fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: startuje/nestartuje
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 22:08 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
ahoj, prošel jsem hodně příspěvků, ale nenašel jsem nic :( co mě trápí... mám mondeo 1,8td z roku 1994, čerpadlo lucas, 65kW... krátce a jednoduše, někdy chytne na cvrnknutí a někdy vůbec... tak třeba dnes... od včera stojí venku u baráku, teplota ráno 2st., přes poledne 8st., večer 2st... asi ve tři nažhavím a chytlo hned, několikrát po sobě jsem to opakoval a žádnej problém. pak to zkouším v pět a nic, upně mrtvo, z výfuku nejde nic. teď jsem to zkoušel v osm a zase chytlo bez problémů. když chytne, běží perfektně, nekouří, má výkon... co jsem zkoušel: stop ventil, napětí na něj jde, cvaká, měl jsem ho i rozebranej, cívka je ok. filtr je nový, mezi filtrem a čerpadlem mám mám průhlednou hadičku, bublinky nejsou, nafta nikde neteče, pumpička jde ztuha, tedy asi žádnej problém... opravdu nevím co ještě může mít vliv na tuhle závadu, zkoušel jsem i povolit matici na trysce a pokud nechyta, nafta z trubky netece :( prosím pomoc... to auto už nemá skoro žádnou cenu, ale nechci se ho zbavit, mám pocit, že je to nějaká blbost...

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 08:15 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Imobilizér?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 08:43 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
Wizzy píše:
Imobilizér?

Jestli se to pozná, že je na klíčku červená/modrá ploška, tak není, tak asi nemá... to mě také napadlo...

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 11:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí....

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 11:46 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
pisty píše:
Jestli máš DO na klíči, tak tam ploška být nemusí....

Nemám DO :(

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 12:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
pro vyzkoušení funkce immo se dá zabalit klíč do alobalu, ale ve chvíli, kdy to nejede.....je tento test k ničemu :(

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 14:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Pokud jde napeti na stop ventil a starter toci tak to nemuze bejt imobilizerem

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 14:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Asi bych zkusil vyndat jeden vstrik pripojit ho k cerpadlu kdyz bude vyndanej z motoru a pres den to zas zkousel natocit at mas jistotu ze fakt jde o problem s dodavkou nafty. A pokud ses si jistej ze kdyz to nestartuje tak ta nafta ani nekapne z trubicky tak bude asi neco z cerpadlem pokud napeti na stop ventilu je a zavzdusneny to neni

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 15:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 16:23 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
Wizzy píše:
Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.

Imobilizér tam není...
Je v čerpadle něco mechanického, co může způsobit, že to někdy naftu tlačí a někdy ne? Nemám tucha, jak to uvnitř vypadá...

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 17:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Wizzy píše:
Já když jsem si na Mondeu "hrál" s klíčema a omylem jsem si poskládal klíč s jiným čipem, tak startér točil jak zběsilý, ale auto nechytlo.


Jo ale stop ventil urcite otevrenej nebyl

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 17:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám :-D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 bře 2009 17:42 
Offline
Forďák

Registrován: 07 říj 2006 19:40
Příspěvky: 51
Bydliště: České Budějovice
a co vzduchovy filtr to by taky nenastaroval, jen netusim jesli by sel nejaky kour z vyfuku ... je to jen napad :)

_________________
Ford Escort 1.8 TD, r.v.96


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2009 12:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Wizzy píše:
To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám :-D

A jak u toho Mondea vypnuls motor???
pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2009 14:33 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Karel: No jak... vypnu zapalování :-D

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2009 16:55 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
Karel píše:
Wizzy píše:
To určitě nebyl, protože ho tam ani nemám :-D

A jak u toho Mondea vypnuls motor???
pbf9:A neseka se ti relatko zhaveni?Ale to by se ti asi kourilo z vyfuku, pokud by to bylo timhle.

Jak se to pozná, že se seká? Pořád pak svítí kontrolka žhavení? btw, dnes to chytlo jako prd... :shock: Já vůbec netuším, jak je to elektricky provázané... žhavení, stopventil a další... :(

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 17:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 20:08 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
Karel píše:
Ja vlastne nevim jestli sviti pri vypadku,staci ale zmerit jestli mas napeti na zhavicich pri zhaveni.Myslim teda pri spatnem startu.

Myslíš, jakože kdyby se seklo relátko, tak by nežhavilo a pak to nechytalo? A není ta kontrolka paralelně ke žhavičkám? Takže kdyby nežhavilo, tak by nesvítila ani kontrolka.... já bych tak potřeboval el.šéma, nemá někdo??

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 21:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení)....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 23:13 
Offline
Nováček

Registrován: 19 bře 2009 21:38
Příspěvky: 9
Bydliště: Česká Lípa
Walker píše:
typickej originální imobilizér s načítáním čipu v klíči v tomhle ročníku mondea nebude, tenhle motor má ještě "malou" řj Lucas EDC a imobilizéry PATS fungujou až s řj EEC-V....takže pokud tam není nějaká univerzální dodělaná imobilizace, tak bych se ubíral jiným směrem...systém žhavení je tam vlastně identickej jako u všech atmosferickejch dieselů, a to autonomním žhavícím relé, které si samo řídí délku žhavení, kontrolka není paralelně spojená se žhavičkama(zhasíná dříve), doba žhavení je delší(závisí na teplotě snímače v relé žhavení)....

Zítra to ještě všechno prověřím, stopventil, žhavení, zkusím jestli jde nafta z čerpadla a tak... :shock:

_________________
turbochrochta mondeo 1,8 - 65kW - už zase chrochtá a každý mi ho závidí - pbf9
turbobenzín saab 2,0 - 202kW - pbf9


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz