fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:17

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 kvě 2009 22:47 
Offline
Nováček

Registrován: 19 pro 2007 11:31
Příspěvky: 10
Bydliště: Ústecko
Tak chlapi schvalně co poradíte mě...měl jsem donedávna stejný problém-po nastartování mi otáčky vyletěli do 2000,po přesně 5ti vteřinách spadli na 600 a kolísali od 600-900 (nahoru dolu) divně to cukalo,čekal jsem že to každou chvilku chcípne ale nechcíplo...jinak když jsem to rozjel tah motoru a všecko bylo v pořádku ale jakmile jsem vyřadil,otáčky zas vylítli na 2000 a po uplnym dobrždění opět kolísali mezi 600-800,přijel jsem do servisu kde mě odbyli tim že mi vypojili jakýsi kabel od takoveho válečku(prej motůrku)otáčky začali byt konstatní a nekolísali a řekli že na to můžu v pohodě jezdit,jenže ted mi pride že jsou ty otáčky až dost ,,při zemi,, poradí někdo co stim?díky moc za rady

_________________
Ford Escort 1.6 16V
Bez výbavy:-(
r.v 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 kvě 2009 09:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
zase zapoj co ti odpojily a to co ti odpojily vyměn

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2009 22:54 
Offline
Nováček

Registrován: 21 kvě 2009 22:48
Příspěvky: 2
Bydliště: Pardubice
Zdravím, taky mám takovej podobnej problem... Mam escort combajna 1.6 16V. když je studenej motor tak se mi vyženou otačky na 2000, když pak mi klesnou na 1500 a trvá mi dobrejch pár minut než se mi to srovná... Jakmile je to teplé tak otáčky držej a není s tím problém. Každej mechanik mi říká ať vyměním něco jiného. Někdo říká vyměnit volnoběžnej ventil, někdo říká že je to normální u chladného motoru u fordu vysoké otačky

_________________
Escort 1.6 16V r.v 1989


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 kvě 2009 23:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 18 úno 2009 22:12
Příspěvky: 329
Bydliště: Liberec
Citace:
někdo říká že je to normální u chladného motoru u fordu vysoké otačky
2000 asi normální nejsou :D to mi netočilo ani když to zlobilo...teplotní čidlo motoru?? co??zkoušel jsi??

_________________
BMW 530dAT zběsilost :-D
Ford Escort 1.6 16V Zetec, rv. 97, klima, el okna, bílý Alu
EX - VW Golf 1.9 Tdi, +/- 105 kw, 6 kvalt
EX - Ford Escort 1.4 CLX, rv. 91, 3 dvéř. tmavě modrej .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 kvě 2009 13:36 
Offline
Nováček

Registrován: 21 kvě 2009 22:48
Příspěvky: 2
Bydliště: Pardubice
No nezkoušel ale taky mi říkali takovou alternativu...Jenže bohužel nikoho znamého nemám a v Pardubicích a v okolí sou takový automechanici že vše měněj dokud nepříjdou na zavadu...:lol: A to se mi fakt nechce vyhazovavat peníze na víc.. Tak sem se pravě chtěl zeptat tady jestli s tím někdo nemá zkušenost. A když to hoděj na diagnostice tak to nic nenajde

_________________
Escort 1.6 16V r.v 1989


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 kvě 2009 19:59 
Offline
Nováček

Registrován: 19 pro 2007 11:31
Příspěvky: 10
Bydliště: Ústecko
a neválí se náhodou ten motůrek někomu doma(na skladě,v garáži)v servisu mi řekli že za něj chtějí 3500,- má to být prej krokovej motůrek
díky moc

_________________
Ford Escort 1.6 16V
Bez výbavy:-(
r.v 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 kvě 2009 13:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 17:00
Příspěvky: 335
Bydliště: Bruntál - Náklo- OLomouc
A nemyslíš volnoběžnej ventil?

_________________
Ford Escort Combi 1.6,16v,8/97,Zetec.Ontario Blue ,fiat punto mk2. Smax 2007, 2.0 ,103kw.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2009 07:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Tenhle problém mě trápí už taky hodně dlouho, ale pořád jsem nic nevyřešil...
Když nastartuju, tak otáčky vyletí na cca 2t, a cca po minutě začnou padat pomalu dolů. Ale když vyřadím tak otáčky zůstanou viset třeba na 3t a pomalu padají. dokud nezastavím, pak většinou klesnou na 1t.
Jak se motor drobet zahřeje, tak je vše ok.

Teď co jsem vyměnil... Volnoběžnej ventil ( mám dva, dělají to oba. oba jsem vyčistil), teplotní čidlo pro RJ i budík, chladící kapalinu a termostat jsem vyzkoušel uvařit v konvici a otevřel se.
Ventil odvětrání klikovky jsem vykoupal v benzínu. Tváří se normálně, při klepání v něm něco rachtá (což by údajně mělo být ok). Hadici od něj jsem vyndal, je drobet přehnutá v tom ohybu u motoru, ale průchozí se zdá a prasklá není... Stejně koupím novou a vyměním...
+ kompletní vyčištění sání, klapky, atd.

Co dál, poradíte?

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2009 07:16 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
kupis: Mě se to chovalo hodně podobně a nějak jsem to neřešil, vykl jsem si. Tedy až na to visení otáček při vyřazení, to se mi taky někdy stávalo, ale většinou to za jízdy slezlo na 1100rpm. Naopak tam někdy zůstaly ty 3000rpm i do zastavení.
Laborovat s MAFem jsi nezkoušel (vyčistit, odpojit...)?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2009 10:02 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
MAF jsem jenom vyčistil, ale zdál se být v čistý už před tím.
Já bych to taky neřešil, kdyby šlo jenom o ty zvýšené otáčky po nastartování, ale spíš mě vadí, to, když dojíždím na neutrál na první křižovatku a motor je vytočenej na 3t...

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 kvě 2009 10:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To ti nekde musi prisavat vzduch. 3tis. otacek uz je celkem dost na nejakou malinkatou prasklinku. :-)
Bud ten volnobezny ventil, nebo jinde. Zkusil bych docasne znepruchodnit tu hadici pro odsavani motoru a jeden den jezdit. Tedy vyradit pripadny problem s tim ventilem na ni.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 07:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 čer 2004 10:27
Příspěvky: 486
Bydliště: Plzeň
Tak jsem vyspravil hadičku od odvětrání a je to téměř stejný... ráno po nastartování otáčky vytočí na 2t, a pomalu padají...dokud nezastavím.

tomin: já čekám na tvojí diagnostiku, až připojíš moje auto a vyjede seznam věcí, který mám vyměnit :-)

_________________
Ford Mondeo 2.0 16V, r.v.05 stříbrná
ex:
Ford Escort 1.6 16V, r.v. 98, stříbrná
Ford Escort 1.4 8V, r.v. 1991 červená


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 kvě 2009 11:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jojo, uz se to blizi. :-) Jeste chvilku.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2009 10:23 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 20 črc 2008 11:36
Příspěvky: 47
Bydliště: kadaň
to kupis: mě to dělá taky, po ránu hned 2000 a na 1. křižovatce podržet brzdu cca 5-10s a prd... a je tam 1000, sere mi to...protože pak auto jede samo a na 3t je to docela rychle, vyřešil jsi to už nějak?

_________________
ESKO VII 1.6 16V stříbrný kombajn, jeden pytel, klima, cd, repro i vzadu, kličky oken vzadu, vpředu elektric., chromová maska vpředu i vzadu, ALU 15" Borbet 195/50/R15 Barum Bravuris, xenový žárovky v předu, nějvětší vychytávka: obě mlhovky vzadu svítí :), interiér : palubka a kolem řadičky dřevo, budíky bílé, osvětlení interiéru modré + ghia lampička, zvětšen prostor pod rádiem, loketní opěrka + vzadu v sedačkách taky=> taková GHIA výbava BY MY :D... PROSTĚ KRASAVEC


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz