turbicko z diesela a vstriky prevrtnout vetsim vrtakem
chlape.. myslis ze oturbit motor je jen otazka turba a velikosti vstriku? co treba komperesni pomer? privod a odvod oleje turba? N7A ma sice MAP senzor ale celkem pochybuju ze jednotka umi pracovat s pretlakem misto podtlaku.. myslis ze ti to zvladne palivovy cerpadlo?
k tve otazce pokud to nejak jde mam odpoved: "nejak to jde" ale neni to fakt jen otazka nabastleni turba a vetsich vstriku
turbo muzes pouzit takovy aby davalo dostatecnej tlak, na cosworthech bylo Garrettacky T25 nebo T35, v Escortech 1,6 RST byly Garretty T3 a ve Fiestach 1,6 RST byly T2.. cim vetsi turbo tim vetsi potencial na vykon motoru ale ma to primou umeru na turbodiru.. cim vetsi turbo tim dyl trva nez se roztoci.. proste si musis vybrat co chces? aby turbo tlacilo co nejdriv a reagovalo lip na plyn na ukor toho ze budes moct mit jen treba 250 koni a nebo turbo kterymu chvili trva nez se roztoci ale pak ti natlaci tolik baru ze se ta tvoje 2,0 roztrhne vejpul
a kdyz vynechas mechanicky casti motoru a budes tlacit minimum jen aby to jelo trochu lip tak musis snizit kompresni pomer na nejakych 8-8,5:1.. to zalezi na tom jaky budes jezdit palivo, jakej tlak turba budes chtit tlacit, vstriky by mely byt cca o 25procent vetsi kapacity nez jakej chces konecnej vykon jinak ti ve vysokych otackach budou zustavat otevreny uplne a nebudes mit optimalni A/F pomer - coz ti znici motor
jednotka musi umet pracovat s pretlakem coz fordacka neumi.. bud musis pouzit jednotku s managementem z auta ktery turba ma (fiesta turbo, cosworth a podobne) a nebo pouzit nejakou programovatelnou
ale pokud mas zbytecnych 150-200 tisic tak se do toho pust, motor si myslim ze si necha libit do nejakych 220-230 koni i bez vymeny vnitrnosti pokud nemas motor uplne v riti
podivej se na
www.hechts-tuningschmiede.de
je to sice v mk4 escu ale ma tam rs2000turbo s nejakyma 260konema.. ale nema tam rozpis co vsechno predelal