fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009 15:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Zkoušel to někdo už tady?.... http://www.delphidieselservis.cz/

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009 18:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2006 20:55
Příspěvky: 381
Bydliště: Stará Huť
potřebuješ udělat repas čerpadla??

_________________
Ford Fiesta XR2i 16v - 10/93, 96kW -Obrázek
Volvo V70 D5 - 02/04, 120kW - Stříbrňák Obrázek
Bylo:Volvo S80 D5 - 02/04, 120kW - Černoch
Volvo 850 2,5T AWD - 11/96, 142kW
Ford Escort Saphir 1,6 16v - 11/94, 65kW - 2x airbag, servo, el okna, RS/XR paket
Ford Fiesta 1,4 CVH Weber 2V TLDM - 9/89, 53kW - modrá metla, ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: repas
PříspěvekNapsal: 16 bře 2009 22:38 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Vena píše:
potřebuješ udělat repas čerpadla??


Moc by se mě hodil repas! Z vrakoviště se mi čerpadlo brát nechce - myslím, že to obnáší větší riziko. Po repasu bych aspoň věděl, co tam mám :-)

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 00:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 črc 2006 20:55
Příspěvky: 381
Bydliště: Stará Huť
Já teda repase nedělám, ale náš mechanik má člověka co mu je dělá ;) Jenže to máš krapet z ruky...

_________________
Ford Fiesta XR2i 16v - 10/93, 96kW -Obrázek
Volvo V70 D5 - 02/04, 120kW - Stříbrňák Obrázek
Bylo:Volvo S80 D5 - 02/04, 120kW - Černoch
Volvo 850 2,5T AWD - 11/96, 142kW
Ford Escort Saphir 1,6 16v - 11/94, 65kW - 2x airbag, servo, el okna, RS/XR paket
Ford Fiesta 1,4 CVH Weber 2V TLDM - 9/89, 53kW - modrá metla, ABS


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 09:02 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Vena píše:
Já teda repase nedělám, ale náš mechanik má člověka co mu je dělá ;) Jenže to máš krapet z ruky...


No jo, Stará Huť koukám - to je štreka:) To bych to tam ani s fordem nedoklepal v tomto stavu:) Nenašel by se někdo z okolí Brna?

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: většinou pozitivní ohlasy...
PříspěvekNapsal: 17 bře 2009 10:42 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Walker píše:
Zkoušel to někdo už tady?.... http://www.delphidieselservis.cz/

ZM Brno je myslím součástí delphidieselservisu(?). Ale toto jsem našel na netu o nich:

http://strunc.dieselpower.cz/forum/view ... 272d5ff01e
Samozřejmě to může být výjimka nebo chyba komunikace.

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 bře 2009 00:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
pro zajimavost: dotazem v TAD Praha jsem zjistil, ze na moje cerpadlo (s turbokorektorem, solenoidem, immobilizerem) stoji pretesnovaci sada asi litr.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 12:02 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Belous píše:
Podle toho, ze ti vystreluji otacky jsou asi membrany v turbokorektoru v riti a proteka ti nafta do turba. Neodkladal bych to.


Dala by se dočasně ta hadice odpojit / zaslepit - co vede od turba do turbokorektoru? Nerad bych aby mě tam lezla nafta... Jak by to potom jelo, jelo by to vůbec? Díky.

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 bře 2009 23:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 říj 2008 21:49
Příspěvky: 260
Bydliště: Praha 6
Vena píše:
Já teda repase nedělám, ale náš mechanik má člověka co mu je dělá ;) Jenže to máš krapet z ruky...
Neni ten maník náhodou z Nečíně a nejmenuje se Sobotka?

_________________
Ford Escort 1.8TD 51kW, 97, combi, klima, 2x airbag, světle modrá metla: postrk do Prahy
Ford Focus 1.8 TDDi 66kW, 03, combi, klima, 4x airbag, červená sériovka (kromě alu kol a foĺií) přibližovadlo pro rodinu
Renault Megane 1.6 55kW, 1996, 5dv, červený

Nálevna U Velasů: http://www.restauraceuvelasu.freepage.cz/onas/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vynechava a cudi - !VYRESENO!
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 18:17 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
xxx.smoke píše:
Citace:
moje esco do ted slapalo jako hodinky,ale posledni tyden my zacal trochu cukat motor a kourit .Cim to?




Nazdar chlapi.Tak uz sem konecne vyresil problem.
Porad sem myslel ze je to ten "solenoid" jenze sem zkusil
vzit el.merak a zjistil sem ze do nej nejde vubec zadne napeti.
Tak sem natahl bokem novy kabel s napajenim a je po problemu.
Doporucuju vsem zkusit.
:wink:


Hele a ten kabel jsi natahl od ridici jednotky? Nebo jsi nekde vzal 12V? Ja jen ze podle me ridi solenoid ridici jednotka, a kdyby jsi tam natahl natvrdo 12V, tak by by solenoid porad otevreny. Jestli se nemylim. Sice by to asi fungovalo, ale asi by se to projevilo treba na spotrebe ne?

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 20:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
To je výbornej nápad, zdecimovat korekci časování vstřiku.....protože ten solenoid dostává pulsy od řj, a porovnává načasování vstřiku (snímač na vstřiku třetího válce) s údajem polohy klikovky z čidla ....a jako třetí údaj se snímá úroveň zatížení motoru z čidla polohy páčky plynu....a tuším že i rychlost vozidla (snímač rychlosti vozidla)....takže pokud řj nedává korektní pulsy do solenoidu, tak zřejmě proto, že jí kazí výpočty některá z těchto měřených veličin.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2009 22:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 kvě 2007 11:14
Příspěvky: 204
Bydliště: Hlinsko
Jsem si myslel.... Ted koukam, ze to na zacatku threadu uz zminoval vita_k

_________________
Henry - Ford Escort 1.8 TD 51 kW, GHIA, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: ta možnost tu je
PříspěvekNapsal: 09 dub 2009 12:03 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
Walker píše:
Zkoušel to někdo už tady?.... http://www.delphidieselservis.cz/


No tohle je autorizovaná síť - určitě to nebude za pusu. Zkouším si to částečně opravit sám - membránu turbokorektora už mam objednanou, se solenoidem čekám. Pak ale třeba k nim zajdu a budu chtít "jen" přetesnit hlavu čerpadla. Snažím se zmenšit rozsah opravy na minimum, to auto za moc nestojí.

_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2009 12:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
vita_k: asi te bude zajimat co mi ted rekli v Malesicich a na Kladne (delphi servisy). Mame skoro stejna cerpadla tak, ze to muzes aplikovat i na svoje.

malesice:pretesneni (asi 20 tesneni)+vymena vnitrni nizkotlake dopravni pumpy (to je ten bazmek, ktery zpusobuje casto padani nafty)+serizeni na masine (kontrola solenoidu a nastaveni turbokorektoru, asi i serizeni potenciometru) za 6000. to je asi zaklad. tobe to tece, tak asi bude treba nejake gufero navic, pokud jsou v haji i loziska tak tusim +3000. pokud to prineses tak oprava asi 2-3 dny.

kladno:odhad za 10t., ale strelili to, rekl bych, hodne od boku.

+solenoid 2t-5t podle vyrobce.

Pokud to potrebujes sundat z auta tak to znamena udelat temer to same jako rozvody. Mozna bych zkusil v tvem pripade radsi sehnat jine cerpadlo, kdyz ti to tece a asi ani nefunguje solenoid, ale v Bechovich chteji za cerpadlo na Mondeo MKII 7t, treba budes mit vice stesti. Pokud to ma immobilizer musi se jeste prehodit.

Kde si sehnat tu membranu a za kolik?

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 10 dub 2009 13:38, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: výzkum
PříspěvekNapsal: 09 dub 2009 13:01 
Offline
Forďák

Registrován: 02 bře 2009 12:42
Příspěvky: 75
Bydliště: Blansko
ahoj.
Membránu mi chlapík pošle z firmy http://www.pentozlin.cz/. V Brně jsem nikoho neobjevil. Říkal cenu kolem 500 asi bez dph a pošt. Chtěl poslat objednávku faxem:)

Po čerpadle jsem se ptal na vrakačích - obvyklá cena 4000 až 8000. Ale momentálně nemaj, ani na jednom se mi nepodařilo sehnat. Jen je to dost sportka - může být v dost blbým stavu jak to moje.

solenoid, kdyz by furt dělal trable, vzal bych ho z ebay (ale zatím bych ho nejrač nemenil - uplne mrtvý není):

BTW - na kolik tak přijdou ty rozvody (montáž čerpadla a uvedení do provozu) a co to obnáší? Pry se často musí menit vodní pumpa???

http://cgi.ebay.com.my/Advance-Actuators-For-most-Diesel-vehicles_W0QQitemZ140307235208QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item140307235208&_trksid=p3286.m63.l1177

Každopádně dik za výzkum:)

Belous píše:

Kde si sehnat tu membranu a za kolik?


_________________
ESCORT 97, TD 1.8, 66 kW, Lucas čerpadlo f18.itci.40 8448b100a


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 dub 2009 13:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
rozvody: http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic.php?t=6163

pumpa se meni nejlepe asi pri kazdych druhych rozvodech (jak davaj k lepsimu zkusenejsi). cena pumpy je zavisla na typu jakej mas na aute 1200-2500.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2009 09:23 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2007 23:27
Příspěvky: 35
Bydliště: Hranice na Moravě
Walker píše:
To je výbornej nápad, zdecimovat korekci časování vstřiku.....protože ten solenoid dostává pulsy od řj, a porovnává načasování vstřiku (snímač na vstřiku třetího válce) s údajem polohy klikovky z čidla ....a jako třetí údaj se snímá úroveň zatížení motoru z čidla polohy páčky plynu....a tuším že i rychlost vozidla (snímač rychlosti vozidla)....takže pokud řj nedává korektní pulsy do solenoidu, tak zřejmě proto, že jí kazí výpočty některá z těchto měřených veličin.....

A když na svém Escu nemám snímač třetího válce? Jaké to potom může dávat za impulsy z ŘJ do Soleoidu? Mám 66kw, r.v. 96

_________________
Escort Combi 1.8 TD, 66kW, r.v. 96, GHIA, vyhřívání sedaček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2009 11:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A jestli nemáš ani maf, čidlo polohy klikovky a jiný věci, tak tam nemáš řj EEC-V ale Lucas control module....dávalo se to tuším do motorů RFD a RFK...je to starší varianta používaná už v poslední verzi sierry, na EEC-V se přešlo kvůli zpřísnění emisních limitů Euro 2 (97)...u tohoto systému se bere v úvahu jen teplota motoru a poloha plynu....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2009 12:42 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2007 23:27
Příspěvky: 35
Bydliště: Hranice na Moravě
Ano máš pravdu, nemám ani čidlo MAF. Já jsem si pořád říkal proč mám jiný motor než ostatní Escorty se stejným rokem výroby.
Tohle jsou fotky čerpadla a celého motoru:
Obrázek
Obrázek

_________________
Escort Combi 1.8 TD, 66kW, r.v. 96, GHIA, vyhřívání sedaček


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2009 12:54 
Offline
Nováček

Registrován: 29 kvě 2007 23:27
Příspěvky: 35
Bydliště: Hranice na Moravě
ještě nevím co je to za součástku zdruhé strany na čerpadle než je solenoid (z čerpadla to čouhá směrem k motoru), ale je to takový hodně podobný váleček a vedou z něho dva dráty. zkusim vyfotit a vystavit

_________________
Escort Combi 1.8 TD, 66kW, r.v. 96, GHIA, vyhřívání sedaček


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 78 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 123 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz