj prevodovku tak by mi asi uz nesedeli poloosi a naboje alebo by to bolo ok.
dik za rady a sory ak je to duplicitna tema ale vyhladavanie mi nic podobne nenaslo...

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 18:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
holý motory (blok s hlavou) jsou stejný...co je určitě jiný a co budeš muset vyměnit je silentblok zavěšení motoru (odšroubovat 3šrouby přímo na bloku a vyměnit za tvůj původní i s původními šrouby) pak převodovka v escu nemá tu spodní lyžinu, takže tě čeká přešroubovat z té tvé původní celé zavěšení silentbloků převodovky na tu lyžinu, poloosy bych nechal taky tvoje původní pokud jsou dobré...v převodovce bych vyměnil olej a gufera poloos a případně i u táhla řazení...taky bych se podíval na stav spojky....abys to nemusel po pár kilometrech zase rozebírat znovu....startér by neměl být problém, jsou jen dvě varianty cívek, kde je rozdíl v konektoru vodiče od spínací skříňky(závitovej čep na gumovou fajfku nebo plochý konektor faston)....je možný že ten motor 93 měl servo, který bude muset dolů a s ním budeš muset našroubovat svůj původní držák altíku, protože servo je vlatně i držák altíku...tím se v podstatě i vyřeší problém s altíkem, dej svůj a není problém s konektorem (multiplug versus očka)....pokud to mělo servo, tak tam byl dlouhej pětidrážkovej řemen a ty tam asi nejspíš máš krátkej třídrážkovej jen na altík, pak ti vyvstává řešení jak pořešit řemenici na klikovce (pětidrážka versus tvoje původní třídrážka)....u esca mk IV nejni moc místa kolem podběhu, tak je otázkou zda jí tam nechat a řemen nasadit co nejblíž k motoru a doufat že se tam vejde, nebo ji vyměnit za cenu rozebrání rozvodů (který bych já raději pro klid vyměnil)....zbývá už jen vyřešit případný rozdíly v systémech vstřikovacích čerpadel (lucas či bosch) tj. napojení nafty a elektriky kolem čerpadla....zádrhel by mohl nastat jen při demontáži ochranýho štítu stop ventilu v případě že tam je lucas s imobilizérem.... to je zhruba vše....nic co by nešlo udělat...jen ta hliníková vana znalému prozradí, že je něco jinak....:)

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 21:20 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
dik za odpoved.asi sa do toho pustim,ale nemam vykurovanu garaz tak asi az o par mesiacov.zatial to ide aj ked trochu trasie a je prob nastartovat.prevodku zatim asi necham tak ako je ale pozriem na tu spojku.teda az to bude rozobrate.este taky dotaz.ako je to svyfukom?
tak znova diky moc

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 bře 2009 21:48 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
s výfukem je to tak, že si přišroubuješ svoje svody na novej motor...jak jsem psal hlava a blok jsou furt stejný, takže to v pohodě jde... sání s filtrem jsou na tom obdobně.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009 10:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
dik je vidiet ze slovaci a cesi si este vzdy pomozu :P

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 16:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
no tak motor je doma aj s prevodkou...stalo to 400eur ,co uz...
ale bol k tomu starter spojka a altik...
mam len otazku na typ motora . moj stary bol rta a tento novy je rth-myslim...
ide o to co vsetko sa mi zmeni a ako to ovplyvni emisnu kontrolu alebo ine "povinne" veci
dik borci

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 17:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
na tohle se nedívají,alespon u mě se na to nedívali. měl jsem v techničáku RTB a v autě RTH s nic neříkaly. podstatny je to RT a to další písmeno už tak ne. ten motor byl celkem drahej, 400eur je dost. měřil jsi na něm tlaky?

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2009 17:26 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
400 bolo aj za prevodku spojku, starter, altik prostre komplet.mam este jeden problem...xel by som do mk4 natlacit pristrojovku z opel astra g.nevite niekto ake su tam koncovky,bovden a tak.proste ci to tam napojim,a ci to bude ukazovat spravne...nadrz ma 50 L takze to by mohlo byt ok.teplota dufam tiez.skor mi ide orychlomer a otacky....dikes kazdemu kto odpovie.

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 dub 2009 20:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
na tu přístrojovku bych se vyprdnul,moc práce s nejasnym výsledkem

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 dub 2009 08:18 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
mas recht marenko-som na nu pozeral zozadu a kde nic tu nic,bovdena niet.a digitalna mi tam akosi nepojde,asi.tak dlabem na to...

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2009 21:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
tak motor s prevodkou vcera zmenil miesto a uz je naladovany v escu.mal som neake problemy ale slo to.trochu spaduje nafta ale vymena hadiciek asi pomoze...su tam este origo... potrebujem aj novy silentblok na zavesenie motora,moj je strhnuty, ale nikde v predajni som ho nenasiel. mate niekto neaky kontakt na dobry (lacny) aj internet obchod kde by som to nasiel?hladal som cez googla a kde nic tu nic...
este jedna vec.mam tam trojzuby remen na altik...prob je v tom ze je kratky.je tam tak tak a je na tiahnuty na fest.su aj dlhsie remene tak o 5-10cm alebo treba hladat dajaky special... mozno skor otazka na neakeho obchodnika co pozna katalogy a rozmery.diky moc a fordu zdarec

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2009 23:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Já myslím, že tvůj problém s řemenem vyvstává z toho, žes to tu dost dobře nečetl.....kdyby sis na nový holomotor navěsil vše ze svého starého, asi by těžko bylo něco krátkýho....a kdybys to udělal v době, kdy byly oba motory venku z auta a byl ke všemu slušnej přístup, tak by ti to šlo nejlíp....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2009 20:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
zdarec,citane to bolo dobre a aj postup bol dobry.ide skor o to ze vana je ina vsetko co som prelozil tam pasuje ale olejovka je neaka vacsia-teda skor ma ine uchytenie o motor.ale to uz neriesim dnes som kupil dlhsi remen a je vsetko zas tak jak ma byt.mam este jednu otazku,teda dufam ze poslednu k tejto teme-tenohrievac nafty ma neaku funkciu alebo je tam len tak aby sa nepovedalo a mozem ho vyhodit.ak by to pomohlo pri starte tak by som to dajak napojil ale ked funkcia zlyhava tak sa s nim rozlucim a niekomu ho darujem :P

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 00:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
jeho funkce je jediná....porouchat se.....s tím delším řemenem dej bacha, ať se altíkem nedostaneš moc blízko k tomu plechovýmu držáku stabilizátoru, hohl bys ho o to rozmlátit, motor sebou umí dost házet...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 19:55 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 srp 2006 21:04
Příspěvky: 88
Bydliště: Lipt. Teplička Slovensko
ok takze ohrievac nafty ide do p.... rec.ten remen je dlhsi len o 2cm takze to by nemal byt prob...je tam este dost miesta.mam ale prob so silentblokom na motore - zavesenie motora pred spolujazdcom.to je ten s tym plechom dodola.je uz odtrhnuty a nikde ho nemozem zohnat... v ziadnom obchode ho nemaju a na internete som ho tiez nenasiel.ak mate neake lepsie stranky alebo predajne ozvite sa.dik

_________________
Ford Escort 1,8D 88


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz