fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 20:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2009 13:23 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 bře 2007 13:42
Příspěvky: 768
Bydliště: Žerotice
kabely jsi měl koupit originální motorcraft,stejně jako svíčky,zetec je na to háklivej

_________________
Ford Escort MKVI 1.6 16V 66kw,r.v. 07/93, servo,2xairbag,2x el. zrcátka,RS packet, ALU 14"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 bře 2009 16:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2007 11:44
Příspěvky: 100
Bydliště: Karlovy Vary
včera sem byl v ATU a natrefil sem zrovna na kluka co ma to samy auto a ten samej motor co já a řikal že mu to dělali neoriginální svíčky že to chce přímo origoš svíčky

_________________
Ford escort 5dv.,1,4i-1995, tmave zelená metla(plasty v barvě),nárazník a křídlo RS, 14" kola autec,pružiny Supersport -40/-40 centrál + alarm, předek v elektrice, bez serva :( (ale nahradi to posilovnu:)) muzika: radio Blaupunkt queens mp 56 (s USB,audiozdroj USB flshdisk 16gb)+ 1din moniciever, zesik Alpine V12 MRV 505 (4x 90 w rms 4 ohm), subáč Magnat AD 300 V 45l uzavřené bedně vlastní konstrukcea druhy zesík Hifonics monoblock(540, 850, 1150w rms 4,2,1 ohm), přední kompo macAudio cfx 2.13.... zadni compo do plata(výroba noveho plata z mdf) Mac Audio CFX 2.16 , kapacitor Brax E-CAP 1F


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009 15:08 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2008 19:06
Příspěvky: 182
Bydliště: Brumov-Bylnice
jak dlouho můžu nechat lambdu odpojenou? :) neublíží to něčemu?a když ste ji někdo testoval,tak jak?taky mi to cuká :( kable nový, svíčky nový, potenciometr na klapku starý,ale jiný než sem měl :-D vzducháč nový, motorový olej nový :-D váha vzduchu na zkoušku jiná,stejně furt nic :(

_________________
Obrázek
Dříve: Ford Escort 1.4 Ghia r.v. 91, 71 koníííí, střešní okno, el. zrcátka, el. okna, zelené podsvícení, zkrácená řadička o 15cm, zelený interiér, rádio s DVD, subwoofer, ALU 14", xenonové žárovky, červená metla :)
Nyní: Renault 19 1.8 75HP, r.v. 90, střešní okno, 4xel. okna, křídlo 16V, světla 16V ala "xenon", sport. sedáky 16V, modré podsvícení, 15" ALU DBV, podložky 2/1cm, laděný výfuk, Panasonic, 2x sub.Dexon poživený Magnatem, modro-černý lak.přechod..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009 16:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 lis 2007 11:44
Příspěvky: 100
Bydliště: Karlovy Vary
No me to nakonec delala vaha vzduchu ...byla zasrana tak sem ji vycistil a uz to necuka....poradil mi to mechanik v servisu rikal ze bud je to vaha nebo cidlo teploty motoru ...

_________________
Ford escort 5dv.,1,4i-1995, tmave zelená metla(plasty v barvě),nárazník a křídlo RS, 14" kola autec,pružiny Supersport -40/-40 centrál + alarm, předek v elektrice, bez serva :( (ale nahradi to posilovnu:)) muzika: radio Blaupunkt queens mp 56 (s USB,audiozdroj USB flshdisk 16gb)+ 1din moniciever, zesik Alpine V12 MRV 505 (4x 90 w rms 4 ohm), subáč Magnat AD 300 V 45l uzavřené bedně vlastní konstrukcea druhy zesík Hifonics monoblock(540, 850, 1150w rms 4,2,1 ohm), přední kompo macAudio cfx 2.13.... zadni compo do plata(výroba noveho plata z mdf) Mac Audio CFX 2.16 , kapacitor Brax E-CAP 1F


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 10 črc 2009 21:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 říj 2008 19:06
Příspěvky: 182
Bydliště: Brumov-Bylnice
DaveMoMo píše:
No me to nakonec delala vaha vzduchu ...byla zasrana tak sem ji vycistil a uz to necuka....poradil mi to mechanik v servisu rikal ze bud je to vaha nebo cidlo teploty motoru ...


a čím i čistil váhu?a jak?tou dírkou kam se připojuje hadička?

_________________
Obrázek
Dříve: Ford Escort 1.4 Ghia r.v. 91, 71 koníííí, střešní okno, el. zrcátka, el. okna, zelené podsvícení, zkrácená řadička o 15cm, zelený interiér, rádio s DVD, subwoofer, ALU 14", xenonové žárovky, červená metla :)
Nyní: Renault 19 1.8 75HP, r.v. 90, střešní okno, 4xel. okna, křídlo 16V, světla 16V ala "xenon", sport. sedáky 16V, modré podsvícení, 15" ALU DBV, podložky 2/1cm, laděný výfuk, Panasonic, 2x sub.Dexon poživený Magnatem, modro-černý lak.přechod..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 říj 2009 22:49 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2009 16:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Bruntal
Ahoj take jsem se zaradil do nestastnych majitelu escorta s problemem :( nejhorsi na tom je ze az po 3 BEZ problemovych rokach jedna se o 1.4 cfi kod F6B a problem s otackami a plynulou jizdou

Auto jsem koupil za par supu se zadrenym motorem pote jako pokus jsem tam strcil 1.6 8V kod L4B 66Kw pouze motor zustalo jednobodove vstrikovani CFi a komlpet elektrika ,pokus vysel se skvelymi vysledky a ja spokojene jezdil a chvalil fordy do nebe :-D posledni 2 mesice resim kolisani otacek ,chod motoru na 2 nebo 3 valce jen ve vysokych otackach se chytne a jede na 4 tak jsem zacal menit svicky kabely vzduchovy filtr dokonce celou kostku - el.rozdelovac a stale nic , kvuli stari motoru r.v. 88 a neznamo najetych Km jen ode mne za tri roky doatal 42tis Km jsem se rozhodl vratit zpet na 1.4 doufal jsem ze vyresim svuj problem :idea: sehnal jsem komplet eskorta r.v. 94 motor 1.4 EFI 8V kod F4B a prohodil motory mezi sebou opet pouze motor vstrikovani,vyfuk,elktrika zustava nedotcena a vysledek muj orion skube vesele dal a znovu jen na 2 nebo 3 valce ve vysokych otackach se chytne 4 valec a eskort s mym starym motorem trha asfalt :evil: obrazne receno jak by mohl s 66KW ale jede pekne neskube nekolisa a hlavne na vsechny 4 valce, tak mi docvaklo ze bude problem ve vstrikovani tak jsem zacal cistit konektory kontrolovat hadicky podtlaku avse mozne , tady na foru jsem diky Scray sehnal kompletni CFI s tryskou bez saciho potrubi :-D porbehla vymena komplet i regulatory otacek a ono je to jeste horsi volnobeh nedrzi a nejde vubec do otacek sice uz jede na 4 valce ale vic nic :( tak zase vsechno znovu jeste jednou kontrola svicek , kabelu , vymena palivoveho filtru ruzne prehozeni casti CFI vstriku zustal Scrayho komplet jen s moji tryskou a mojim regulatorem tim jsem docilyl krasneho drzeni volnobehu a chod na 4 valce ale pri seslapnuti plynu nevytocim vic jak 4000 pak se to zacne dusit a chcipat abych to dostal do otacek musim slapat naplyn porad a nedrzet ho v polze stale mackat. To jsem meztim pohledal tady na foru a zkusil vymenit lamdu z teho eskorta a nechat vymazat pamet ridici jedotky pres pul hodiny ale vysledek zadny :cry: zkusi mi nekdo poradit ja uz vazne nevim :( :?: predem dekuji

_________________
Ford Orion 1.4 CFi r.v. 92, modra metal, pred. okna v el ,central DO ,vyhrivane celni a zadni sklo,Al kola 14
Pred timhle jsem vlastnil escorta r.v.88 1.6 3dv


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 27 říj 2009 13:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 led 2007 17:36
Příspěvky: 2473
Bydliště: Ostrava Poruba
zkus zkontaktovat tohodle človíčka má diagnostiku tak by ti mohl pomoct

memberlist.php?mode=viewprofile&u=2034

_________________
Ford Mondeo 2.0 Tdci 103kw 2012
ex Ford Escort 1.6 16v upgrade na 1.8 85kw Ghia 1997 čistokrevnej něměc tmavě zelená metla všechno v elektrice zachovalej prostě krasavec. Nově dálkáč RJ CZ KEY vystřelovací klíč
4x okna v elektrice
4x kotoučové brzdy včetně ABS
http://fotoalba.cz/alba/Escort1.6/1005144.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2009 11:33 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2009 16:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Bruntal
Dik napsal jsem mu SZ tak uvidime jak to dopadne :?

_________________
Ford Orion 1.4 CFi r.v. 92, modra metal, pred. okna v el ,central DO ,vyhrivane celni a zadni sklo,Al kola 14
Pred timhle jsem vlastnil escorta r.v.88 1.6 3dv


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 28 říj 2009 18:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Vyhaž všechny hadice...pokud možno je nahraď, vyčisti vyfoukej, zbav je těch sraček co nám tekly po rukách....vstřikovací jednotku tak vymel ven....vyper ji profoukej vyčisti....taktéž udělej s těma konektorama a zkus proměřit to čidlo na klice....
Mezitím sežeň ten druhý ventil co je tak popraskaný....a v mototechně si kup ten malinký filtřík co se prodává za 20,- na benzín a strč ho někde po cestě mezi víkem ventilů k další spojce...tama Ti jde ten olej a zasírá to celou vstřikovač


Pak se ozvi.....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 14 lis 2009 21:41 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2009 16:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Bruntal
Vypada to ze problem bude vyresen po vymene pojiskovky zacala fungovat diagnostika a ta mi vyblikala pri testu motoru kod 17 a v pameti kod 37 takze zitra to vymenim a snad bude vse v poradku jinak musim PODEKOVAT Fordakovi s prezdivkou Zdechlina ktery tady uvedl kody a tady jsou :P

Kódy autotestu - zobrazované přístrojem Star (dvoumístné)

10 Instrukční kód -test klapky/krátké otevření klapky
11 Všechny systémy OK
12 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1)
13 Snímač teploty motoru (ECT)
14 Snímač teploty klapkového měřiče průtoku vzduchu (VAT) nebo (ACT)
15 Snímač polohy škrtící klapky (TPS)
16 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2)
17 Snímač absolutního tlaku v sání (MAP)
18 Nízké napětí akumulátoru (VBATT)
19 Chyba paměti KAM
20 Oddělovací kód
21 Chybný signál zapalování (PIP) Porucha snímače rychlosti - jen 1,8 Diesel Turbo
22 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) - příliš velké napětí
23 Snímač teploty motoru (ECT) - příliš velké napětí
24 Snímač teploty měřiče průtoku vzduchu (VAT) nebo (ACT)
25 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - příliš velké napětí
26 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2) - příliš velké napětí
27 Snímač absolutního tlaku v sání (MAP) -hodnota příliš vysoká
28 Snímač HEGO - bohatá směs
Snímač HEGO 1- bohatá směs - jen 2,0 DOHC 16V
29 Snímač HEGO 2- bohatá směs - jen 2,0 DOHC 16V
30 Identifikace modulu - 6-válcové motory
31 Porucha modulu
32 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) - příliš nízké napětí
33 Snímač teploty motoru (ECT) - příliš nízké napětí
34 Snímač teploty vzduchu v měřiči průtoku (VAT) nebo (ACT)
35 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - příliš nízké napětí
36 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2) - příliš nízké napětí
37 Snímač absolutního tlaku v sání (MAP) - příliš nízká hodnota
38 Snímač HEGO - chudá směs
Snímač HEGO 1- chudá směs - jen 2,0 DOHC 16V
39 Snímač HEGO 2- chudá směs - jen 2,0 DOHC 16V
40 Neobsazeno
41 Klapkový měřič průtoku vzduchu 1 (VAF-1) -nereaguje na test
42 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2)/snímač MAP -nereaguje na test
43 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - nereaguje na test
44 Příliš pozdní odezva na příkaz testu krátkého otevření škrtící klapky
45 Snímač rychlosti vozidla (VSS)
46 Ventil řízení volnoběhu (ISC) - není dosaženo maximálních otáček
47 Ventil řízení volnoběhu (ISC) - není dosaženo minimálních otáček
48 Spínač volnoběhu (ITS) -jen motory CFI
Ventil řízení volnoběhu (ISC) všechny ostatní motory
49 Ventil recirkulace výfukových spalin (EGR)
50 Identifikace modulu pro tester STAR
51 Klimatizace zapnuta
52 Volící páka automatické převodovky v poloze ´D´
53 Nastavení oktanového čísla -servisní kabel 1 ukostřen (FO1)
54 Nastavení oktanového čísla -servisní kabel 2 ukostřen (FO2)
55 Nastavení volnoběhu (ISA) -servisní kabel ukostřen
56 Snímač klepání (KS)
57 Příliš rychlá odezva na příkaz testu krátkého otevření škrtící klapky
58 Srovnávání fází PIP/signál SPOUT (modul TFI)
59 Potenciometr seřizování CO (REMCO)
60 Začátek nastavení servisního režimu
61 Pokles výkonu -válec 1
62 Pokles výkonu -válec 2
63 Pokles výkonu -válec 3
64 Pokles výkonu -válec 4
65 Pokles výkonu -válec 5
Spínač brzdových světel (BOO) jen DOHC
66 Pokles výkonu -válec 6
Spínač kickdown (KDS) jen DOHC
67 Snímač teploty paliva (FT)
68 Regulační ventil tlaku plnícího vzduchu
69 Regulační ventil tlaku plnícího vzduchu
70 Konec seřizovacího režimu
71 Vzduchový ventil řízený pod tlakem (VAV), solenoid ventilu přidaného vzduchu
72 Elektronický podtlakový regulátor (EVR)/ventil EGR -jen 1,8 Diesel Turbo
Regulační ventil plnícího vzduchu (WCS)- jen 1,6 EFI Turbo
73 Odvzdušňovací ventil nádrže (CANP)
74 Sepnutý solenoid řazení 3/4 (jen DOHC)/palivové čerpadlo (FP)
75 Spojka měniče momentu (Cco)
76 Sepnutý spínač brzdových světel (BOO)-autom. přev.
77 Kickdown v činnosti
78 Nepůsobí tlakový spínač posilovače řízení
79-80 Neobsazeno
81 Elektronický převodník podtlaku (EVR)
82 Elektronický převodník tlaku (EPT) - napětí menší než minimální
83 Elektronický převodník tlaku (EPT) - napětí větší než minimální
84 Elektronický převodník tlaku (EPT) - příliš nízké napětí
85-90 Neobsazeno
91 Konektory snímačů HEGO 1 a 2 zaměněny
92-99 Neobsazeno

_________________
1,4i CVH CFI 52kW, CLX, r.v 93; 3dveře, černá

_________________
Ford Orion 1.4 CFi r.v. 92, modra metal, pred. okna v el ,central DO ,vyhrivane celni a zadni sklo,Al kola 14
Pred timhle jsem vlastnil escorta r.v.88 1.6 3dv


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 lis 2009 09:56 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 dub 2009 16:35
Příspěvky: 15
Bydliště: Bruntal
Znovu chci podekovat Fordakovi s presdivkou Zdechlina za skvele provedenou praci s prelozenim kodu diagnostiky vymenil jsem MAP a je po problemech :D tak ted jen doufat ze bude orionek posloochat jako driv :wink:

_________________
Ford Orion 1.4 CFi r.v. 92, modra metal, pred. okna v el ,central DO ,vyhrivane celni a zadni sklo,Al kola 14
Pred timhle jsem vlastnil escorta r.v.88 1.6 3dv


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 51 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz