To jsem netušil, že mnoho lidí z fóra neví že 51kW verze je oproti 66kW bez IC. A za tu 51 kW fakt nemůžu. V roce 97 se v Čechách ještě 66kW verze neprodávala. Jinde v Evropě jo, ale tady ne. A to auto je koupené tady. Rok předtím ještě nebyla ani tahle verze a byla jen 1,8D. Jestli mi někdo dokáže že má 66kW verzi koupenou jako novou v roce 97 a dříve tady v Čechách tak se hluboce pokloním a omluvím.
To Dawe: Já najedu za rok cca 10-15 tis km, takže s Tvýma 40 se to srovnávat nedá. A kdybych měl měnit kotouče každý rok tak by mě z toho asi kleplo.
To ACE: OK já to beru je to pravda, že je to auto línější, ale i s tou 51kW verzí se dá velmi slušně jezdit a nevím jak vy ale jakmile dám po rozjezdu na křižovatce dvojku tak natrhnu prdel spoustě aut a to to nijak nehoním. A nedá mi si do Tebe si za tu jebku nerýpnout. Za kolik máš zrychlení z 0 na 100? Ve fóru které se toho týká jsem u tebe neviděl žádné excelentní výkony. Vím sice že máš kombajna a plného muziky
, takže těžšího, ale stejně..... Já jsem to zkoušel třikrát a jednou to bylo cca 15,5 podruhé 14,098 čemuž jsem ani sám nevěřil tak jsem to zkusil znova a naposledy to bylo 14,047
. A já narozdíl od Tebe a mnohých jiných znám do detailu historii toho auta, což sice není bůhví co světoborného, ale jsem tomu celkem rád.
Jinak znova opakuji já to auto zatím prodávat nechci a jen jsem chtěl otestovat AAA. Schválně ještě zajedu přímo k nim ať vím jaký bude rozdíl a výsledek samozřejmě dám vědět. Asi jsem to měl taky dát do jiného fóra než prodej ale už se stalo.