fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 14:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2009 09:47 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Walker píše:
...jinak na tom obrázku není stopventil,(ten nemá tak vysokou koncovku) ale pokud to pochází zepředu čerpadla (tedy první věc na ráně při střetu), tak je to ventil studenýho startu z Boscháckýho čerpadla....

CO víc bys chtěl slyšet? Hoď jsem fotku čerpadla, fotku kde je to nabořený a možná ti někdo pomůže víc, ale když ani pořádně nepopíšeš kde a jak a co máš zničený, tak je to těžký...
Stopventil či celý čerpadlo seženeš na vrakáči, u lidí zde, či u čerpadláře v okolí tvéh bydliště...

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2009 19:22 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
Tak dodávám fotky, je to tam snad dobře vyfocené, je to ten ventil studeného startu? k čemu je to tam dobré? jak to funguje? předpokládám, že to nepojede pokud je to špatné že? Nějaký odkaz na obchod? nebo nemáte to někdo na prodej? sorry, mějte s semnou trpělivost, je mi sotva 18 a nemá mi kdo poradit...
http://img.enter4u.eu/PIC090609073sc5.jpg
http://img.enter4u.eu/PIC090609089lj4.jpg
http://img.enter4u.eu/PIC09060913usqe.jpg

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 čer 2009 23:30 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Myslím že nám trpělivost nechybí, a na dobře položenej (a fotkou podloženej) dotaz rádi odpovíme, od toho tohle forum je...takže to co je na fotce je vstřikovací čerpadlo Bosch řady VE, a to je osazeno třemi ventily, první je stopventil (na tvý fotce pohledu zepředu ho najdeš nahoře ten širokej a nízkej na konci čerpadla jak vycházejí trubky ke vstřikům) a je to klasickej elektromagnetickej ventil, kterej funguje tak že okamžitě otevře když má napětí a okamžitě zavře když ho nemá....pak jsou dva ventily termostatický tzv. Waxstaty, který fungujou na podobným principu jako termostat v chladícím okruhu, ale opačně, to znamená že zahřátý zavírají....drát k tomu vede proto, že jeho součástí je topný tělísko, který jej zahřívá....čili po přivedení proudu na něj, dochází k pozvolnému zahřívání voskové náplně a ta plynule se spožděním zavírá ventil...jak už jsem napsal, ty ventily jsou dva a to ventil studeného startu(to je ten první zepředu uloženej šikmo), kterej má za ůkol obohatit směs při startu a pak je druhej ventil studenýho volnoběhu(vzadu za čerpadlem ten váleček s lankem kousek nad žhavičkama) a ten za studenýho motoru zvyšuje otáčky o 100-150ot za minutu než za teplýho stavu proto, že v zimě se studenej diesel dost třese než se zahřeje, a tímhle zvýšením otáček se to třesení omezuje.....takže pokud máš ten ventil studenýho startu rozlomenej a neteče z něj nafta, tak se odlomila ta termoregulační vložka a ventil zůstal ve stavu studenýho startu, takže by to mělo jít natočit, ale pojede to stále na "studenej" režim, což asi není moc dobrý na spotřebu....zažil jsem už vícero motorů, který jezdily bez nasazený fajfky s drátem bez nějakých problémů, ale tam se to alespoň (jak doufám) zavíralo po prohřátí od motoru....a to by pro začátek mohlo stačit..... :D

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 10:15 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
jj, díky moc, tak už jsem to pochopil i já, můžu mít ještě jeden dotaz? jde nějak obejít ta vývěva brzd? bude to brzdit i když je teda špatná? pedál je hodně tvrdý a prý to špatně brzdí, řídila to přítelkyně když jsem jí táhl takže nevím, já to akorát zkoušel na místě a je vážně hodně tvrdý...

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 10:36 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
brzdit to bude,ale jako bys nemel posilovac,tzn budes muset hoodne zabrat abys dobrzdil...

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 10:41 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
Takže se s tím dá "normálně" jezdit, než našetřím na novou jo?

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 10:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
teoreticky jo,prakticky bych to neriskoval ani za zlaty prase...

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 10:48 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
a co na té vývěvě mohlo odejít tím nárazem?

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 11:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
tak mas tam casti ktery se pohybujou a kdyz to dostalo ranu tak tam asi neco ruplo,s timhle moc zkusenosti nemam takze nemuzu slouzit...:-(

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 11:06 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
jj, ale i tak díky moc

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 11:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 bře 2009 08:46
Příspěvky: 1524
Bydliště: Jihlava
nemas zac.. ;)

_________________
"93 BMW E36 320i
"91 BMW E34 525i
"90 Ford Fiesta XR2i 1.6 EFi - ex
"91 Ford Fiesta CLX 1.3 CFi - ex


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 11:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Vývěva - je to vlastně něco jako pumpička na kolo, akorát že "naruby"-vysává vzduch z posilovače brzd - nejezdil bych bez ní ani omylem!!! Nejen že musíš ubrzdit auto jen tlakem nohy, ale navíc se přetlačuješ i s posilovačem, který neposiluje...
Odešla mi v plzni - cesta do Tábora bylo to nejhorší co jsem kdy v autě zažil - několikrát jsem málem boural - cesta městem je prakticky nemyslitelná...
NEJEZDI s tím!!!!
Měl bys ještě vyloučit, že to je opravdu jen vývěva - je to takvový kus trubky s přírubou velký asi 30cm - vedou od ní trubice k posilovači brzd - velký "ufo" - talíř u příčky kabiny - jakoby z druhý strany pedálů - v motorovém prostoru... Odpoj tu trubičku k posilovači a nastartuj, když to nebude nasávat vzduch, je KO... Když bude, hledej netěsnost, popřípadě to může být i ten posilovač...
Brzdy jsou to nejdůležitější na autě
Na vrakáči jí seženeš za pětikilo, nebo zkus kontaktovat tady z fora skaldala, angličáka, projdi sekci "Prodám-ford"

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Naposledy upravil pisty dne 10 čer 2009 11:39, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 11:39 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
jj,dám na vás, jen mi šlo o to že jsem potřeboval zítra ráno jet a dneska mi měl přijít chladič, ale stejně nepřišel takže jsem v háji tak i tak, takže tu vyvevu seženu, z čeho všeho tam tu vyvěvu napasuju? nejde spíš nějak zpravit?vubec nemám páru o tom jak to funguje...

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 11:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
spravit nende - upravil jsem trochu původní zprávu, abys pochopil funkci...
Myslím že pasuje jen dieslová, ale jistej si nejsem...
TAkže sháněj vývěvu esco na 1,8D, nebo 1,8TD

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 11:44 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
ok, dík moc, zkusím to....

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 12:26 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
tak jsem to zkusil teda nastartovat a problém brzd je pryč, prostě to začlo zase brzdit v klidu, ale po nastartování mi přestal fungovat otáčkoměr, respektive jednou jde podruhé nejde, a ten je napojený u ropáka na alternátor že? nevíte někdo který z těch drátů to je? a zjistil jsem že mi to ani nedobíjí, takže to přestalo ukazovat a i dobíjet...:-(

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 12:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
Před pár dnama tady byla za 300 hledej někde tu byla chtěl sem ju brát sám jen tak pro sychr. Bude to ale už starší takže budeš asik muset aj stránkovat

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 12:44 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Ukazatel dobíjení je ten tenký drátek na altíku...
Zkontroluj kabely, často bývají zoxidované, třeba budeš mít kliku...
Jinak vpravo nahoře je funkce "hledat"
Když do ní zadáš třeba "alternátor" a "otáčkoměr", určitě najdeš spoustu čtení a užitečných rad...

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 13:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 15:25
Příspěvky: 2191
Bydliště: Medlov okr. Brno venkov
otáčkoměr je na svorce W

_________________
Ford Escort RS 2000 92'
Ford Ka 1st edition 96'
Ford Mondeo 2.0 tdci titanium 2012
Suzuki GSX 650F 08'
Hromada motocyklů Jawa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 čer 2009 14:10 
Offline
Forďák

Registrován: 25 bře 2009 20:16
Příspěvky: 93
Bydliště: Vrchy
jj, díky, mě to v tom spěchu ani nenapadlo...díky moc za rady.Elf

_________________
Escort 1991, 1.8 D, 44KW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 64 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz