fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 10:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 čer 2005 11:29 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2005 10:03
Příspěvky: 1464
Bydliště: Plzeň
TO: Pepa z depa

Tobě bych radil mazat pouze paměť chybových kódů rozpojením propojky. Jinak ty chybový kódy se časem mažou samy (nevim přesně asi po určitém počtu startů někde to tu taky je na fóru).

_________________
-Kuga 2,0 TDCi Black Panther 2011-
-Ford Focus MK I FL Black Panther 1.8 2002-
--Ford Escort MK V; 1.4 1992--


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 čer 2005 10:05 
Tak jsem zkusil vycistit konektor lambda sondy a vymazat pamet (rozpojenim propojky). Aniz bych ulej jediny centimetr a bez jediho nastartovani, udelal jsem znovu diagnostiku - test motoru stale 552, pamet pochopitelne 111. Nevim jak mam chapat ten test motoru, provadi se okmazite pri testu, neni to informace z pameti? Potom jsem ujel cca 13 km testovaci jizdy a diagnostika ukazala: test motoru stale 552, pamet znovu 186 - ventil vstrikovani (prilis dlouhe otevreni), nicmene chyby snimace HEGO (lambda) jsou pryc. Otazka je, zda 13 km stacilo k tomu, aby byla chyba nalezena a zaznamenana. Po ujeti cca 300 km udelam diagnostiku znovu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 čer 2005 20:46 
Před nějakým časem zde uvedli Pepa z depa, Pavel Handlovský, Milan a Dodo, že jim diagnostika vyblikala 172. Teď, když vyblikala i mě 172, můžete mi poradit, jak jste závadu odstranili?

Dál zde taky uvedli DODO a KamilK, že jim studenej motor chcípe. mrazik řikal, že je v háji čidlo teploty motoru. Bylo to opravdu to čidlo nebo to bylo něco jinýho? Mám stejný problém, který se časem neustále zhoršuje.

Jestli jste na to odpovídali tak sorry, ale fórum už je docela velký, když tak ho prohledám znova. Díky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 čer 2005 09:56 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 22 čer 2004 09:24
Příspěvky: 546
Bydliště: Brno
Honza 2 píše:
Před nějakým časem zde uvedli Pepa z depa, Pavel Handlovský, Milan a Dodo, že jim diagnostika vyblikala 172. Teď, když vyblikala i mě 172, můžete mi poradit, jak jste závadu odstranili?

Dál zde taky uvedli DODO a KamilK, že jim studenej motor chcípe. mrazik řikal, že je v háji čidlo teploty motoru. Bylo to opravdu to čidlo nebo to bylo něco jinýho? Mám stejný problém, který se časem neustále zhoršuje.

Jestli jste na to odpovídali tak sorry, ale fórum už je docela velký, když tak ho prohledám znova. Díky

Čidlo teploty motoru mám v pořádku, blikalo mi 116, že čidlo je mimo rozsah (ovšem provozní teploty), což v zimě u studeného motoru byla. Teď v létě mám 111. V paměti něco mám ale na to kašlu :-))
Ta chyba 172 nevim cim je, snad lambdou.....

_________________
Ford C-Max Trend Plus Ecoboost 1.0, 100HP, barva metalíza hnědá Lunar Sky - nový, 2014

Dříve: (prodáno)
Ford Escort combi 1.6 16V Zetec,EFI, 90HP, 04/1996, klima,2x airbag,centrál,alarm,el.přední okna, stříbrný
original bílé budíky, original kožený 3-ramenný volant
úpravy : palubní počítač zabudovaný do palubky, indikátor lambda sondy,zadní plast. podběhy, přední zástěrky, dojezdy oken Jablotron, odskok 5-tých dveří na DO


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Diagnostika
PříspěvekNapsal: 06 črc 2005 00:27 
Najde se někdo, kdo má postavenou diagnostiku a kdo bude ochotný se kouknout na moje auto? Pořád mám problém s volnoběhem a už jsem v koncích. Po odpojení MAFu otáčky nekolísají, ale není to ono. Ve Fordu jsem už nechal pěknou sumu a to jenom za : asi..., snad...., možná..... a zatím volnoběh dělá brykule pořád. Jsem z MB a pokud to nebude na konec světa, rád přijedu. Zatím moc děkuji.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: re..
PříspěvekNapsal: 09 črc 2005 09:13 
Offline
Nováček

Registrován: 06 črc 2005 07:37
Příspěvky: 14
Karel píše:
Odpoj baterii a to ti vse v pameti vymaze!

rozumější je když po prvním vyblikání příkazového kódu rozpojíš propojené piny na diag. zástrčce. Zůstane ti pak veškeré nastavení, jenom se mažou kódy. . .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re volnoběh
PříspěvekNapsal: 09 črc 2005 09:25 
Offline
Nováček

Registrován: 06 črc 2005 07:37
Příspěvky: 14
Pokud máš problémy s volnoběhem, tak doporučují nejprve provést autotest (test motoru při spuštěném motoru) Motor musí být zahřátý na prov. teplotu !!!, zapoj led tester, zapni zapalování a počkej 3 sek. Potom nastartuj. Ledka by ti měla nejprve nahlásit kód 30, ten je příkazový, prudce sešlápni brzd. pedál, dále ti najede kód 10, prudce až na doraz sešlápni plyn, aby otáčky vzrostly nad 3 000/min. potom si jenom vychutnávej burácení motoru. Sám si otestuje rozdíly mezi vstřik. tryskama, zjistí výkon jednotlivých válců a nakonec to nejhezčí, doladí ti volnoběh na optimum. test končí cca po 2 min. kdy se na chvíli zvýší volnoběžné otáčky.
V případě, že komp zjistí nějaké závady, tak ti dá vědět vyblikáním. . .

Pokud ani toto nepomůže, tak není boha. . .


Naposledy upravil stinyx dne 10 črc 2005 17:10, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2005 02:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
to stinyx : Nepíšeš aké máš auto.Ja mám ESCO 1,6 16V 1/1994 a test pri naštartovanom motore mi prebieha inak......Po naštartovaní motora LED zabliká nečitatelný kód(asi 20 alebo 30),dalej si EEC sama zvýši a po nejakom čase zníži otáčky,LED vybliká oddelovací signál,potom treba vytočit volant do krajných polôh,zošlapnut brzdu a pridat plyn (otáčky nad 3000),potom EEC vybliká kódy....V jednej múdrej knihe som čítal aj iný postup,to však pri statickom teste,ale ten mi vôbec nešiel :cry:

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re Mlynek Peter
PříspěvekNapsal: 10 črc 2005 17:14 
Offline
Nováček

Registrován: 06 črc 2005 07:37
Příspěvky: 14
v tvém případě u stat. testu se po zapnutí zapalování oběví kód 010 , do deseti sekund sešlápni úplně plyn. pedál. Bude zobrazen kód 010 a chybové kódy dále se budou aktivovat nějaké členy v motoru. . .zkus a uvidíš. .
(zdroj net. . .)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2005 23:22 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Ano,ano....to presne som robil.Po zešlápnutí plynu vyblikalo oddelovací kód,ale to bylo tak všetko.Dalej sa nič nedialo aj ked som ten plyn držal 5min.Ked som ho pustil skorej taktiež sa nič nedialo :cry:...Vieš niečo poradit?

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 črc 2005 07:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Pokud by někdo chtěl, tak mám v češtině PDF návod na diagnostiku - je tam postup pro dvou- i třímístný kódy, tj. pro starší i novější auta.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2005 18:48 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Česká verze návodu diagnostiky v PDF je již delší dobu na stránkách v sekci Technics - http://www.fordfans.cz/technics/diagnostika.pdf. Tato, co o ní píše výše MV, navíc obsahuje návod pro 3-místné kódy, takže jsem ji aktualizoval a můžete vesele sosat :smt024

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: re re mlynek peter
PříspěvekNapsal: 13 črc 2005 19:18 
Offline
Nováček

Registrován: 06 črc 2005 07:37
Příspěvky: 14
pokud se ti nezobrazí již žádné chyb.kódy, tak je vozidlo bez závad sešlápni znovu plyn. pedál a budou aktivovány:
egr- solenoid odvzdušnění
solenoid odvzdušnění jímací nádoby
ventil regulace volnoběžných otáček
odpojovací ventil klimatizace

v praxi to znamená, že ti to v motoru téměř neslyšitelně zalupe a to je vše. . (nic podstatného, pokud nehlásí chyby. . . .)


Naposledy upravil stinyx dne 17 črc 2005 11:29, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 črc 2005 15:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
umi nekdo udelat diagnostiku podle diody...mam to podle navodu udelany ale nak mi to nejde...asi neco delam blbe.....pripojim to podle schema,otocim klickem a v tom okamziku mi za budikama neco strasne cvakne...ale tam je jen nakej modul na airback...tak nevim...jo a dioda sviti porad...vubec neblika.....jedu do hradce tak to vezmu sebou,kdyby byl nekdo tam hodnej a kouk mi na to:-))))

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 16 črc 2005 14:16 
Offline
Nováček

Registrován: 06 črc 2005 18:42
Příspěvky: 10
Bydliště: Budweis
Zkousel jste nekdo diagnostiku na tom 2x8pins konektoru podle toho zapojeni ze Skorpia? Trochu na tom nerozumim tomu odporu 5V rezistor. Ma to byt 5ti V nebo ma mit utlum 5V. A nejlepe jaky odpor a diodu pouzit konkretne.

_________________
Ford Escort 1.6 Zetec E 16V Ghia, 97', tm. zel. metaliza, 205tis., leto 205/50/15 - zima 175/70/13


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 12:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Máte někdo z vlastníků vozu s motorem RKC 1.8i 16V, EEC-V v autě třípinový diagnostický konektor na vyblikání? Pokud ano, tak kde?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 13:12 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 17 úno 2005 08:58
Příspěvky: 746
Bydliště: Plzeň
zetec s EEC-V ,pokud vim, tak 3pinovej konektor nema...

_________________
mondeo......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 13:39 
Znovu zopakuju již několikrát položený dotaz v této sekci. Vyzkoušel a rozchodil někdo diagnostiku pres OBDII konektor dle návodu na scorpio ?
Ja jsem to zkusil, diaoda pouze stale svítí.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 18:48 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 26 bře 2004 09:19
Příspěvky: 535
Bydliště: Praha
to petr74: ja sem to taky zkousel a taky pouze sviti a nic jinyho se nedeje

_________________
FORD Focus 1.8 TDCi, S-MAX 2.0i


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2005 15:20 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Petře hledal jsem hledal, ale nikde nic nenašel. Bohužel nikdo nic neví a tuto diagnostiku s EEC-IV a OBD-2 konektorem neumím.
Pokud se to někomu povede, bude hodně, ale hodně velký machr.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 840 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 42  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz