Koukám,že se tu tohle téma pěkně rozjelo,tak se taky přidám se svym autíčkem...
Po předchozích dvouch limuzínách Š120 jsem se rozhod,že bych si moh konečně pořídit auto. V tý době měl kamarád shodou okolností taky Esco a nějak se mi to zalíbilo. Navíc,s mejma omezenejma finančníma možnostma,mi ani nic moc jinýho nezbejvalo. Buď si koupit Felicii,nebo Esco. Felcku měl jinej kámoš a věděl jsem,že tu prostě nechci...co se týče komfortu jízdy,motoru,odhlučnění,bylo Esco prostě jinde. V bazaru se naskyt jeden kousek...zatmavený světla sprejem(v tý době mě to děsně bralo:) ,sport.podvozek,alu kola,ale hlavně motor 1,8 ,což se mi zamlouvalo. Dal jsem si zkušební jízdu,po mojí 120ce mi to připadalo jako děsná raketa,takže jsem se ani moc nerozhodoval a vzal ho.
Přivez jsem ho domů a po nějakym procitnutí z počáteční euforie jsem začal objevovat první vady na kráse. Cca půlka auta měla vyšisovanej lak,rez pod křídlem(později objeveno jako díra skrz,zhruba tak na pěst velká),podivně vykloněný kolo do "A" na předku,něco dole bouchalo a ještě pár takovejch věciček.
Udělaly se rozvody,náplně,komplet brzdy a silembloky na př.nápravě. Výměna věkem poznamenanýho koncovýho tlumiče výfuku a střeďák se nahradil rezonátorem. Zadní posprejovaný světla nahrazený čirýma.
Zhruba po roce mi jeden dobrák nabořil předek na parkingu před obchoďákem. Naštěstí nechal kontakt,takže pojišťovna zaplatila a šlo se na opravu. Koupený přední AE světla,novej nárazník,blatník a ještě to dalo na opravu zadního lemu a laku všech vyšisovanejch dílů. Opravila se díra pod křídlem a při tý příležitosti se sundal znak a zakytoval prolis po něm. Ghia maska. Nový pedály a řadička od MOMO.
Vyhozen původní sport.podvozek a nasazen nový Supersport -40mm na obouch nápravách. Na sklech jsou atestované folie(původní modrý "Tesco" folie šli dolu). Pár barevnejch hadiček a propojek v motoru,přímé sání s K&N filtrem. V interiéru je pár plastů nalakováno,pár poflockováno. Ghia lampička. Kvůli audiu trošku překopaný tapecy. RS prahy.
Co se týče audia...HU je Clarion DXZ468 RRMP,vepředu 16cm kompa s výškama umístěnýma v trojúhelníčku zrcátek. V kufru je bedýnka s 10" SW. Zesik do něj pouští 350W RMS,do předků jde po 100W. Přední dveře komplet vytlumený,kufr,pátý vrata taky a samozřejmě rámeček RZ taky. Bude se pokračovat podlahou a ještě strop.
Plány do budoucna moc nejsou,spíš jen udržovat ve slušnym a provozuschopnym stavu.
_________________ Ford Fiesta, 2012, 1,25 60kW ex:Mondeo mk3,2001,Ghia, 1,8 92kW ex: Escort 1,8 16V Zetec 85Kw
"dokud nás STK nerozdělí"
Naposledy upravil Mišell dne 20 zář 2009 22:21, celkově upraveno 6
|