fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Fiesta Brzdy - pedál na podlaze.
PříspěvekNapsal: 05 dub 2009 18:27 
Offline
Nováček

Registrován: 05 dub 2009 17:56
Příspěvky: 4
Bydliště: Rakovnik
Zdravím,
mněnil jsem zadní brzdové potrubí (komplet obě strany).
Dale jsem dal nové prasátka a brzdove obloženi (obložení koplet i s pružinama a rozpěrkou od ATE).
Vytekla mi veškerá kapalina i z pumpy.
Moje snaha o odvzdušnění byly následující.Nejdříve jsem z každého kola vyšlapal přez hadičku se zpětným ventilem kapalinu cca 0,25l pro každé kolo.Potom klasicky s pomocníkem našlapat-držet , povolit-utahnout, pustit pedal.Toto pro každe kolo 4-5x = žádný vzduch jen čistá kapalina.
Toto cele jsme opakovali 3x dokola.Výsledek - bez posilovače je pedál
po našlapaní tak v polovine , s posilovačem téměř (1-2 cm) na podlaze.
Postupoval jsem diagonalně.Zadní u spolujezdce, přední u řidiče, zadní u řidiče, přední u spolujezdce. Zkoušel jsem i při sešlaplem pedálu lehce povolit výstupy s těch omezovačů zadních brzd (či co to vlasně je), šla kaplina.
To samé i na pumpě.Už jsem z toho docela neštástný , nemluvě o tom,že jdu za měsíc na TK.
Jo jinak to brzdí docela dobře , až na to , že skoro na podlaze.
Budu moc rád za Vaše nápady.
:(

_________________
Ford Fiesta 1.1i ,r.v. 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2009 18:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Děláš to dobře, opakovat do té doby až pedál ztvrdne. Vykašli se na zpětný ventil, hadičku od odvzdušňováku ponoř do skleničky s brzdovkou. Dle mého se přez tvůj ventil dostává zpět vzduch do okruhu. Odvzdušni napřed předek a pak zadek , a toto opakuj do ztvrdnutí pedálu.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2009 19:27 
Offline
Nováček

Registrován: 05 dub 2009 17:56
Příspěvky: 4
Bydliště: Rakovnik
balu píše:
Děláš to dobře, opakovat do té doby až pedál ztvrdne. Vykašli se na zpětný ventil, hadičku od odvzdušňováku ponoř do skleničky s brzdovkou. Dle mého se přez tvůj ventil dostává zpět vzduch do okruhu. Odvzdušni napřed předek a pak zadek , a toto opakuj do ztvrdnutí pedálu.


Dík za odpověd.
Ten zpětný ventil jsem použil jen pro naplnení soustavy ! Potom jsme jiz
odvzdusnovali "klasicky". Jeste tedy mohu zkusit nejdrive predek a pak
zadek.
Já se spíš bojím aby neodesla manzeta v brzdovem válci , když byl skoro
týden bez brzdovky.(Neco podobneho se mi stalo kdysi na Spartaku).

Myslíte ,že by válce něco ukázaly ?

_________________
Ford Fiesta 1.1i ,r.v. 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2009 19:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Kdyby to byla manžeta v hlavním válci , tak se pedál nezastaví a opřeš ho o koberec.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2009 20:57 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 dub 2007 13:36
Příspěvky: 166
Bydliště: Most
jak říkal balu odvzdušni nejdřív předek a pak zadek dokud neztvrdne pedál

_________________
Volkswagen Passat 1.9TDi 81kW 99
BMW 320TD 100kW 02
Ford Fiesta 1.1i 37kW 90
Ford Escort 1.8TD 51kW 98
Ford Focus 1.8TDdi 66kW 01


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 dub 2009 21:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
omyl aji když je prošláplej válec nebo manžeta v něm tak bez posilovače jde skoro do pulky a s motorem až na podlahu měli jsme to samé na mondeu byl prošláplej ale že yb to bylo tím že tam nebyla brzdovka to se mi nějak nezdá po takové chvilce

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 dub 2009 01:53 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Tak jsou v háji samostavy a máš velkou vůli do brzdícího účinku.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 kvě 2009 15:51 
Offline
Nováček

Registrován: 05 dub 2009 17:56
Příspěvky: 4
Bydliště: Rakovnik
Diky za Vaše nazory,
samostavy vhaji nejsou , nebot jsem mnel sundany
pakny a prasata stazene sverkou.
Měl jsem zaslepeny vyvody z pumpy(a samozrejmne
odvzdusnenou pumpu) = pedal bez posilovace byl docela tvrdý , asi tak v urovni plynoveho pedalu.
Připojil jsem zvlast predky , docela to slo.
Připojil jsem zvlast zadky , zhruba to same.
Připojil jsem oboje dohromady , nic moc.
S posilovacem tak 2-3 cm nad podlahou, ale da se ric
že konec byl "tvrdý".
Vyřadil jsem omezovace zadnich brzd , pedal je o něco výš , asi tak 5-7 cm nad podlahou.(to se dalo cekat)
Jinak to brzdí docela dobře, rovně , kola stejně.
Bez těch omezováču je to trošku agresivnější , ale
zadky se nepredbíhaji , nakonec pikap je taky nemá
a jezdí i prázdný.
Proste to není tak komfortní , ale jde to.
Jinak jsem v zoufalství vymenil i pumpu (TRW = 1650,-)
Vim , že si říkate , že určíte delam něco blbě (odvzdušnění, přisavaní vzduchu ).
Odvzdusnuji tlakem , horem prez nadobku (1-2 bar.)
Jde to perfektne.(Tak se plni v prvovyrobe).
Mysli , že tam vzduch proste není.
V nejbližší době jdu na TK tak se uvidí.

Napadl mne jeste posilovac, kdyz jsem sundaval pumpu , tak po povoleni prvni matky na pumpě se
ozvalo slabe zasyceni.Tak nevim.Mohl byt ale taky
natlakovany ten prostor kam se strka pumpa do posilavace.
Dekuji za vasi trpělivost se ctenim romanu.

_________________
Ford Fiesta 1.1i ,r.v. 1991


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2009 01:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 srp 2006 15:25
Příspěvky: 100
Bydliště: Příbram
Praktickej román, já jsem proved podobnou opravu, zjistil jsem závadu v el. viz: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 408#288408

A mam dlouho pružno a měkko, malej brzd. účinek a na půlce brzdy brzdí OK.. Zřejmě jen odvzdušním pořádně a bude to ok, ale pravda, že odvzdušňování bylo nekonečný a stejně je to měkký a prošlapuju...

_________________
klepadlo Ford escort 96 1,8D kombi 44kW, servo, central, 2x pytel na hlavu.. (dopad špatně)

letadlo Ford escort 98 1.8 16V Zetec 85kW, servo, klima, ABS, central, 2x airbag, el. okna (včas prodán)

Fordem tam, vlakem zpátky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 09:10 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
ahoj. tak jak to dopadlo? Nějaké novinky? Mě zase pri ozvdusnovani jdou bublinky (takové mikro bubliny) - i když vypustím z kola třeba 2dl a furt jdou. A pedál je měkký. Dá se našlapat - tzn. válec by neměl být špatný, ne?

hhub píše:
Diky za Vaše nazory,

Dekuji za vasi trpělivost se ctenim romanu.

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fiesta Brzdy - pedál na podlaze.
PříspěvekNapsal: 20 čer 2012 17:32 
Offline
Forďák

Registrován: 26 zář 2009 08:46
Příspěvky: 486
Bydliště: Uničov
Na dilně odvzdušňujeme jako první LZ,pak PZ,PP a LP. A auta vždy brzdila a nehledě na to kde to má druhej okruh či jestli má ABS nebo ne :D . Vždy to brzdilo dobře. Dokonce to pak ještě změříme na válcích :)

_________________
Mazda 121 JASM 5dv. Hatchback 1.3 37kW r.v. 31.5.1999 - http://moje.auto.cz/matys000/mazda-121.html

Ford Fiesta 1.3 8V 51kW r.v. 23.05.2002 dle VIN,registr v ČR 08/12/2008,my registr 09/05/2012


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fiesta Brzdy - pedál na podlaze.
PříspěvekNapsal: 07 říj 2012 19:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Prošlapování = netěsnost...neb načnutá brzdová soustava, koroze trubek , vada gumových těsnění a manžet...

V práci pracuji se vzduchovými brzdami...ty samé problémy...leč nevýhoda je v tom, že vzduch po sobě nenechá mastný flek.

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz