Tak tu mám rozuzlení: Vevařil jsem lambdu do svodů asi metr za motor, vyhřívání se mi ani nechtělo připojovat, tak jsem vždycky čekal až se ohřeje (nestačí volnoběh, ale aspoň 3000ot. aby to netrvalo dlouho a pak jsem to změřil obyčejným voltmetrem a zjistil jsem hrůzu. V nízkých otáčkách 0,2V ve vysokých 0,9V. Začlo ladění, výměna trysek, štelování šroubů bohatosti, několikrát přestavení výšky jehly... Ale byla to paráda, že jsem viděl co přesně se děje, když udělám to a to. (Nebylo to no "tak teď to je bohatý, tak uberem" a ono to nejelo.) Vždycky jsem viděl co se děje a během odpoledne se mi to podařilo naladit prakticky k obrazu mému. Za jízdy 0,4-0,6V je na karburátor dost luxusní bych řekl. Největší překvapení však přišlo při prvním tankování, když jsem zjistil, že místo 9-10l/100km jedu za 5,4l a to jsem jel normální kombinovanou jízdu do 120 na okreskách a 60 ve městě. Takže paráda. Poslední měření jsem jel dokonce za 5l, ale to bylo tak do 100km/h kombinovaná.
Tímto chci všem poděkovat za rady a nápady, které mi dali
Tady jenom fotka, kam jsem umístil lambdu (samozřejmě zevnitř, aby nebyla vidět):
_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. SoldFiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold BMW R65 BMW R1150R