No ja zrovna vcera odpoledne jezdil po Praze a pozoroval jsem, co to dela u mne, jestli tam je nejaky to chrochtani, bylo dost teplo, takze kazdou chvili spinal ventilator, olej pres 90, idealni ztizeny podminky.Je fakt, ze jsem nejak nemel srdce tomu nalozit treba najednou plnej na 4, od 2000, ale kdyz jsem se rozjizdel na 1 tak do 3000, kdyz to slo a potom radil, zadnej divnej zvuk to nevydavalo. Byly i chvile, kdy jsem to treba tahal na 1500, ale to slo jen o vylozeny simrani plynu, tam neslo o nejakou vetsi potrebu tahu a tim padem otevreni klapky.Ale uvedomil jsem si, ze asi nejde uplne srovnavat ty nase dva motory, moje 1,8 musi bejt uz od prirody pruznejsi, kdyz si vzpomenu na mou drivejsi 1,6, rozdil tam fakt je. Ale jak to tak vypada, tak to chrochtani timhle asi nebude, holt se musi hledat dal. Asi bych vysel nejdriv z toho, jakej je mechanickej stav motoru, jaky ma tlaky, kdyz tohle dobry, tak bych spis hledal nejakou blbost, ktera to zpusobuje a vubec bych nevyloucil vibraci neceho, treba vejfuku, nebo neceho takovyho, nekdy jsou ty priciny opravdu neuveritelny, takze bych se fakt nedesil predem.
_________________ Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva
|