fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 říj 2024 18:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Hlava 1.8D vs TD
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 12:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
Ahoj mám otázku je stejná hlava z 1,8 D jako u 1,8TD?
Nebo je jiná

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 12:29 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
je jiná...

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 12:37 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
hlava je stejná u obou ale záleží na systému napínání rozvodů, systém s automatickým dopínáním má jinej konec vačky a jiný rozvodový kolo, ale jako celek (hlava s vačkou a rozvodovým kolem) je to záměnný pro jakejkoliv systém napínání rozvodů (starší pružinovej nebo novější s automatickou dopínací kladkou)......při nastavování rozvodů pak platí pro seřízení vačky postup příslušnej k systému kolo vačka kterej tam dáš....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 12:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 zář 2006 10:47
Příspěvky: 1249
Bydliště: Údolí zelených hlav - Vyš Point
Walker píše:
hlava je stejná u obou ale záleží na systému napínání rozvodů, systém s automatickým dopínáním má jinej konec vačky a jiný rozvodový kolo, ale jako celek (hlava s vačkou a rozvodovým kolem) je to záměnný pro jakejkoliv systém napínání rozvodů (starší pružinovej nebo novější s automatickou dopínací kladkou)......při nastavování rozvodů pak platí pro seřízení vačky postup příslušnej k systému kolo vačka kterej tam dáš....


lépe řečeno, tak nějak jsem to zhruba myslel... :-D


To bylo krásně alibistický, hele vole viď že jo? :-D

_________________
Mám toho moc.. Willi Foc, Drift king, Avie, plečka a výkuch, Spořílek, kamikatze.
Všechny auta od F stojí za hovno: Fiat, Ferrari, Ford a Fšichni Francouzi...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 12:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
No tak jak je to?
Když vyměnim vačku za TD ze starý hlavy tak to teda bude OK?

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 13:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
pokud máš hlavu prasklou nebo nějak jinak poškozenou a vačku máš dobrou, tak ji můžeš přehodit...prostě jen vyměnit kus za kus....uložení vačky a třmeny by měly zůstat z hlavy kde byly, jsou totiž slícovaný frézou k daný hlavě, a záměnou bys tomu spíš ublížil, protože to finální profrézování je u každý sady (hlava s třmeny) trošku jiný v toleranci nějakých setin milimetru...po výměně hlavy s novou vačkou (po dotažení na motoru) bych ještě přešel ventilový vůle a doladil do tolerancí 0,30-0,40 sací a 0,45- 0,55 výfukový...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 13:12 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
JJ ta hlava je prasklá a vačku mam vpohodě to že tam musim dát ty původní třmeny vym mě jen zajímalo jestli to jde přehodit a hlavně jestli ty hlavy se neliší třeba v kanálech nebo tak nějak

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 bře 2009 13:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
holý motory (blok, klika s písty a hlava s ventily) jsou stejný, popisovaný změny v rozvodech jsou daný rokem výroby motoru (jedno zda D nebo TD) a věci rozdílný pro td jsou na holomotor jen domontovaný (olejovej okruh pro turbo s chladičem oleje, jiný sací a výfukový potrubí s přírubou pro turbo, vstřikovací čerpadlo, hliníková vana s dírou pro čidlo polohy klikovky a setrvák a dle typu motoru a vstřikovacího čerpadla taky vstřiky s vyšším vstřikovacím tlakem)....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 bře 2009 18:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
...není to teda úplně k věci, ale já mám na 66kW ...RFK motoru hlavu RVA (55kW)....nebo tak nějak...

http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=22139

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 05:53 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 12 srp 2008 10:43
Příspěvky: 23
Bydliště: Nebelvír
Walker píše:
holý motory (blok, klika s písty a hlava s ventily) jsou stejný, popisovaný změny v rozvodech jsou daný rokem výroby motoru (jedno zda D nebo TD) a věci rozdílný pro td jsou na holomotor jen domontovaný (olejovej okruh pro turbo s chladičem oleje, jiný sací a výfukový potrubí s přírubou pro turbo, vstřikovací čerpadlo, hliníková vana s dírou pro čidlo polohy klikovky a setrvák a dle typu motoru a vstřikovacího čerpadla taky vstřiky s vyšším vstřikovacím tlakem)....


Cau, je to trochu mimo misu, ale chtel jsem se optat na jednu vec v hlave. Podle Microcatu se to jmenuje "blokovaci uzaver" viz prilozeny odkazem obrazek.
Nevis k cemu to tam je?
Ted demontuju hlavu a vsimnul jsem si toho, tak me to zajima. Diky



odkaz http://uloz.to/1700490/blokovaci uzaver1.JPG

_________________
1,8 TD r.v.98 (RVA) 51kW GHIA , ale cerpadlo z 66kW (RFS), jediny co tunim na aute je eletrika a nadstandart vybava a samo sebou motor, kterej slape jako hodinky :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz