fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2005 11:40 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
klob píše:
Bendy&Macíček píše:
carPWR píše:
...tak jsem meril spotrebu na trase plzen-hradec kralove a ujel sem 500km, z toho 300km dalnice (120-140km/h) 60km v Praze a zbytek na okreskach kde sem to ale hnal a predjizdel jak magor a spotreba 7l/100km...ja to auto miluju :-D :-D :-D Je videt, ze kdyby clovek jel fakt jak dedula, tak se na 6,5l dostanu...ale meli jste nekdo pravdu ze kdyz se drzi otacky 3000 misto 4000 na dalnici ze je hned velky rozdil ve spotrebe. Predtim mi to zralo 8-8.5l na stejny ceste!


Ty máš automatku, to je něco malinko jiného, ale já opravdu pokud to držím na dálnici do 3tisíců tak ta spotřeba s mojí 1,8 je pod osm litrů cca 7,5-8 někdy i míň - pak to ovlivňuje plynulost jízdy jak moc brzdím a zase se rozjíždím. Nad 3tis. je to potom o litřík víc, ale pokus se to povede a je to plynulé a nemusím pořád brzdit a zase přidávat tak ten rozdíl není zas takovej - pokud to nehoním k maximálce. Jinak průměrná i s městem je kolem 8,7l a když se to ve městě kousne, byl jsem kolem 11l ale když se jenom projíždí a max. stojím na semaforu je to cca 10l. Mimo město po okreskách jsem ještě neměl tu možnost to naměřit, ale pokusím se časem


Takže optimální otáčky 2000 - 3000?
Jde o to kde jedeš, když to jen šolíchám po vsi tak těch 2000 jinak kolem 2500 a kvůli spotřebě se to snažím netočit nad 3000, ale občas to situace vyžaduje tak to jde třeba na 5tis, ale to je fakt ojediněle. Ideální otáčky -aby to mělo sílu a netočil jsi to extra je cca 2,5tis. jinak pokud to nemusí to auto táhnout tak to třeba šolíchám jen na 2tis, ale to potom podle chodu motoru potřebuje podředit aby jsi neutahal motor.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 črc 2005 11:15 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to bendy: no automat mam ale otacky jsou na spotrebe zavisly taky prece...

to all: kdyz jedu a nespecham, tak otacky drzim opravdu kolem 2500, i kdyz predjizdim, tak se sotva dostanu k 3000, jen kdyz sem jel a predjizdel fakt "tak tak" tak to pak otacky musi na 5000 no...

ve meste mi to zere kolem 8,5, ale zvlast ve meste jezdim fakt 2000 a vic ne ani rozjezdy vic ne...proste ve meste na to neslapu nikdy...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 črc 2005 10:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
carPWR píše:
to bendy: no automat mam ale otacky jsou na spotrebe zavisly taky prece...

to all: kdyz jedu a nespecham, tak otacky drzim opravdu kolem 2500, i kdyz predjizdim, tak se sotva dostanu k 3000, jen kdyz sem jel a predjizdel fakt "tak tak" tak to pak otacky musi na 5000 no...

ve meste mi to zere kolem 8,5, ale zvlast ve meste jezdim fakt 2000 a vic ne ani rozjezdy vic ne...proste ve meste na to neslapu nikdy...


Jo to vím, jen jsem netušil, že to můžěš tolik ovlivnit... ono se mi to totož pořád malinko motá a zapomínám na to plynulé řazení.

Já se snažím to taky moc nektoutit, ale někdy to nejde.

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: spotřeba
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 07:34 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2005 13:40
Příspěvky: 40
Bydliště: Humpolec
Tak jsem dnes pánové dotankoval plnou (stejný stojan a na 2 vypnutí pistole jako před 14 dny) a spotřeba dělá 7,41 l/100 km. To jsem fakt nečekal po tom, co tady čtu. Mám Escorta 1,6 16V r.98 najeto 135 tis. teprve 2 měsíce a tohle bylo první měření. Jel jsem s ním 200 km po dálnici trvale 150km/h, teda pokud to šlo a jinak okresky a menší město. Pochopitelně nedávám plyn na podlahu, ale občas rád vychutnám jak Zetec táhne a samozřejmě pouštím klimu. Rozhodně nejedu jako brzda provozu. Sice papá trochu olej (mám najeto cca 2000 km) a je to trošku pod horní rysku (po výměně byl na horní) ale nebude to nejspíš tragické. Mám tam nějaký ESSO 10W/40, a ten stojí cca 120 Kč/l. Tak holt do výměny asi budu dolévat.

_________________
FORD Escort Kombi 1,6 16V,1998, klima, el.okna, ABS, 2x airbag


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: spotřeba
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 09:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
pupik píše:
Tak jsem dnes pánové dotankoval plnou (stejný stojan a na 2 vypnutí pistole jako před 14 dny) a spotřeba dělá 7,41 l/100 km. To jsem fakt nečekal po tom, co tady čtu. Mám Escorta 1,6 16V r.98 najeto 135 tis. teprve 2 měsíce a tohle bylo první měření. Jel jsem s ním 200 km po dálnici trvale 150km/h, teda pokud to šlo a jinak okresky a menší město. Pochopitelně nedávám plyn na podlahu, ale občas rád vychutnám jak Zetec táhne a samozřejmě pouštím klimu. Rozhodně nejedu jako brzda provozu. Sice papá trochu olej (mám najeto cca 2000 km) a je to trošku pod horní rysku (po výměně byl na horní) ale nebude to nejspíš tragické. Mám tam nějaký ESSO 10W/40, a ten stojí cca 120 Kč/l. Tak holt do výměny asi budu dolévat.


ahoj, tak to mas peknou spotrebu. Ta spotreba oleje, no ono nejde o to, ze to zere olej, ale spotreba oleje ukazuje na vule v motoru a to neni nic moc no...ja mam na olej najeto 8500km a kleslo to z horni rysky asi 2mm...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 10:02 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
Tak to mě to kleslo taky o ty 2mm, ale už asi po 18tkm. Doufám že to tak vydrží :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 10:06 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Bendy&Macíček píše:
Tak to mě to kleslo taky o ty 2mm, ale už asi po 18tkm. Doufám že to tak vydrží :-)


18000km? to ses snad prepsal ne? :-D

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 10:14 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
carPWR píše:
Bendy&Macíček píše:
Tak to mě to kleslo taky o ty 2mm, ale už asi po 18tkm. Doufám že to tak vydrží :-)


18000km? to ses snad prepsal ne? :-D


Ne opravdu mi to od výměny k výměně kleslo cca o 2mm dobře možná 3mm. Malinko jsem prošvihl výměnu, kterou jsem si naplánoval po 15tis. ale olej vypadal velmi slušně

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 14:38 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Bendy&Macíček píše:
carPWR píše:
Bendy&Macíček píše:
Tak to mě to kleslo taky o ty 2mm, ale už asi po 18tkm. Doufám že to tak vydrží :-)


18000km? to ses snad prepsal ne? :-D


Ne opravdu mi to od výměny k výměně kleslo cca o 2mm dobře možná 3mm. Malinko jsem prošvihl výměnu, kterou jsem si naplánoval po 15tis. ale olej vypadal velmi slušně


ja budu menit radsi po 10000km...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 15:04 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Bendy: 18.000 km na olej? To ten motor moc rád nemáš...

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 15:11 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
MV píše:
Bendy: 18.000 km na olej? To ten motor moc rád nemáš...
vždyť říkám, že jsem to přetáhl..... nebylo to celejch, bylo to co jsem najel já s autem 17400 a nějaké drobné a něco jsem najel než sem jej vyměnil po koupi, ale olej byl měněnej když jsem jej kupoval. Chtěl jsem do 15tis, ale nakonec se to zvrhlo a sešlo, domluvil jsem se na výměně a než došlo na trmín výměny najednou jsem nalítal nějak moc km... nepočítaně. Jinak to bude v rozpětí 12-15tis.

zase někdo se diví, že už po 15tis, že klidně po 20... já raději častěji :-)

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 21:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Je to nohama . Mam esc. 1.6/16v 1995 dva měsíce město50%/mimo město50% a spotřeba 6.8l/100km, a to nejezdím pomalu. Otáčky nehrají tak velkou roli, spiše volba kvaltu ,a kněmu poměrně sešlápnutý pedál. Raději lechtám trojku na 4000ot. než čtverku na půl plynu. :D :D

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 črc 2005 21:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
balu: nohama asi jak kdy. Vstřikování proti karburátorům trochu omezuje vliv řidiče na spotřebu, jasně že v určitých mezích(styl brzda-plyn spotřebou zahoupe).
Já taky bojoval se spotřebou, z hlediska elektriky(diagnostika, proměření teplotních čidel a TPS senzoru, lambdy, vyčistění CPS senzoru) jsem prověřil vše. Dál svíčky+kabely nový, benzín.filtr skoro nový, kónus čistej, tlak paliva na liště OK. Způsob jízdy taky neměl vliv. A po zimě když spotřeba po městě byla pořád kolem 10, tak jsem se zaměřil na motor po mechanický stránce. Výsledek: dva prostřední válce nízký tlaky. Byly to opotřebovaný kroužky, takže výměna. Jinak válce prý OK, vůbec motor na svoje km (170.000) taky. Zatím pozoruju spotřebu, žere to míň než předtím, ještě dojíždím nádrž, abych udělal přesně výpočet.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 08:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
balu píše:
Je to nohama . Mam esc. 1.6/16v 1995 dva měsíce město50%/mimo město50% a spotřeba 6.8l/100km, a to nejezdím pomalu. Otáčky nehrají tak velkou roli, spiše volba kvaltu ,a kněmu poměrně sešlápnutý pedál. Raději lechtám trojku na 4000ot. než čtverku na půl plynu. :D :D



promiň, ale otáčky a nemají vliv na spotřebu? a ovlivní to volba kvaltu? v tom případě co ovlivníš volbou kvaltu?

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Naposledy upravil Bendy&Macíček dne 08 črc 2005 09:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 09:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Bendy&Macíček píše:
balu píše:
Je to nohama . Mam esc. 1.6/16v 1995 dva měsíce město50%/mimo město50% a spotřeba 6.8l/100km, a to nejezdím pomalu. Otáčky nehrají tak velkou roli, spiše volba kvaltu ,a kněmu poměrně sešlápnutý pedál. Raději lechtám trojku na 4000ot. než čtverku na půl plynu. :D :D



promiň, ale otáčky a nemají spotřebu na spotřebu? a ovlivní to volba kvaltu? v tom případě co ovlivníš volbou kvaltu?


na spotrebu maji nejvetsi vliv otacky, volba kvaltu taky, asi je blbost jezdit na 5ku do kopce na plnej plyn nez tam lechtat 3ku....asi tak ne??

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 09:46 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 07 pro 2004 23:29
Příspěvky: 1634
Bydliště: Turnov 50°35´21,58" N 15°02´31,32" E kdysi Praha
carPWR píše:
Bendy&Macíček píše:
balu píše:
Je to nohama . Mam esc. 1.6/16v 1995 dva měsíce město50%/mimo město50% a spotřeba 6.8l/100km, a to nejezdím pomalu. Otáčky nehrají tak velkou roli, spiše volba kvaltu ,a kněmu poměrně sešlápnutý pedál. Raději lechtám trojku na 4000ot. než čtverku na půl plynu. :D :D



promiň, ale otáčky a nemají spotřebu na spotřebu? a ovlivní to volba kvaltu? v tom případě co ovlivníš volbou kvaltu?


na spotrebu maji nejvetsi vliv otacky, volba kvaltu taky, asi je blbost jezdit na 5ku do kopce na plnej plyn nez tam lechtat 3ku....asi tak ne??


Já teda raději lechtám 5tku (2tis ot) než točit trojku na 4tis ot (víc plynu dle mého) :shock:

_________________
C-MAX 2.0 Titanium 08´107kW AUT

Mondeo Combi Ghia 2.0 TDCi 04´96kW Navy deep



-->čo bolo to bolo<--
Mondeo Combi Festival 1,8 16V CLX 99´85kW
MAZDA 626 2,0 TD-Di 74kW 99´
MONDY - Ford Mondeo Combi 1.8 TD CLX 97´66kW
MACÍČEK - Ford Escort Combi 1.8 16V Ghia 93´77kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 09:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Bendy&Macíček píše:
carPWR píše:
Bendy&Macíček píše:
balu píše:
Je to nohama . Mam esc. 1.6/16v 1995 dva měsíce město50%/mimo město50% a spotřeba 6.8l/100km, a to nejezdím pomalu. Otáčky nehrají tak velkou roli, spiše volba kvaltu ,a kněmu poměrně sešlápnutý pedál. Raději lechtám trojku na 4000ot. než čtverku na půl plynu. :D :D



promiň, ale otáčky a nemají spotřebu na spotřebu? a ovlivní to volba kvaltu? v tom případě co ovlivníš volbou kvaltu?


na spotrebu maji nejvetsi vliv otacky, volba kvaltu taky, asi je blbost jezdit na 5ku do kopce na plnej plyn nez tam lechtat 3ku....asi tak ne??


Já teda raději lechtám 5tku (2tis ot) než točit trojku na 4tis ot (víc plynu dle mého) :shock:


myslel sem to tak, ze do velkyho kopce by te 5ka taky vyjela ale pri plnym plynu zato trojka te ho vyjede lehce...chapes? No ja taky lechtam kolem 2000 kdyz nespecham...ale CO lechtam, to te nepovim :-D

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 20:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Ještě se musím vrátit ohledně kvaltu a otáček. Samozřejmě že otácky se snažím držet na krouťáku , a od toho jsou kvalty. Snad mě někdo nechce tvrdit, že motor na 4000 ot. na čtverku v táhlém kopci vezme stejně jak stejný motor na 3000 ot. na pětku (přibližně při stejné rychlosti). V druhém případě musíš sešlápnout pedál o dosti více , a vtom je to kouzlo spotřeby . Síla motoru je na akceleraci při předjíždění nebo na sportovní jízdu, a to je jiný soudek který do rozumné spotřeby nepatří. Jelikož ,čím větší kvalt ,tím těžší převod. Co se týče spotřeby vzhledem k otáčkám. Samozřejně čím vyšší otáčky tím přiměřeně vyšší spotřeba - :-D toto platí při zařazené pětce. Z toho pak vyplývá ovlivňování spotřeby rychlostí na dálnici. Ono se dá vytočit motor na 5500ot. a přitom ani nepostřehnež ,že jsem pohl nohou.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 23:15 
balu píše:
Ještě se musím vrátit ohledně kvaltu a otáček. Samozřejmě že otácky se snažím držet na krouťáku , a od toho jsou kvalty. Snad mě někdo nechce tvrdit, že motor na 4000 ot. na čtverku v táhlém kopci vezme stejně jak stejný motor na 3000 ot. na pětku (přibližně při stejné rychlosti). V druhém případě musíš sešlápnout pedál o dosti více , a vtom je to kouzlo spotřeby . Síla motoru je na akceleraci při předjíždění nebo na sportovní jízdu, a to je jiný soudek který do rozumné spotřeby nepatří. Jelikož ,čím větší kvalt ,tím těžší převod. Co se týče spotřeby vzhledem k otáčkám. Samozřejně čím vyšší otáčky tím přiměřeně vyšší spotřeba - :-D toto platí při zařazené pětce. Z toho pak vyplývá ovlivňování spotřeby rychlostí na dálnici. Ono se dá vytočit motor na 5500ot. a přitom ani nepostřehnež ,že jsem pohl nohou.
tak teraz som z toho debil, nejak to uipresnite kedy to zerie najmenej benzinu :roll:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 črc 2005 10:11 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
chudas píše:
balu píše:
Ještě se musím vrátit ohledně kvaltu a otáček. Samozřejmě že otácky se snažím držet na krouťáku , a od toho jsou kvalty. Snad mě někdo nechce tvrdit, že motor na 4000 ot. na čtverku v táhlém kopci vezme stejně jak stejný motor na 3000 ot. na pětku (přibližně při stejné rychlosti). V druhém případě musíš sešlápnout pedál o dosti více , a vtom je to kouzlo spotřeby . Síla motoru je na akceleraci při předjíždění nebo na sportovní jízdu, a to je jiný soudek který do rozumné spotřeby nepatří. Jelikož ,čím větší kvalt ,tím těžší převod. Co se týče spotřeby vzhledem k otáčkám. Samozřejně čím vyšší otáčky tím přiměřeně vyšší spotřeba - :-D toto platí při zařazené pětce. Z toho pak vyplývá ovlivňování spotřeby rychlostí na dálnici. Ono se dá vytočit motor na 5500ot. a přitom ani nepostřehnež ,že jsem pohl nohou.
tak teraz som z toho debil, nejak to uipresnite kedy to zerie najmenej benzinu :roll:


proste to zbytecne netocit, ale zase vcas podradit v kopci, lepsi je do kopce se hodne rozjet...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 304 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 16  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 62 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz