fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 07:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Když máš klapku uloženou horizontálně, tak je ventil schovaný také pod ní. Je ale špatně vidět, líp zespoda, než shora.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 30 bře 2005 07:36 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
No tak to je parada, o výkendu se na to mrknu, díky za typ.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 12:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Taky mě ted začalo blbnout, velmi často se mě stává že když nastartuji tak otáčky se drží někde kolem 1500ot. pak to zachvilku spadne na 1100ot. tam se to drží docela dlouho a po pár minutách to klesne na 950ot. Nejvíc mě na tom zlobí to že jakmile přijedu na křižovatku tak to zas stoupne na 1100ot a drží se to tam dlouho než to zas spadne na normál. Dělá to jak při teplým motoru tak studeným, už jsem zkoušel měnit skoro všechno kromě teploty nasávaného vzduchu a čidla teploty vody, které jsou přišroubované na EFI saní.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 12:54 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
To co popisuješ by mohl dělat spíš sytič.... Při startu mi to dělá to co píšeš, ale jde o to jak moc se to drží nahoře ted mi to kledne během cca 30s. na těch 900

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:03 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
A máš nějakou radu na co bych se měl kouknout. Jen pro upřesnění píšu že mám motor 1.6CVH z escorta r.v 91 už s čtyřbodem EFI

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Toplemurka píše:
A máš nějakou radu na co bych se měl kouknout. Jen pro upřesnění píšu že mám motor 1.6CVH z escorta r.v 91 už s čtyřbodem EFI


Bohužel ne. Nevím co řídí sytič nebo jak. Motor je podobnej, já mám 93´ 1,8 EFI .

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 13:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Co mám zkušenost, tak se EFi motor(1,6cvh, 4-bod) chová takhle:
Po startu studenýho motoru otáčky kolem 1500, pak to sleze na cca 1100-1200(za jízdy i když stojíš). Až teprve se motor úplně ohřeje, tak to spadne na 900ot., akorát když se rozjedeš vylezou na asi 1100(kvůli snazšímu řazení).
Když nastartuješ i ohřátej motor, tak chvíli drží zvýšený otáčky(1100-1200)-kvůli promazání, pak to zas sleze na 900ot.
Pokud to nedrží po ohřátí 900ot., tak je např.chybně nastavenej základní volnoběh(750ot.) při odpojeným ventilu volnoběhu, nebo tenhle ventil netěsní, popř. špatný snímač polohy škrtící klapky. Jinak těch 900ot. nelze doladit, protože je nastavuje ŘJ.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 dub 2005 15:39 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 srp 2004 19:21
Příspěvky: 96
Bydliště: Pardubice
Tak už jsem to zřejmě vyřešil, vyměnil jsem čidlo vzduchu a vody pošteloval znovu základní volnoběh. A motor se už chová jak má, zřejmě bylo špatné jedno z těch čidel pro jistotu jsem vyměnil obě a už jsem spokojenej.
Dík za rady.

_________________
Ford Escort Combi, 1.6 16V, CLX
Minulé autíčko Ford Fiesta XR2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Volnoběh uplně jinak
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2005 11:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Nitro píše:
Zdravím mám dotaz, ted se mi dost casto stává že když přijíždím na křižovatku s vyřazenou rychlostí tak otačka stadnou na 500 odrazí se nad 1000 a zase dolů a pořád do kola dokud neprošlápnu plyn. Pak se uklidní, děla to i pří přeřazování. Co to může být. Jinak to nechcípne aspon si nepamatuju že by to chcíplo. Díky



Tak už to začalo ve velkým i chcípat, takže jsem to začal řešit. V normáním servisu bez jakýkoliv diagnostiky mi borci řekli že to bude volnoběžnej ventil. Tak jsem ho šel koupit, stál skoro 3500,-Kč. (na esco co má tažený sání přes motor stojí 1800,-Kč, dobrý ne? jo každej je jinej tak bacha) Borci to v servisu vyměnili a je to OK.

Tak to bylo jen pro informaci, kdyby měl nekdo podobný problém.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 08:29 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2005 07:17
Příspěvky: 17
Bydliště: Okres Bruntál
Zdravím všechny,
mám problém s volnoběhem při studeném motoru. Popis závady:

Ráno při prvním nastartování motor naskočí, a já mám 20s na vyjetí s autem. Pokud do 20s nevyjedu, tak začnou kolísat otáčky až klesnou na 500 ot/min (někdy i 300ot/min), kde se motor chvili snaží běžet, ale nakonec stejně zhasne. Pro opětovné nastartování nesmím čekat na zhasnutí kontrolek (ABS, Airbag), jinak motor nenastartuje pouze startér točí motorem a nic (čerpadlo je slyšet jak při rozsvícení kontrolek (zapne se), tak po zhasnutí (vypne se)). Pokud však po rožnutí kontrolek dám hned kontakt na startér, motor naskočí. Stihnuly do 20s se rozjed alespoň 3m, pak motor a volnoběh šlape bez problému. Do těch 20s reaguje plyn, jakmile začnou kolísat otáčky, je plyn takový tupý, po zmáčknutí zareaguje motor až po chvíli. Problém se startováním se projevuje pouze při absolutně studeném motoru. Je-li motor jen trochu zahřátý, startuje bez problému a volnoběh si udržuje taky v pohodě. Závada se mi vyskytla ode dne kdy se oteplylo. Prostě první den v roce 2005, kdy se oteplylo, začaly problémy s volnoběhem. Dokud mrzlo, vše OK, pak se na druhý den vyšplhala teplota na +8 a volnoběh je mimo.

Navíte náhodou někdo, kde by mohl být problém?


Naposledy upravil Karlos dne 13 čer 2005 06:52, celkově upraveno 3

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 09:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Zkusil jsi zkouknout svíčky? Měl to blblo podobně, po výměně bylo vše OK

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Svíčky jsem dal nové
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 11:32 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2005 07:17
Příspěvky: 17
Bydliště: Okres Bruntál
Bendy&Macíček píše:
Zkusil jsi zkouknout svíčky? Měl to blblo podobně, po výměně bylo vše OK


Svíčky jsem vyměnil a taky čidlo teploty motoru pro řídící jednotku a volnoběžný ventil.

SOMOZŘEJMĚ SE NIC NEZMĚNILO !?!?!???????????????????


Karlos


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 11:43 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Možná je to blbost, ale zkus odpojit baterku aby se "vymazala" řídící jednotka. Jinak opravdu nevím, jedině mě napadla Lambda, ale to by nemělo chcípat - i když :?

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Baterku jsem taky odpojil
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 12:06 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2005 07:17
Příspěvky: 17
Bydliště: Okres Bruntál
Bendy&Macíček píše:
Možná je to blbost, ale zkus odpojit baterku aby se "vymazala" řídící jednotka. Jinak opravdu nevím, jedině mě napadla Lambda, ale to by nemělo chcípat - i když :?



Baterku jsem měl taky odpojenou, aby se řídící jednotka znovu nastavila, bohužel se nic nezměnilo.

Sestrojil jsem si i diagnostiku na FordFans popsanou a nic. Podle diagnostiky je vše OK.

Karlos

Ford Escort 1.4i CVH PTE, 5.dveřový, r.v. 1997


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 čer 2005 12:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
:? fakt mě víc nenapadá, jestli Standa nebo Toko neco přispějou, ty jsou v tomdle zběhlejší. Nebo to dát na kompletní diagnostiku.

Jestě mě napadlo co pojistkovka..... ted jsem jí měl v opravě a ten mechanik co to dělal říkal, že nikdy nevěřil jaké projevy může mít špatná pojistkovka - ale fakt nevím, jestli by to delalo i tohle.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2005 21:27 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Karle to jsou dost drsný příznaky. Skouknul byc všechna čidla, která mají vliv na běh motoru, takže čidlo teploty motoru, teploty nasávaného vzduchu, MAF a senzor škrtící klapky. Proměřit a uvidíš.
Hlavně zkontrolovat těsnost sacího potrubí !!!

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Naposledy upravil mrazik dne 11 čer 2005 08:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2005 00:14 
Ja bych rekl,ze to bude tim cidlem teploty nasavaneho vzduchu...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 čer 2005 11:44 
Pánové, měl jsem podobný problém, při teplém motoru mi padali otáčky taky až třeba na 500, motor kuckal, po chvilce se vzpamatoval, udělal jsem si diagnostiku, ta mi ukázala že je všechno v pořádku, dal jsem to k jednomu výbornýmu chlápkovi, ten mi vyčistil škrtící klpaku, prý tam byl karbon, a auto je teď jako vyměněný, volnoběh super, a jde to líp za plynem, tam kde jsem dříve podřazoval na čtyřku ten zrychluju na pětku. Je to snadná oprava, každý kdo ví kde je škrtící klapka by jí měl zvládnout, jen mě mrzí, že mě to nenapadlo samotnýho, fakt jsem to škrtící klapce nepřisuzoval :( , resp mě to ani nenapadlo :D ....


Nahoru
  
 
PříspěvekNapsal: 30 čer 2005 23:31 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Dnes se mi stala divná věc. Dlouhou dobu jsem nejel Escortem v dešti (asi tak 3 měsíce auto nevidělo vodu) až dneska. Jel jsem trasu 20 km v dešti a na posledních dvou kilometrech se začalo dít tohle: otáčky motoru na volnoběžný chod začaly kolísat přibližně mezi 800 a 1000 ot/min a auto se při tom mírně otřásalo, standardně mi teplý motor točí cca 950ot/min. Celý den pršelo a při zpáteční cestě, kdy už bylo slunečno, ale vlhko, se motor po startu (za studena), dokud měl vyšší otáčky než klasický volnoběh, choval normálně, ale jakmile se prohřál, nastala podobná situace pouze s tím rozdílem, že občas místo onoho kolísání zůstal viset volnoběh na 1200ot/min. Je možné, že je to vlivem vlhka, nebo se mám připravit na trvalé problémy s volnoběhem? :(

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Naposledy upravil -petr- dne 05 črc 2005 11:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 14:56 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já mám zase problémek teď když je teplo... nastartuju studený auto a cca 2minuty se děje toto: otáčky 1200, po chvilce 1000 a pak to asi minutu kolísá 500-1200. Pak už je ručička teploměru na půlce tý bílý kostičky před NORMAL a vše je v pohodě... v zimě při -15 do 5st. vše OK tak nevím.

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz