fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 21 říj 2024 10:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ford Cougar??
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 15:23 
Offline
Forďák

Registrován: 29 říj 2008 21:26
Příspěvky: 59
Bydliště: Plzeň
Ahoj, uvažuji o koupi Ford Cougar 2.0i 16V. Tak prosím jestli má někdo s tímto vozem zkušenosti ať mi doporučí, nebo varuje... klady a zápory... jestli kupovat nebo ne... uvažuji tak o roku 98-00 nejlépe asi 99'. Chtěl bych vědět kolik to auto skutečně papá, co servis... slyšel sem totiž že toho má dost stejnýho s mondeem.... díky za rady a postřehy...

_________________
Audi A3 8L, 1.9TDi 81Kw/110PS, r.v.2000, stříbrnej třídvéřovej polykač dálničních kilometrů =D

minulost:
Ford Escort 1.4i CL (MK5), r.v. 1992, 3dv

VW Passat B3 variant 1.8CL - modrej nesmrtelnej sluha co odvez a přivez naprosto všechno a nikdy nezklamal i s největším problémem dokázal ještě dojet aspoň do servisu, já ho opustil v úctyhodných 403000km. Doufám že ještě novému majiteli stále slouží.

VW Golf II 1.8GTi - černej čtyřokej drak, kterýmu sem svojí těžkou nohou poznamenal motor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 15:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Ford Cougar - v jadru auto pro zenskou na nakupy v Amikove...nuda v designu atleta...u nas ma status sportaku, podle mne neopravnene...realne poznatky nemam, ocekaval bych stejne problemy jako vsechny Fordi, elektrika...podovozek..a tak..mozna kastle by mohla bejt v pohode..

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 16:39 
Offline
Forďák

Registrován: 29 říj 2008 21:26
Příspěvky: 59
Bydliště: Plzeň
že to neni sporťák s tim sem smířenej. Líbí se mi ale že to má hodně velkej kufr, atraktivní design... a nepotkáváš tohle auto na každym parkovišti... a ten dvoulitřík se zdá bejt celkem optimální, je mi jasný že s tim nebudu trhat asfalt, ale to ani nechi na to běžný cestování a občas svižnější jízdu, pohodičku po dálnici si myslim že je to fajn, dá se sehnat do 100 000,- slušný a autoklimou, je to údajně postavený na podvozku z mondea... myslim si že auto na pohodu. nic vhodnějšího pro chalana v mym věku sem nenašel =D

_________________
Audi A3 8L, 1.9TDi 81Kw/110PS, r.v.2000, stříbrnej třídvéřovej polykač dálničních kilometrů =D

minulost:
Ford Escort 1.4i CL (MK5), r.v. 1992, 3dv

VW Passat B3 variant 1.8CL - modrej nesmrtelnej sluha co odvez a přivez naprosto všechno a nikdy nezklamal i s největším problémem dokázal ještě dojet aspoň do servisu, já ho opustil v úctyhodných 403000km. Doufám že ještě novému majiteli stále slouží.

VW Golf II 1.8GTi - černej čtyřokej drak, kterýmu sem svojí těžkou nohou poznamenal motor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 16:40 
Offline
Forďák

Registrován: 29 říj 2008 21:26
Příspěvky: 59
Bydliště: Plzeň
že to neni sporťák s tim sem smířenej. Líbí se mi ale že to má hodně velkej kufr, atraktivní design... a nepotkáváš tohle auto na každym parkovišti... a ten dvoulitřík se zdá bejt celkem optimální, je mi jasný že s tim nebudu trhat asfalt, ale to ani nechi na to běžný cestování a občas svižnější jízdu, pohodičku po dálnici si myslim že je to fajn, dá se sehnat do 100 000,- slušný a autoklimou, je to údajně postavený na podvozku z mondea... myslim si že auto na pohodu. nic vhodnějšího pro chalana v mem věku sem nenašel =D

_________________
Audi A3 8L, 1.9TDi 81Kw/110PS, r.v.2000, stříbrnej třídvéřovej polykač dálničních kilometrů =D

minulost:
Ford Escort 1.4i CL (MK5), r.v. 1992, 3dv

VW Passat B3 variant 1.8CL - modrej nesmrtelnej sluha co odvez a přivez naprosto všechno a nikdy nezklamal i s největším problémem dokázal ještě dojet aspoň do servisu, já ho opustil v úctyhodných 403000km. Doufám že ještě novému majiteli stále slouží.

VW Golf II 1.8GTi - černej čtyřokej drak, kterýmu sem svojí těžkou nohou poznamenal motor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 17:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
...po ruznych zkusenostech bych do digi klimy kuprikladu nesel ani nahodou...kdyz uz tady blekotam nesmysle....

Jinak pokud se ti libi tak neres, technika bude stejne odpovidat tomu, jak se kdo k auta choval, kazdy jiny nazor je subjektivni...to ze nekomu neco funguje neznamena ze je to dogma...

Podstatne je stejne u jakehokoliv auta jeho momentalni realny stav, pokud nejde o funglovku, tak tezko vynest nejake sjednocujici hodnotici verdikt...

Osobne bych mel u tohoto auta nejvetsi vitr z elektroinstalace a problemu, ktere muze prinest a to komplexne, zbytek je opavdu dan tim jak se k tomu kdo choval...

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 17:58 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
sunny: Možnosti auta jsi vystihl přesně, pokud více nečekáš, nebudeš po koupi zklamán. Běžný sevis by měl vyjít až nečekaně levně, asi jako na Mondeo mkI a mkII. Tím myslím rozvody, brzdy, provozní náplně...zde panuje shoda s výše uvedeným vozem. Problém budou díly vyskytující se na jen Cougaru a těch je více, než se na první pohled může zdát. Krom zřejmých věcí, jako jsou díly karoserie a interieru, se musí například výfuk objednávat extra přes Ford servis a pochopitelně i ceny jsou vyšší. Podvozková platforma je sice z Mondea, ale jsou tam použity i odlišné komponenty (snad Mitsubishi nebo co mi to tenkrát říkali) a tam je opět problém s dodávkou a cenou.
Motor Zetec 2.0i 16V je určitě lepší volbou pro nenáročného řidiče. Duratec 2.5 je sice charakteristikou vhodnější do tohoto spíše cestovního auta, ale podle dostupných pramenů má jistou konstrukční nedokonalost, díky které je dnes většina "přidřená" a spotřebovává velké množství oleje.
Z charakteristických závad je mi krom již zmíněné spotřeby oleje u 2.5l verze známo ještě rozlomení jedné plastové části střešního šíbru, kteroužto není možno nikde zakoupit a celý šíbr stojí nekřesťanské peníze. Pro uklidnění - ten se montoval snad výhradně do silnější verze. Z dalších neduhů může zazlobit elektronika a již angličákem uvedená klimatizace, ale to je sázka do loterie.
O tomhle autě jsem toho dost hledal a ptal se i v autorizovaném servisu, takže to je zatím vše na, co jsem narazil.
Pokud funguje, určitě lze u něj použít okřídlené rčení - hodně muziky za málo peněz. Ale na to jsi určitě už přišel sám, když Tě případná koupě láká.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 kvě 2009 23:23 
Offline
Forďák

Registrován: 29 říj 2008 21:26
Příspěvky: 59
Bydliště: Plzeň
-petr-: díky moc za vyčerpávající recenzi, právě že se snažím si o tomto autě sehnat co nejvíce možných informací než se definitivně rozhodnu, rodinou už prošlo hodně fordů co si od svých dětských let pamatuju a převážně spokojenost. Cougar mě hodně láká, za ty peníze je to si myslím hodně atraktivní auto a vceklu i spolehlivé. Pohodlné na dlouhé cestování, bezpečné a přesto vypadá trošku sportovně, líné také uplně není, ale jak říkám to od něj nečekám a ani nechci. Takže si myslím že mě moje odhodlání a náklonnost k tomuto vozu zlomí a koupi uskutečním již brzy... teď to bude jen o tom vybrat pěkný a bezproblémový kus s nejlepším poměrem cena/výbava/stav

_________________
Audi A3 8L, 1.9TDi 81Kw/110PS, r.v.2000, stříbrnej třídvéřovej polykač dálničních kilometrů =D

minulost:
Ford Escort 1.4i CL (MK5), r.v. 1992, 3dv

VW Passat B3 variant 1.8CL - modrej nesmrtelnej sluha co odvez a přivez naprosto všechno a nikdy nezklamal i s největším problémem dokázal ještě dojet aspoň do servisu, já ho opustil v úctyhodných 403000km. Doufám že ještě novému majiteli stále slouží.

VW Golf II 1.8GTi - černej čtyřokej drak, kterýmu sem svojí těžkou nohou poznamenal motor.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2009 16:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Že to bude bezproblémový kus bych si u auta tohoto stáří iluze nedělal, jde hlavně o to, aby problémů bylo co nejméně a nevysypaly se atypické díly či systémy. Osobně bych měl největší strach z elektroniky, která je na Cougaru v mnohém jinak řešena. Pak může vzít představa ježdění za ceny servisu starého Mondea v atraktivnějším voze rychle za své. A pak problémy s objednáváním dílů a servisy...
Výběrem motoru máš výbavu předem danou, u Zetecu je logicky ten nižší stupeň - bez kůže, šíbru, ASR a možná ještě něčeho. Výjimku tvoří snad jen poslední evropské verze z roku 2001, které mají i v dvoulitrové verzi interiér kožený s jinými sedačkami a madlem ruční brzdy (oboje určitě líbivější, ale k mání je jich jen pár a ceny jsou o poznání vyšší).

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2009 16:36 
Offline
Forďák

Registrován: 29 říj 2008 21:26
Příspěvky: 59
Bydliště: Plzeň
jj. to máš určitě pravdu, verze 2001 jsou v kůži i dvoulitry... a cena je tak od 120 000,-Kč což myslím že oželím, navíc jsem byl varován, že evropské verze od roku 2000 jsou nějak ekologičtější a tím se mírně snížil výkon a zvýšila spotřeba, taky to je důvod proč sáhnu asi po verzi 99' a nebo je tu ještě jednen konkurent a to mondeo 2001 a výš ta první nová verze a motor v TDDI nebo TDCI, jenže cena už se pohybuje od sto tisíc nahoru, sedanů je poskromnu a motory TDCI do roku 2003 byly prý hrozně problémové což značně zužuje výběr a ztěžuje hledání toho správného kusu...

_________________
Audi A3 8L, 1.9TDi 81Kw/110PS, r.v.2000, stříbrnej třídvéřovej polykač dálničních kilometrů =D

minulost:
Ford Escort 1.4i CL (MK5), r.v. 1992, 3dv

VW Passat B3 variant 1.8CL - modrej nesmrtelnej sluha co odvez a přivez naprosto všechno a nikdy nezklamal i s největším problémem dokázal ještě dojet aspoň do servisu, já ho opustil v úctyhodných 403000km. Doufám že ještě novému majiteli stále slouží.

VW Golf II 1.8GTi - černej čtyřokej drak, kterýmu sem svojí těžkou nohou poznamenal motor.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz