fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Zvažuju 1,6TDCi, máte zkušenosti?
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 10:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Čau, co říkáte na motory tdci? Konkrétně mi jde o fiestu r. 2006 1,6tdci.. Najezdím tak 40tis. ročně, jde mi o poruchovost - nákladnost, jak dlouho třeba vydrží turbo atd.. Dík za vše. L.

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 15:24 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
Mám Focuse 1.6TDCi 80kW a naprostá spokojenost.. akorát mi odchází Dvouhmotový setrvačník (cena cca 15 tisíc), je to vina předchozího majitele, jezdil s tím tak, že ten motor asi dusil...

jinak paráda,

Co sem tam pozoroval, tak sehnat Fiestu v 1.6TDCi je dost problém... hledal sem našim Fusiona s 1.6TDCi a nic sem nenašel... skoro všechny tady ty malý auta mají "jen" 1.4 TDCi...

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 17:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
tohle by bylo 1,6tdci 66kW, teda turbo na pevno nastavené. Ta verze 80kW ve focusu už má snad naklápění lopatek.. Jinak já mám vyhlédnutou jednu konkrétní už s 1,6 :-) Tu 1,4tdci nechci, je to jen 8v a takový rozdíl v ceně to už není. dík

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 17:52 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
jj, 80kW má nastavitelnou geometrii lopatek... já bych do tý 1.4 nešel... 51 kw nebo 55 kw nebo kolik to vlastně má, mi přijde málo... občas je málo i těch 80kw... :( ale zas Fiesta je podstatně lehčí než Focus, tak tam bude 90 koní stačit...

taky záleží jak s ní budeš jezdit, pokud po městě a občas někam vyjet nebo jezdit vzdálenosti do 10 km... naftu bych si nekupoval... je jí škoda... pořád studenej motor a chudák turbo

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 17:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Jezdím tak 40% město, 40% dálnice a zbytek jsou pojížďky atd, jak říkám, najezdím tak 40tis. za rok. Teď mám 75ti koňovou fiestu zetec, v benzínu a stačí to, ba spíš naopak, je to dobrý svezení. Proto si myslím že tahle nafta by yla dobrá, ale někdo tvrdí, že tdci nejsou dobrý motory.. no nevím. Jezdil jsem se služebním focusem 1,6tdci 66kW v kombajnu, v poho to jelo se čtyřma lidma 200 tachometrových a spotřeba byla tak do šesti, to se mi líbilo..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 17:57 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
Já si hlavně myslím, že v dnešních motorech nejsou rozdíly... liší se jen označením... technologie sou všude stejný...

40 tkm za rok to už je určo na naftu a vyplatí se... já teď ezdím hodně brno a nalítám taky těch 40 tkm... až tam za rok přestanu jezdit, asi bych zvážil benzín... uvidíme...a le s naftou se jede báječně... minule sem prohnal se svýma 80kW 92 kW benzinovou oktu, že se maník nestačil divit :-D

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 20:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
No já pravě naftu moc nemusím, mám radši benzín, tohle se mi jen líbí jako celek.. Co turbo, kolik máš najeto?

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 20:58 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
včera sme překonali 140 tkm... my ho máme asi posledních 18 tkm... turbo je nesmrtelný při dobrým zacházení... po dojetí, minutky - 2 minutky vychladit a hlavně to nehonit studený... pak Turbo vydrží celou životnost auta... :-D snad teda

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 bře 2009 21:03 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
hm tohle má najeto něco přes 30tis, tak to snad vydrží chvíli..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 00:06 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
jj, to určitě vydrží 8)

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 10:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2009 22:47
Příspěvky: 534
Bydliště: Praha
Nevim jak je to teď, ale asi tak před rokem mi známej z Fordu říkal, že motory TDCi nechtěli papat naftu z některých nekvalitních benzínek, tak nevím jak je to teď. Takže pozor pozor :smt018 A jedině Shell - V Power Diesel :D

_________________
Ford Focus 2.0 16V 96kW, rok výroby 1999, 4x airbag, ABS, ASR, vyhřívané okna, klima, 17 tky kola, Eibach -30/-30mm
Ford Escort 1,6 16V 1995, klimatizace, el. přední okna, ALU 15" Rial, 195/50 Toyo Proxes T1-R, Ulter Sport ovál - PRODÁNO!
Ford Fiesta XR2i 1.8 16V 1992. Taková větší a silnější motokára bez veškeré elektriky, serva a klimy :D Zatím bez zásahu - PRODÁNO!

Ferrari, nebo Ford??? Vždyť je to jedno...obojí začíná na "F" :-D

http://www.fordfans.cz/galerie/thumbnails.php?album=320


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 20:47 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
To není nešvar TDCi motorů, ale motorů se vstřikováním Common-Rail jako vůbec... A Shell V-Power diesel není žádnej zázrak... podle testů nafty je to obyč průměr... nejlíp z testu vyšla Benzina Verva Diesel...

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 22:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
TDCi u Forda jsou vlastně HDi u Peugeota. Jinak s tou naftou souhlas ...v testech Shellka propadla. Jen jsem si myslel že cena vs. kvalita vyhrál Top Q 10 od Benziny.
Jinak ještě těch 66kW v TDCi budou na tu Fiestu super svezení.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 23:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Jozkablack - jo jsem koukal že to je motor vymyšlený ve spolupráci s PSA.. Jinak bude to má první nafta, srdcem jsem spíš příznivcem benzinu, ale uvidíme.. Snad už ve čtvrtek poreferuju :-)

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 bře 2009 23:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
Taky jsem kdysi hlásal...nafta jedině do kamen a teď bych se asi jen těžko k benzínu vracel.

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 08:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
jozkablack píše:
Taky jsem kdysi hlásal...nafta jedině do kamen a teď bych se asi jen těžko k benzínu vracel.

Presne tak, benzin patri do letlampy!!!! :twisted: :twisted:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 12:53 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
nebo do sekačky :-D na normální jízdu bych benzina nechtěl 8) ale na blbnutí jo... jezdil sem s Focusem II ST a to bylo jinčí žrádlo :-D

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 bře 2009 13:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
Ty jo benzín.. nemůžu si stěžovat. Pokud člověku nejde o spotřebu tak je to jasná volba :-) Ale mě jde teď o auto jako celek, má to tenhle motor a myslím, že to zkousnu. uvidíme, zítra už možná pro ni jedu.. :-)

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2009 22:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
tak jsem to dnes přivezl.. hmpff.. chrochták.. doufám, že se mi začne líbit trochu víc..

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 čer 2009 17:41 
Offline
Nováček

Registrován: 25 zář 2006 18:08
Příspěvky: 15
Bydliště: Třebíč
hlavní výhody v naftě vidím v tom, že když vedle sebe postavíš 80kw v benzinu a 80kw v naftě a auta jsou cca stejně těžký, tak ten benzin nemá šanci :-D a přitom žere půlku... :twisted:

horší je to s lehkejma autama... kámoě má Hondu... cca 70 kw a dám ho tak tak... je hold o cca 350 kg lehčí

_________________
Ford Focus II Combi 1.6TDCi 16V 80kW/4000 ot.min-1, 240Nm/1750 ot.min-1, r.v. 06/2005, Silver Machine
Ford Escort 1.8TD 51kW, r.v. 1997, Red


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz