fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 lis 2004 12:07 
hydroštel = hydraulické zdvihátko, cena je kolem 650,- za kus. Pokud se chceš do nich opravdu pustit, zkonzultuj problém s nějakým odborníkem automechanikem. Není to žádná levná záležitost a s nejistým výsledkem. Pokud má tvoje auto něco najeto, zhruba tak 150 000 km, měly by být po nastartování studeného motoru zdvihátka chvíli slyšet, zhruba tak 5 - 15s, možná i déle, podle používaného oleje. Motor chvíli rachtá jako diesel, než čerpadlo do zdvihátka natlačí čerstvý olej. Dle mého mechanika je to u těhle aut naprosto normální a je to příznakem toho, že zdvihátka jsou "zdravá", tj. nejsou zapečená. Je to způsobeno tím, že když se motor zastaví, některý z ventilů zůstane otevřený a pružina pak tlačí proti zdviháku a vytlačuje z něj pomalu olej. "Pracovní zdvih" zdvihátka je oproti normálním ventilovým vůlím dost velký, kolem 3mm, i více, takže může rachtat více než u motorů s neseřízenými vůlemi ventilů. To rachtání je chvilková záležitost, nemělo by se projevovat u teplého motoru. Pokud to rachtá i u teplého motoru, pak zdvihátko není zřejmě schopno udržet olej, nebo může být "zapečené" ve zmáčknutém stavu. Zdvihátka se ale spíše "zapékají" ve "zdviženém" stavu, což mívá za následek i podpálení ventilu.

Tohle nejsou informace z mé hlavy, ale více méně argumenty mého automechanika, když mi rozmlouval výměnu zdvihátek. Původně jsem chtěl vyměnit jen výfuková zdvihátka, ale jelikož mi sdělil, že při předchozí rozborce hlavy mi je důkladně vyčistili a zpřeházeli, takže bych musel stejně nechat vyměnit všechna, vzhledem ke stavu rodinných financí jsem to vzdal a holt ty "traktoristický" starty nějak přežiju.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2005 15:04 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Z měření tlaků jsem u automechanika dostal takovýto papírek - viz http://sweb.cz/Nagant/MotorTlaky/tlaky.jpg a že prej "dobrý". Jinak jsem z toho člověka nic nedostal. :?
Dokážete někdo interpretovat, co na tom vlastně je?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2005 15:14 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Naměřený tlaky, co jiného... Ale vážně, pokud bychom to interpretovali z hlediska rozdílu mezi jednotlivými válci, tak je to jakž, takž v normě, pokud bys z toho chtěl vyčíst absolutní tlaky, tak nic moc... U Zmetca je normální tlak kolem 1,2 - 1,3 MPa.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2005 17:40 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
No, zmátlo mne, že je tam těch čar 5, nevím, zda ta poslední je průměr - to mi moc smysl nedává. Takže, pokud jsou ty tlaky opravdu správně změřené, tak asi fakt nic moc. Ale neberu ten test úplně vážně, mám to v podstatě od garážisty, možná bych to měl nechat udělat v servise.
Taky - proč by mi tvrdil, že je to OK, když by to v pořádku nebylo?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 24 črc 2005 20:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Jestli to není celý nějak ujetý víc dolů než o těch pár mm(ta vodorovná čára dole má být na úrovni 0,3MPa=3bar), tak to je bída (řekněme 8-8-10-9bar když to posunu nahoru jak by to mělo být). Ta pátá čára může být ještě jeden měřící pokus pro srovnání(pokud ovšem nemáš 5-válec).
Já dostal při měření tlaků úplně stejnej papírek s výsledky: 1. a 4.válec: shodně 13,4bar, 2. a 3.válec: shodně 9,2bar. Tedy u mě byl moc velkej rozdíl mezi válci(má být max.3bar). Můj problém nízkého tlaku 2. a 3.válce byly opotřebený pístní kroužky. Po jejich výměně všechny válce tlaky kolem 13-13,5bar. Etzold píše 12-14bar je OK, rozdíl do 3bar.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 06:26 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
To Nagnat, garážista co ti to měřil, asi přesně nevěděl jaké absolutní tlaky má očekávat. Co se týče toho rozdílu mezi válci tak to máš do 0,2 MPa což je vpořádku. Absolutní hodnota max 1 MPa je dost málo a i ty ostatní válce nemají nic moc kompres. Zkus to nechat změřit ještě jednou někde jinde a když bude vycházet totéž tak ať mechanik stříkne do válce trochu oleje a změří pak znovu. Jestli tlak stoupne tak to jsou na výměnu pístní kroužky, když nestoupne tak máš chycené ventily a bude to chtít GO hlavy motoru.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 07:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
A pokud by byly špatné ty pístní kroužky, jak by se to za provozu projevilo?
Symptomy vadných ventilů nepozoruji (motor chytá napoprvé, je tichý, volnoběžné otáčky drží, jde dobře do otáček i studený, spotřeba kolem 8l/100 km, olej neubývá, auto nekouří). Možná jen zastudena řekněme 200 - 300 metrů míň táhne, musím mu dát malinko víc plynu.
A ještě pár dotazů:
Hrozí něco, pokud s tím pár měsíců nebudu dělat nic?
A pomohlo by nějak (byť provizorně), kdybych při nadcházející výměně oleje dal nějaký jiný olej než 5W30?
A mohlo by se na naměřených tlacích podílet to, že se současnému oleji blíží termín výměny?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 08:09 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jestli máš netěsnost na válcích tak pár měsíců se nijak neprojeví. Když to bude na ventilech tak za pár měsíců se začnou symptomy projevovat a tlaky pak můžou být 5-5-10-6.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 08:24 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Nagant píše:
Z měření tlaků jsem u automechanika dostal takovýto papírek - viz http://sweb.cz/Nagant/MotorTlaky/tlaky.jpg a že prej "dobrý". Jinak jsem z toho člověka nic nedostal. :?
Dokážete někdo interpretovat, co na tom vlastně je?


Uz Ti to tu chlapi rekli, podle me je to zraly brzy na generalku. Tlaky kolem 0,7MPa, to uz je dost spatny. Ne ze bych byl expertem pres motory, ale neco podobneho jsem zazil se stodvacou, dlouho jsem mel tlaky kolem 1,1 - 1,2 MPa a pak najedou z niceho nic 0,7 - 0,8 a za par tisic kilometru sel motor totalne do kopru. Budiz snad je utechou, ze u forda by to nemuselo mit tak rychly konec :?
Nekde jsem cetl, ze min. hodnota pro bezproblemovy provoz je kolem 0,8 MPa, pak uz je to opravdu znamka toho, ze motor je dost opotrebovany. Jelikoz mas ale vyrazne rozdily mezi valci, rekl bych, ze duvodem nemusi byt opotrebeni, ale treba pripecene krouzky, nebo ventily, nebo tak neco... dokud to jezdi, tak asi dobry, ale bal bych se, aby se to nekde nepos*alo po ceste, i kdyz dojet se asi vzdycky da. taky uz jsem jel 80km na 3 valce :D

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 09:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak díky všem za informace, nechám to ještě jednou někde změřit. K tomu ještě pár otázek - má se to měřit při motoru zahřátém na provozní teplotu nebo při teplotě motoru kolem 30°C, jak je v Etzoldovi?
A proč musí být sešláplý plyn, tedy proč zavřená škrticí klapka způsobí nízké hodnoty? A může se na na hodnotě tlaků nějak podílet EGR ventil?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 09:58 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
To Nagant:

Ještě bych zkusil někde si nechat změřit emise (poctivě), to by Ti mohlo také hodně napovědět. Vysoký podíl HC by mohl být příznakem vadného motoru (velké množství nespáleného paliva).

Určitě bych měřil při těch 30st; tím se eliminuje tepelná roztažnost, která způsobí dotěsnění válce, navíc při teplém motoru zůstává v kroužcích ještě poměrně dost oleje, což také způsobí zkreslení měření (viz. startování studeného a teplého motoru v zimě). Klapka při měření musí být otevřena na max, aby se do válce nasálo maximum vzduchu.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Naposledy upravil George V. dne 25 črc 2005 10:06, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 10:03 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tlaky je nejlepší měřit při provozní teplotě motoru, protože olej má nejlepší film na válcích. Při studeném oleji se film trhá a tlaky jsou nižší. Sešláplý plyn je proto, že se měří tlak nasátého a stlačeného vzduchu. Při zavřené klapce nasaješ málo vzduchu a změřený tlak bude menší než je skutečná kompres motoru. EGR se při měření nijak neprojeví, ať je funkční nebo ne, kompresní tlak nijak neovlivní.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 10:11 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, pokud jsou schopni změřit ty tlaky na STK, mohl bych to s tím měřením emisí spojit. Co máš na mysli pojmem "vadný motor"?
Na Osvědčení o měření emisí mám hodnoty - obsah CO 0,50/780-980 ot., 0,30 /2800-3100 ot., Lambda 0,98-1.02/2800-3100 ot. Obsah HC tam není (proškrtnuto), asi se standardně neměří (?).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 10:39 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
"Vadným motorem" myslím motor v ne 100% stavu, asi jsem se nesprávně vyjádřil. Kde jsi vzal ty hodnoty? Z růžové knížečky? Tam jsou uvedeny jen údale limitní. U mne je limit CO 0,3 pro volnoběh i 3000RPM a při posledním měření mi naměřili hluboko pod (snad 0,019). Obsah HC by měl být 100 (jednotky neznám) pro oba režimy - já mám na volnoběh 101 (mám problém se zdvihátky), zvýšené otáčky 68. Pokud se Tvoje hodnoty budou blížit hodně k limitům, problém na motoru asi bude.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 10:50 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, z růžové knížečky. Takže tam jsou opravdu jen předepsané hodnoty a skutečnost se zpětně nedozvím, jen podle zelené nálepky že to prošlo?
Pak bych asi to osvědčení nemusel vozit stále s sebou kvůli Policii. (Nebo snad jo?)

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 10:51 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Nagant píše:
Jo, z růžové knížečky. Takže tam jsou opravdu jen předepsané hodnoty a skutečnost se zpětně nedozvím, jen podle zelené nálepky že to prošlo?
Pak bych asi to osvědčení nemusel vozit stále s sebou kvůli Policii. (Nebo snad jo?)


no kdyz ti delaji emise tak ti daji protokol se skut. hodnotama prece.."emisni prukaz" vozis proto, ze je v nem napsano, do kdy mas platny emise..

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 11:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Koukám tady je nějaký manometr na měření kompresních tlaků
http://www.kovovd.cz/sites/mk16.html
Jelikož to podle všeho nemá závit, ale gumový kužel, zajímá mne, zda se to nechá při tlaku 10-13 atmosfér udržet, nějak si ten tlak nedokážu představit, jak je velký.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 12:07 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Přesně tímto manometrem jsem tlaky měřil, dá se to udržet v pohodě, guma se zakousne do závitu po svíčce. Zapůjčil mi ho kolega ze servisu VW-AUDI, kde ho používají pro měření kompresí.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 12:08 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Já si spíš nedokážu představit, jak to budeš strkat místo svíčky do Zmetca... :D ...ledaže by k tomu prodávali ještě nějakej prodlužovák.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 12:09 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Nagant píše:
Koukám tady je nějaký manometr na měření kompresních tlaků
http://www.kovovd.cz/sites/mk16.html
Jelikož to podle všeho nemá závit, ale gumový kužel, zajímá mne, zda se to nechá při tlaku 10-13 atmosfér udržet, nějak si ten tlak nedokážu představit, jak je velký.


no to by se dalo vyzkouset nanecisto, vzit neco gumoveho a zkusit to udrzet... ale tlaky budou pomerne velke, protoze hodne ztezuji treba rucni otaceni motorem.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 209 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz