fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 04:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2005 15:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
ACE: do motoru po komplet GO 5W klidně, naopak je to docela výhodný a často se to tak dělá. A není to názor jen jednoho člověka. V případě úniků se vrátit na polosyntetiku můžeš, pokud by se to mezi výměnami nezlepšilo.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 črc 2005 21:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
To Karel: Já tam momentálně mám Total 10W40, ale krom prvonáplně tam byl vždy Castrol Magnatec 5W40 a spotřeba byla 0,5 -1 litr oleje za interval 12-14 tis km což mi přijde pohodové. No a s tím Totalem 10W40 mi připadaly horší starty za silných mrazů a taky vyšší spotřeba v zimě než s tím Castrolem 5W40.No tak chci znova zkusit 5W40 ale už bych zůstal u Totalu a nevracel se k drahému Castrolu, který prý navíc není nijak superkvalitní.
To Ace: chceš teda taky ten Total z www.olejservis.cz ?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 08:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Marpie - nene, uz jsem sehnal jinde, diky

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 10:28 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
ACEMajky píše:
Marpie - nene, uz jsem sehnal jinde, diky


A za kolik a co jsi teda koupil?

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 21:34 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
ACEMajky píše:
No vychazim i z toho, ze mam 20kkm po GO, takze dalo by se rici skoro novej motor

Jestli ti to delal ten samej clovek co to turbo ,tak bych asi ruku do ohne za to GO nedal.Ne nechci strasit,sam musis vedet jak ti motor chodi.Ja totis uvazuju taky o 5W40 kvuli zimnim startum.Ale mam strach ,at to me netece i usima. :cry:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 18 črc 2005 22:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Na GO pracoval bohuzel ten samoj jako na turbu, ale u znamyho v dilne (zrovna tam nastoupil), ale defakto jenom kuchal motor ven a rozdelaval ho, pak to ten znamej druhej co ma tu dlnu a dela diesely posoudil a odvezl na vybrus a tamten to zase jenom smontoval...

Jo jinak uz jsme ridil 51kW verzi,a le tezko se vyjadrovat, jelikoz jsme jeste nejel 66kW ktera je original a v cajku,a le 51kW na rozjezd si myslim ze pohoda a pak akorat pri tak od 70km/hod se ji uz moc nechtelo pridavat, jinak si myslim, ze to nema smysl davat IC - hlavne kdyz mate IC, tak je desne znat, kdyz je nad a pod 20 stupnu - poznate zmenu (ubytek) na vykonu u 51kW verze kdyz je vedro? - u 66kW docela dost

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 00:46 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
ACEMajky píše:
Na GO pracoval bohuzel ten samoj jako na turbu, ale u znamyho v dilne (zrovna tam nastoupil), ale defakto jenom kuchal motor ven a rozdelaval ho, pak to ten znamej druhej co ma tu dlnu a dela diesely posoudil a odvezl na vybrus a tamten to zase jenom smontoval...

Jo jinak uz jsme ridil 51kW verzi,a le tezko se vyjadrovat, jelikoz jsme jeste nejel 66kW ktera je original a v cajku,a le 51kW na rozjezd si myslim ze pohoda a pak akorat pri tak od 70km/hod se ji uz moc nechtelo pridavat, jinak si myslim, ze to nema smysl davat IC - hlavne kdyz mate IC, tak je desne znat, kdyz je nad a pod 20 stupnu - poznate zmenu (ubytek) na vykonu u 51kW verze kdyz je vedro? - u 66kW docela dost


Tak ve vedru úbytek výkonu nepozoruji. Hlavní úbytek je při naložení 3-mi a více osobami při jízdě do kopce i třeba mírnějšího. Při normálním rozjezdu je to na jedničku slabší, ale jak dám dvojku tak úplně oživne a pak to s vyššími stupni zase trochu zleniví. Já ale zase neřídil 66kW verzi tak taky nemůžu porovnat. Když to srovnám s bývalým otcovým Ventem 1,9 TD 66 kW, tak je to velký rozdíl.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 07:54 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
No ja jel s tim Homerovym a rekl bych, ze pohodicka, pokud clovek jezdi predpisove, tak asi neni ani potreba davat IC - jel jsme teda jenom kousek na srazu v Hradci, pri delsi jizde by clovek asi vice poznal rozdily, ale prekvapilo me, ze i se zapnutou klimou ta 51kW skoro stejne uhanela - i rozjizdela....

Skoda ze tam nebyla rovinka, ktera by sla uzavrit, zajimave by bylo, postavit ty 2 auta vedle sebe, ale subjektivne me ta 51kW prekvapila, ale na druhou stranu kdyz jsme jel ve 21:00 domu od rodicu a bylo 13 stupnu, tak ten rozdil vykonu byl obrovskej (to pak 66kW uhani opravdu jinak, proto v lete ve vedrech je to opravdu jedno a zvazuju predelani IC na FSIC - proste naporovej dopredu

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 19:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
S klimou na rozjezdu nic nepoznam (rozdil) ale pri 3 lidech a pri predjizdeni je to louda.Ubytek 3-5kW je znat.Staci kdys ti blbne klima a najednou vypne, tak je dost znat jak to prida.Jinak po dovolene konecne budu delat pokusy s intercol.Sezenu na zkousku nakej mensi a soupnu ho dopredu.A asi to u sani uriznu aby bylo vic mista.Ja ta auta(51-66) tesne po sobe porovnaval na stejny trase a rozdil je znat.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 06:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2005 10:51
Příspěvky: 280
Bydliště: Děčín přechodně Liberec
Nejhorší je popojíždění ve městě to se IC ohřeje (neproudí vzduch) to je pak znát když se mam rozjet. Už sem zvažoval větráček třeba z PC aby přez IC alespoň trochu šel vzduch tak jak má a né to vedro od vejfuku které při zastavení jde přez IC zpět haupnou ven.Ale asi by brzo odešel šla by na něj voda.

_________________
Ford Escort Combi 1,8 TD 66kW r.v. 5/99 klima 195/50/15


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 14:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tom69 - voda? kudy?


Ja zvazuju dat IC dopredu pred chladic,ale brzdi me trubky, ze nevim kde sehnat

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 14:47 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Ace s trubkama by si měla poradit každá firma, která dělá hydrauliku nebo pneumatiku.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 14:49 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
To jo, ale abch dal 2000 za zkousku jestli to bude lepsi - nene

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 17:35 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Ace: A jaky trubky mas na mysli?Nestaci dat jen co vydrzi 2 atm. a hotovo?Aspon na zkousku.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 20:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Na zkousku jo, ale jaky? plastovy? de o to aby se plakem nezvetsovaly, kvuli turbodire.... - ale rikal jsem si, kdyz uz to budu delat, tak to nebudu davat z5 :o)

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 21:14 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
1atm. neni moc na zvetseni.Videl jsem takovy plastovy hadice se zavitem na povrchu pro spevneni.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 21:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
jj 1atm neni moc,a le proc to delaji z kovu? - pro paradu?

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2005 00:00 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Standa píše:
Výměna oleje je vcelku snadná věc, přesto je dobré dodržet několik zásad. Olej vypouštět vždy na teplém motoru po jízdě, tak aby se odplavily i rozvířené nečistoty. Vypouštěcí šroub je dole na vaně na starně spolujezdce. Než ho povolím tak napřed nadzvednu pravé přední kolo, tak abych se dostal pod auto. Šroub je potřeba na konci závitu povolovat pomalu a nádobu na vypouštění umístit dál pod auto, protože olej teče tak 20cm dál od místa vypouštění. Taky je potřeba dávat pozor na teplý olej, aby se člověk nepopálil. Když tedy olej už vytéká, tak auto spustím na kola a nechám asi 30 min v klidu. Pak opět vyzvednu pravou stranu a jdu povolit filtr. Používám řetězový klíč ze supermarketu a jde to vcelku lehce. Většinou se obal trochu zdeformuje. Když už je filtr povolený tak ho vyšroubuji rukou ale musíš dávat pozor ať ho nevytočíš tak aby ti z něj vytekl olej. Pak už vytáhnu nový filtr a tesníci gumu namažu tenkým filmem motorového oleje. NOVÝ FILTR SE UTÁHNE JEN RUKOU. Na těsnicí šroub dám nový těsníci kroužek,(kupuju vždy filtr oleje i s kroužkem ve Fordu) a šroub utáhnu. Také není potřeba utahovat nějak moc, jen tak ať se kroužek lehce zdeformuje. Auto spustím na kola a nakonec naleju nový olej, asi tak 3,5 l a zkontroluji na měrce. Když mám mezi ryskama tak nastartuji a nechám motor chvíli běžet. Po asi 20 min od zhasnutí motoru zkontroluji hladinu oleje a doleju na horní rysku.


Stando a kolik tam nalejes oleje, aby to bylo k horni rysce? v manualu pisou 4.25l ja sem nalil 4l a prijde mi ze je to akorat na horni rysce (je to blbe videt), jo a ten filtr je teda PEKNE blbe umistenej teda..sem to musel propichnout sroubovakem, retezovy klic ze supermarketu selhal :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2005 07:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
carPWR píše:
Standa píše:
Výměna oleje je vcelku snadná věc, přesto je dobré dodržet několik zásad. Olej vypouštět vždy na teplém motoru po jízdě, tak aby se odplavily i rozvířené nečistoty. Vypouštěcí šroub je dole na vaně na starně spolujezdce. Než ho povolím tak napřed nadzvednu pravé přední kolo, tak abych se dostal pod auto. Šroub je potřeba na konci závitu povolovat pomalu a nádobu na vypouštění umístit dál pod auto, protože olej teče tak 20cm dál od místa vypouštění. Taky je potřeba dávat pozor na teplý olej, aby se člověk nepopálil. Když tedy olej už vytéká, tak auto spustím na kola a nechám asi 30 min v klidu. Pak opět vyzvednu pravou stranu a jdu povolit filtr. Používám řetězový klíč ze supermarketu a jde to vcelku lehce. Většinou se obal trochu zdeformuje. Když už je filtr povolený tak ho vyšroubuji rukou ale musíš dávat pozor ať ho nevytočíš tak aby ti z něj vytekl olej. Pak už vytáhnu nový filtr a tesníci gumu namažu tenkým filmem motorového oleje. NOVÝ FILTR SE UTÁHNE JEN RUKOU. Na těsnicí šroub dám nový těsníci kroužek,(kupuju vždy filtr oleje i s kroužkem ve Fordu) a šroub utáhnu. Také není potřeba utahovat nějak moc, jen tak ať se kroužek lehce zdeformuje. Auto spustím na kola a nakonec naleju nový olej, asi tak 3,5 l a zkontroluji na měrce. Když mám mezi ryskama tak nastartuji a nechám motor chvíli běžet. Po asi 20 min od zhasnutí motoru zkontroluji hladinu oleje a doleju na horní rysku.


Stando a kolik tam nalejes oleje, aby to bylo k horni rysce? v manualu pisou 4.25l ja sem nalil 4l a prijde mi ze je to akorat na horni rysce (je to blbe videt), jo a ten filtr je teda PEKNE blbe umistenej teda..sem to musel propichnout sroubovakem, retezovy klic ze supermarketu selhal :-)


To že ti tam vleze míň než v je v manuálu je normální. Já mám do ropáka podle manuálu 5,1 litru, ale nejvíc se tam dostalo 4,5 litru a bylo to po horní rysku. A vypuštěno to bylo poctivě.

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2005 08:25 
Vcera jsem byl u Forda ohledne problemu s volnobehem a mimochodem jsme se bavili o oleji. Rikal jsem, ze mam olej 5W40, zda to nemuzu byt tim. V prirucce k autu totiz pisou, ze se ma pouzivat 5W30 a ze jine oleje mohou zpusobit vyssi spotrebu a nektere jsou primo zakazane. Na to mi pan odpovedel, ze je to naprosto v poradku, ze oni davaji pouze 5W40, ze pry nekde cca v roce 1997 dostali nove instrukce od Forda ohledne oleju, to co je v prirucce je mimo misu. S olejem 5W30 udajne odchazely ventily nebo zdvihatka (ted nechci kecat, uz si to presne nepamatuju).
Takze 5W40 je idealni volba.
Nevim jak starsi motory, rec byla o mem aute viz podpis.


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz