fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2009 22:32 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Ahojda,
předem se omlouvám, jestli se to tady už někde řešilo, ale funkce hledat mi nevrátila žádný relevantní výsledek.

A co tedy jde:
Ráno jsem přišel k autu, nastaruji, nechám ohřát, zapnu světla a vyjíždím. U první odbočky chci dát blinkr a ono nic...
Ani jedna strana nebliká (žádná signalizace blikání, cvakání přerušovače, blikání blinkrů). Zajel jsem tedy zpátky na parkoviště a zjistil, že nejdou ani stěrače, ostřikovače a ventilátor topení. Vše ostatní jinak funguje, dokonce i nouzové blikání na volantu.

Proměřil jsem tedy všechny pojistky (vyndat, multimetrem přeměřit a vrátit), ale bez výsledku; všechny pojistky jsou v pořádku.

Dále jsem zkusil vyndat pojistkovku a všemožně proklepávat, ale bez výsledku.
Mám podezření buď na spínačku (protože se to chová, jako kdyby klíček nebyl ve druhé poloze), nebo na nějaký uhnilý drát vedoucí k pojistkovce (přecijenom to by musel bejt sakra studeňák na pojistkovce, aby takhle umřela celá větev a to se mi moc nezdá).

Neřešili jste někdo podobný problém?

Díky

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 kvě 2009 19:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 15 pro 2006 22:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Chomutov
Pripadne muze byt chyba i ve spinaci skrince a nejde napeti do pojistek,ford ma tusim vedeny dve nebo tri samostatne napajeci vetve do pojistkove skrinky.
Jinak jednou jsem podobný problém resil ,ale na renaultu 21,za spinackou sli kabely pres spojovaci svorky a ty se casem uvolnily zoxidovaly ci co proste pruchodem proudu se ohrivaly az roztavena umnela hmota po schladnuti perfektne odizolovala spojene koliky. Ustrihat kabely pripajet prodlouzeni se svorkama(svorkovnici),radne zaizolovat.
Ale nejdrive bych promeril jestli jde do pojistkovky vubec nejaka stava.

_________________
Nic není tak složité, aby to nešlo jednoduše.
Ford Escort Combi 97 1.8 TD 51kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2009 11:50 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 11 říj 2007 12:01
Příspěvky: 80
Bydliště: Hradec Králové
Tak problém z 90ti procent vyřešen výměnou pojistkovky (nechtělo se mi s tím pájet a auto nutně co nejdřív potřebuju).

Až na větrák topení se mi podařilo všechno rozchodit. Pojistkovka od Skaldala, kterou jsem tam teď dal, měla na jednom klemu (nejmenší klem B1 propojující dva kontakty vedle sebe) připájený drátek, tak mám podezření, že by to mělo řešit právě tento problém.

Zkuste, prosím, někdo mrknout na obrázek (červená elipsa značí klem, kde byl připájený drátek) v odkazu níže a potvrdit mi, že by to mohlo být od větráku...díky :-)

POJISTKOVKA

EDIT: Ještě dodávám, že na pojistce (20A pojistka na 14té pozici, označena na deklíku od pojistkovky vrtulkou) při druhé poloze klíčku napětí je.

_________________
Fuck off FORD at all!!!
AKTUÁLNÍ:
Nissan Almera N16 sedan, 1.5, 72kW, 2003


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz