fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 21:05 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Takže teď jsem jezdil za sucha a motor se chová naprosto normálně, při vyřazení za vyšší rychlosti drží 1200 ot/min., při stání 900 ot/min. Pokud to nebyla náhoda, vypadá to skutečně na tu vodu. Ač na můj problém nikdo nereagoval, zajímalo by mě, jestli se aspoň někomu něco podobného stalo, případně co konkrétně problém s vonoběhem za vlhkého počasí způsobilo.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 črc 2005 23:28 
-petr- píše:
Takže teď jsem jezdil za sucha a motor se chová naprosto normálně, při vyřazení za vyšší rychlosti drží 1200 ot/min., při stání 900 ot/min. Pokud to nebyla náhoda, vypadá to skutečně na tu vodu. Ač na můj problém nikdo nereagoval, zajímalo by mě, jestli se aspoň někomu něco podobného stalo, případně co konkrétně problém s vonoběhem za vlhkého počasí způsobilo.
no to bude asi alternatorom, aj mne to robilo, ale este za jazdy ked som vosiel do kaluze, teda louze, prestalo mi to tahat, ale otacky sa zvysovali, ale bol chod motora tlmeny. Po chvike vsetko ok, aj ked je mokro a nevojdem do kaluze, vsetko v poho. za sucha tiez. niekto mi tu radil, ze je to alternator, lebo ho nemas urcite, tak ako ja, niecim obaleny zo spodu motora. asi tak


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 črc 2005 20:16 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Hmm...takže změna, s počasím to nemá zdá se co dělat, volnoběh blbne jak kdy, asi jak se zrovna pan Ford vyspí. Jediné co jsem vysledoval, že na kratší trasy je to horší, po delší jízdě začne fungovat docela normálně. Ach jo...

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 črc 2005 07:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Co já mám zatím zkušenost, tak třeba kolikrát za deště auto kloudně nejede a motor duní. Vliv čehokoli na volnoběh nepozoruji, volnoběh mám (klepu, klepu, klepu) stále dobrý.
Ale chování motoru je náladové, někdy to jede jak ďas a někdy to musím dost vytáčet, aby to trochu jelo. Vypadá to, že nejlíp se to auto cítí při svižné jizdě nad 80 km/h. Cesty po městě jsou občas utrpení.
A subjektivně se mi zdá, že do práce to jede líp než z práce, asi mne to chce motivovat, abych ráno do toho auta vůbec sednul a jel... :wink:

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: volnoběh
PříspěvekNapsal: 21 črc 2005 12:20 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 čer 2005 13:40
Příspěvky: 40
Bydliště: Humpolec
Vyčisti si volnoběžný ventil. Podle mně to s počasím nesouvisí. Od té doby, co jsem vyčistil vol. ventil mám otáčky naprosto v pohodě.

_________________
FORD Escort Kombi 1,6 16V,1998, klima, el.okna, ABS, 2x airbag


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: volnoběh
PříspěvekNapsal: 21 črc 2005 12:21 
pupik píše:
Vyčisti si volnoběžný ventil. Podle mně to s počasím nesouvisí. Od té doby, co jsem vyčistil vol. ventil mám otáčky naprosto v pohodě.
a ako sa to robi? a kde to je?


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 črc 2005 15:11 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
chudas - http://mtw.fordclubs.org/article.php?article=69&rubrik=1

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 13:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
mrazik píše:


Mám jiný ten novější typ sání atd...což by nebyl zas takový problém, ale to, že se se k tomu nedá dostat je už docela zásadní překážka v demontáži. ten ventil je jen na dvou šroubech a asi nejde rozmontovat na dvě části. Ke spodnímu šroubu se není možné prakticky dostat, snad při zvednutém autě, ale i tak to bude špatné.

Vyčistil jsem okolí klapky-tam jsem se dostal a asi týden byl volnoběh vpořádku, pak závada znovu. Myslíte, že by pomohlo vymazat paměť řídící jednotky? Nechci to ještě víc rozdrbat.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 srp 2005 15:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
-petr- píše:
mrazik píše:


Mám jiný ten novější typ sání atd...což by nebyl zas takový problém, ale to, že se se k tomu nedá dostat je už docela zásadní překážka v demontáži. ten ventil je jen na dvou šroubech a asi nejde rozmontovat na dvě části. Ke spodnímu šroubu se není možné prakticky dostat, snad při zvednutém autě, ale i tak to bude špatné.

Vyčistil jsem okolí klapky-tam jsem se dostal a asi týden byl volnoběh vpořádku, pak závada znovu. Myslíte, že by pomohlo vymazat paměť řídící jednotky? Nechci to ještě víc rozdrbat.


Ja mám ten ventil stejnej jako ty. Jelikož byl špatnej tak jsem si ho nechal vyměnit. Borci v servisu zvedly auto a ze spodu ten ventil vymontovaly a zase namontovaly. Jo a rozmontovat na dvě části nejde, možna z toho sundas akorát tu elektroniku a to je celý.

Jinak moje auto se taky chová jak se mu zamane, takže to bude asi normální :D

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 06 srp 2005 13:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nitro máš bohužep pravdu s tím rozděláním. Pravděopdobně od nějakého roku nelze rozdělit. U mě jde - jsou tam dva šroubky.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 srp 2005 19:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Nitro píše:
-petr- píše:
mrazik píše:


Mám jiný ten novější typ sání atd...což by nebyl zas takový problém, ale to, že se se k tomu nedá dostat je už docela zásadní překážka v demontáži. ten ventil je jen na dvou šroubech a asi nejde rozmontovat na dvě části. Ke spodnímu šroubu se není možné prakticky dostat, snad při zvednutém autě, ale i tak to bude špatné.

Vyčistil jsem okolí klapky-tam jsem se dostal a asi týden byl volnoběh vpořádku, pak závada znovu. Myslíte, že by pomohlo vymazat paměť řídící jednotky? Nechci to ještě víc rozdrbat.


Ja mám ten ventil stejnej jako ty. Jelikož byl špatnej tak jsem si ho nechal vyměnit. Borci v servisu zvedly auto a ze spodu ten ventil vymontovaly a zase namontovaly. Jo a rozmontovat na dvě části nejde, možna z toho sundas akorát tu elektroniku a to je celý.

Jinak moje auto se taky chová jak se mu zamane, takže to bude asi normální :D


A kde jsi s tím byl v servisu? Potřeboval bych poradit kam zajet, mám obavy, že to bude finančně náročné a taky by se hodilo, aby tam měli diagnostiku na fordy, protože mi to ještě začlo strašně žrát - s prázdným autem do Hradce na sraz s velmi lehkou nohou na plynu 9 litrů - tak bůhví co s tím ještě bude.

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 06:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
Tak giagnostiku tam na ford nemají. Popsal jsem jim závodu a hned mi řekli že to bude ten ventil (přitom když jsem byl pžed půl rokem ve fordu tak jim giagnostika řekla že je ten ventil dobrej). Borci říkali že giagnostika je na nic, aspon u fordu, že prý nic konkrétního neobjeví. Jinak ten servis je na Bubeníčkově v Źidenicích, kousek za mostem směrem na Starou osadu, mají tam reklamu na autoskla a na opravy aut všech značek.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 19:48 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 úno 2005 10:00
Příspěvky: 599
Bydliště: Brünn/Znaim
Nitro píše:
Tak giagnostiku tam na ford nemají. Popsal jsem jim závodu a hned mi řekli že to bude ten ventil (přitom když jsem byl pžed půl rokem ve fordu tak jim giagnostika řekla že je ten ventil dobrej). Borci říkali že giagnostika je na nic, aspon u fordu, že prý nic konkrétního neobjeví. Jinak ten servis je na Bubeníčkově v Źidenicích, kousek za mostem směrem na Starou osadu, mají tam reklamu na autoskla a na opravy aut všech značek.


A zkoušel jsi ten ventil před výměnou čistit? Prý to po následném resetu RJ problémy vyřeší. Radši bych zkusil tohle, než dát rovnou 3.500 CZK za novej. A kolik si vzali za práci? Klidně bych to zkusil sám, ale mám obavy, že neuspěju, nemám patřičné zázemí pro opravy (nářadí, přístup pod auto...)

_________________
Cougar 99´ Melina blue
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
History:
Škoda Felicia LXi Combi, 1.3 MPi (50kW), 09/96
Ford Escort, 1,6 16V (66kW), hatchback, 06/98
Škoda 120L 05/87

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poznámka pod čarou:
LeMamlas, ufonz - primitivové, omezení provokatéři, lháři. Zkrátka pravý velehnůj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2005 07:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Pokud je to voln. ventilem, pak stačí vyčištění. Ale buďte připraveni na to,že v servisu budou tvrdit, že to nestačí. No částečně mají pravdu, protože je potřeba po cca 6 měsících ten ventil vyčistit znovu, ale stále lepší než za nový zaplatit 3.500 Kč.
U posledního typu sání je přístup opravdu hrozný a většinou jsem slyšel, že nejlepší je zespodu. Napoprvé to asi bude hrozný, ale napodruuhé a více to bude v pohodě.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2005 08:32 
Mas pravdu Mraziku, ja mam jeste sani pres motor a volnobezny ventil je relativne dobre pristupny. Poprve jsem to rozdelaval a zadelaval asi hodinu. Ted mam demontaz/montaz za cca 15 min hotovou. Kamarad ma o mesic novejsi motor se sanim bokem a tam volnobeznej ventil snad neni z vrchu ani videt.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2005 09:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 21 zář 2004 10:03
Příspěvky: 344
Bydliště: Brno
-petr- píše:
Nitro píše:
Tak giagnostiku tam na ford nemají. Popsal jsem jim závodu a hned mi řekli že to bude ten ventil (přitom když jsem byl pžed půl rokem ve fordu tak jim giagnostika řekla že je ten ventil dobrej). Borci říkali že giagnostika je na nic, aspon u fordu, že prý nic konkrétního neobjeví. Jinak ten servis je na Bubeníčkově v Źidenicích, kousek za mostem směrem na Starou osadu, mají tam reklamu na autoskla a na opravy aut všech značek.


A zkoušel jsi ten ventil před výměnou čistit? Prý to po následném resetu RJ problémy vyřeší. Radši bych zkusil tohle, než dát rovnou 3.500 CZK za novej. A kolik si vzali za práci? Klidně bych to zkusil sám, ale mám obavy, že neuspěju, nemám patřičné zázemí pro opravy (nářadí, přístup pod auto...)


Nezkoušel, protože jsem se tam neměl jak dostat. Za praci chtěli 500kč, ale to mě měnili ještě brzdovou kapalinu a kontrolovali olej v převodovce. Sice je pravda že mě ten špatnej ventil nevrátili a možná ho použijí někde jinde a naučtujou někomu 3500 tis.

_________________
Ford Escort CLX 1.6 16V, 66KW, 11/96, 1x airbag, ABS, el. okna, el. kufr, červený, výfuk Laityng, Alu Borbet 195/50/15, NA PRODEJ

Opel Vectra 2.0 16V, 100KW, rv. 99, plná nálož, krom kůže


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2005 13:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Pepa z depa píše:
Kamarad ma o mesic novejsi motor se sanim bokem a tam volnobeznej ventil snad neni z vrchu ani videt.

Potvrzuji, alespoň já ho zatím nenašel, poradíte někdo s motorem RKC, kde hledat?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2005 08:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Koukal jsem na tu škrticí klapku a na plastu snímače je nápis, že se vnitřek tělesa škrticí klapky nesmí čistit. Klapka je čistá, ale trubka pod ní je potažená mastným černým šmírem. Čistí se to tedy nějak, či nikoli?
Nebudu do toho vrtat pokud pro to nebude závažný důvod, ale zajímá mne to. Předpokládám, že je to myšleno tak, že potah na stěnách nadělá menší škodu než uvolněné kusy nečistoty... :smt102

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Naposledy upravil Nagant dne 19 zář 2005 11:00, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2005 10:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Nagant vyčištěním nic nezkazíš a můžeš pak vyloučšit další věc, kterou jsi zkontroloval a víš o ní, že je v pořádku. Ten černý bordel jde blbě, takže hodně trpělivosti.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 zář 2005 10:58 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A musí se to před čištěním celé odmontovat? A pak na to pozvat kominíka? :-D
Teď vážně - jaký je postup čištění?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 587 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 30  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz