fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 12 říj 2024 14:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 10 dub 2009 23:11 
Offline
Nováček

Registrován: 26 led 2009 11:07
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Hezký den, tak jsem dneska jel z práce, auto (Ford Fiesta TDi, r.v. 1999) jsem jako vždycky bez problémů nastartoval a nebyl žádný problém. Ujel jsem asi 15 km a při jednom z rozjíždění na semaforu mi auto chcíplo (těžko říct jestli to byla moje vina - málo plynu nebo tak něco), každopádně chtěl jsem znova nastartovat a pokračovat v jízdě, ale už se mi to nepodařilo. Motor se normálně protáčel, žádné zvláštní doprovodné zvuky se nekonaly, ale motor už prostě nenaskočil, musel jsem potupně z křižovatky tlačit ručně na chodník... Znovu bych rád zdůraznil že motor byl zahřátý a problémy se starty jsem nikdy neměl ani u studeného motoru. Ještě jsem doufal že je motor třeba přehřátý a chytne až zchladne, ale nestalo se tak :-( Máte někdo nějaký tip čím by to tak mohlo být? Předem děkuju...

_________________
Ford Fiesta 1.8 TDi, r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 dub 2009 23:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
čidlo polohy klikovky?Kdyz odejde tak motor bezi dal ale potom uz nenaskoci...

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2009 13:09 
Offline
Nováček

Registrován: 26 led 2009 11:07
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Tak jsem se dozvěděl krutou pravdu - diagnostika hlásí poruchu vstřikovacího čerpadla. Je to 1.8 TDi z roku 2000 a má najeto cca 200 tisíc km. Co myslíte, má cenu to opravovat, nebo se to už s ohledem na kupní cenu nevyplatí a bude lépe to rozebrat, rozprodat na ND a koupit něco jiného? Díky moc za rady...

_________________
Ford Fiesta 1.8 TDi, r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 dub 2009 18:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Pokud mas jinak auto OK ,tak bych vrazil prachy do repase a mel pokoj.Vzdyt je to srdce auta a potom bys mel na dlouho pokoj.Samozrejmne zalezi na cene.Pokud ale uz jsi chtel novejsi auto tak je to tezka volba.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2009 07:42 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
rolfovo píše:
Tak jsem se dozvěděl krutou pravdu - diagnostika hlásí poruchu vstřikovacího čerpadla. Je to 1.8 TDi z roku 2000 a má najeto cca 200 tisíc km. Co myslíte, má cenu to opravovat, nebo se to už s ohledem na kupní cenu nevyplatí a bude lépe to rozebrat, rozprodat na ND a koupit něco jiného? Díky moc za rady...


No pokud se nepletu a máš motor TDDi nebo Di tak tam máš čerpadlo Bosch VP44, které je svou náhlou smrtí pověstné. A právě do motorů TDDi a Di je Ford z počátku výroby do cca 2001 dával. Nejvíc odchází asi v Oplech 2,0 Di a 2,0 DTi ale i v náklaďácích, a jiných autech a právě i ve Fordech z počátku výroby. A jak píše Karel - pokud Ti na autě záleží tak čerpadlo nech zrepasovat mělo by to stát cca 20-25 tis, pokud ale uvažuješ o něčem novějším tak neopravovat. Je to ale hlavně o Tvé volbě prostě jestli do toho ty prachy vrazit chceš tak je vraz a jestli nechceš tak to neopravuj.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 dub 2009 09:21 
Offline
Nováček

Registrován: 26 led 2009 11:07
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Díky vám za rady. Psal jsem do diesel servisu a zjišťoval cenu opravy a prý od 5.000 do 20.000 podle typu závady. Nabízeli, že čerpadlo připojí na diagnostiku, která ukáže co s ním přesně je a podle toho mi tak nějak odhadnou cenu. Jen ještě nevím, jestli se bude muset čerpadlo vyndat nebo jsou schopni to nějak připojit bez toho, aby se muselo vyndavat...

_________________
Ford Fiesta 1.8 TDi, r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 dub 2009 23:18 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
Tak jak jsi dopadl?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz