Potak se bohuzel ladit neda i kdyz u nekterejch XR se da rozebrat, ma tam ty zacvakavaci packy, ale ja uz bych to nedelal, je tam par kurvitek, ktery ruzne vyskakujou a vubec ja kamos s elektrikou nejsem.Znalej by s tim mohl pripadne neco udelat, novej me kdysi stal 2,5 tacu, to neni zrovna potesujici a je svarenej.
Ladit se da i volnobezak pokud mas ten kovovej, pistek uvnitr je stazenej matickou prtavou, tady bacha na to ze pred pistkem i za nim jsou dve pruziny, kazda jina , pri rozebrani beznym se to rozleti vcetne podlozky pod matkou a badej co potom s tim.
S klapkou jde hejbat, ale taky spis v krajnim pripade, musi se na to udelat ohnuty bazmek z hrebiku jako sperhak malej, pristup je jen zespoda, musi se klapka jednou rukou drzet otevrena, pootocit pul otacky a nasadit druhej sperhak s dalsim britem posunuty, protoze na jednu otacku jednim sperhakem tam neni misto.Rikam, je to spis o staticky naladeni po rozebrani, nebo potom vylozene o jemny
doladovani, kdyz jsi pacient, jinak zbytecne pracny.Jo jeste ten volnobezak, vetsinou blbne proto, ze pistek je potazenej necim jako teflonem a ta vrstva bejva mistama osoupana, takze to nebeha jako novy, nahradit se mi to nepodarilo, ale muze to rozumne fungovat i v tomhle stavu.Jeste jsem si vybavil, na zvyseni nebo snizeni otacek volnobehu pri jemnym ladeni je prioritne sroub pridavnyho vzduchu v klapce, tusim utahovanim se zvysujou, povolovanim snizujou, ale chce to nezne, ma jemnou spicku a ladit po pul otackach klidne, nekdy se muze stat, ze to moc nereaguje, takze nebejt rozcarovanej.
_________________ Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva
|