fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 19:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: POWERBOX :D
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 02:03 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2009 14:55
Příspěvky: 67
Bydliště: Holešov
Hoj, nešel jsem na Aukru tenhle powerbox a něak se mi to nezdá. Jedina zmíňka kterou jsem tu našel o podobné věci se tu řešila asi před rokem ale žádné kloudné odpovědi jsem se tam nedočet. Takže mám pár otázek a to tyhle:
Má vůbec cenu oblbovat MAFko?
Zkoušel to už někdo nebo něco tomu podobné?
Snížení spotřeby? tak to asi těžko :-D

_________________
...::Ford Escort 1.8 Zetec 85KW r.v.98 typ ALL::...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 06:49 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Já bych na to radši rovnou zapoměl...

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 07:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
a hlavně ty máš esco a ten tam není napsanej :smt005 :smt043 :smt044 a nechápu jak na to ještě někdo může skočit :smt017

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Naposledy upravil Mouse dne 13 črc 2009 08:28, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 08:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Protože už je to tak levný, že si každej blázen řekne "tak to zkusím" a potom když přijde na to, že to je k ničemu, tak kvůli 2 stovkám nikomu nestojí za to ten podvod nějak řešit. A výrobce i prodejci vesele vydělávají, protože náklady na plastovou krabičku a odpor nejsou zrovna astronomické. :roll:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 09:33 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
me stale fascinuje, jak nekteri lide veri jeste v to, ze jde zvednou vykon a snizit spotreba :D
Krasne je kdyz si nechate prechipovat auto a mate palubni PC, ktery pocita spotrebu. Tata to ma ve svem BMW 530d a podle pocitace je spotreba stejna a vykon o dost vetsi, ale ten pocitac uz nevi, ze do motoru jde vice nafty. takze ve vysledku misto puvodni spotreby 7-8l/100km je 9-10l/100km

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 11:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
Tak to je blbost, já si nechal Galaxy nachipovat, výkon se zvedl podstatně, spotřeba zůstala cca stejná a spotřeba na palubáku souhlasí se spotřebou skutečnou s odchylkou +- 0,1-0,2 litrů. A to ještě něco sežere bufík, což by palubák zaznamenat neměl.

Ale blbost lidí je neomezená, že si myslí, že někam napíchnou "kouzelnou" krabičku za pár korun a auto víc pojede za menší spotřebu. :roll:

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 12:37 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
Citace:
ale ten pocitac uz nevi, ze do motoru jde vice nafty

OMG a k čemu by ten počítač byl?
Zvýšit výkon a snížit spotřebu je řekněme diskutabilní, ale počítač ukazuje určitě dobře, jinak by se toto zařízení nemohlo zovat počítač

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 12:43 
Offline
Forďák

Registrován: 31 kvě 2009 14:55
Příspěvky: 67
Bydliště: Holešov
mě to bylo hnedka jasný že je to blbost, jen mě zajímal názor od lidí kteří o tom něco ví :-D .. A hlavně mě i ve dvě hodiny ráno strašně pobavil ten slogan "Vyvarujte se levných padělků!"

_________________
...::Ford Escort 1.8 Zetec 85KW r.v.98 typ ALL::...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 13 črc 2009 23:19 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
JaneCk píše:
Citace:
ale ten pocitac uz nevi, ze do motoru jde vice nafty

OMG a k čemu by ten počítač byl?
Zvýšit výkon a snížit spotřebu je řekněme diskutabilní, ale počítač ukazuje určitě dobře, jinak by se toto zařízení nemohlo zovat počítač


protoze pocitac pocita s tim ze pri jednom vstriku jde do motoru treba 0,05g nafty, ale po nachipovani tam jde 0,08g nafty a to pocitac uz nevi, nebot zmeneny je jen program pro rizeni vstriku.

Ja mam namysli, ze nejde zvysit vykon a snizit spotrebu nebo zanechat stejnou, kdyz se pouzije chip tuning, ktery ovlivnuje mnozstvi paliva vstriknuteho do motoru, ale zase je to nejucinejsi a nejjednodussi.
Ale jde to i se zachovanim spotreby, jine tesneni pod hlavu, pridani turba(taky dost zname). Tata treba jezdil v motokare motor z pionera, ktery mel v zakladu asi 6koni a on ho mel upraveneho na 10koni.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 07:45 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 19 říj 2004 16:37
Příspěvky: 274
Bydliště: Český Těšín
To Mikirc:
Tak to sorry :oops:
Já myslel, že když to je počítač, tak tam má něco jako "průtokoměr" a ví vždycky, kolik tam nastříká...

_________________
BMW 523i Combi 125 kw, steptronic
Předchozí:FORD MONDEO TD GHIA r.v. 1998, 2x airbag, alu kola, rádio 6000 CD
Předchozí: FORD ESCORT 1.6 66 kw, r.v. 1995


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 08:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 led 2007 18:16
Příspěvky: 1279
Bydliště: Nový Jičín, Ostrava
podle toho, co jsem se dočetl od jednoho zde z fóra, co si vyrobil HW i SW pro diagnostiku a zřejmě o řízení motorů ví dost (nemůžu si vzpomenout na nick), tak množství paliva, které je vstřikováno - tím pádem i spotřeba, je dáno DOBOU OTEVŘENÍ INJEKTORŮ (tedy délkou impulsu, ovládajícho injektory) - pokud se čipem prodlouží tento impuls, tak by PP měl počítat se změněnou - to jakoby se tomu víc šlapalo....jiný případ by byl při zvětšní tlaku paliva, protože to by za stejnou dobu otevření injektorů proteklo VÍCE paliva... :-)
a k té "magické krabičce" - možná, že se někteří lidi myslí, že výrobce přiškrtil motor (tak jak to dělá např. koncern WV - stejné motory, ale existují třeba 3 výkonové skupiny, podle toho "co je v řídící jednotce povoleno") a tou krabkou se to dá nějak ošulit, aby se výužila větší část potenciálu motoru.....no každopádně tomu v tomto případě tak není :D

_________________
Historie: Ford Escort 1993, benzín (Zetec) 1.6 16V, MKVI 5door hatchback

* Grafické modely předpovědi počasí pro ČR, SK a střední Evropu na 48 hodin *

možnost slevy 1-2% na KAŽDÝ NÁKUP v 1950 obchodech v ČR (např. Ford Charouz, Autoklever, Slevomat, Kika, Baťa, Takko, Sportisimo, Alpine Pro, BAUMAX, MALL, Interspar, McDonald's...), která se sčítá s ostatními slevami daného obchodu (pro více info SZ)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 10:36 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 17:26
Příspěvky: 1056
Bydliště: Zlín-Fryšták
takže musím oznámit žew tento harapák by mohl fungovat,jenže aby zvýžil výkon,tak vzduch musí být studenější a na tomto základě by tam teprve mohla řj začít rvát víc benzínu ale zase tu máme lambda sondu která to buď délku vstřiků vrátí nebo na jejim základě až v krajní nouzi se vyhodnotí že to čidlo je špatné,takže by bylo potřeba ještě odpojit lambdasondu a pak bych věřil tomu že to nějakého koně může přidat,jenže mi není vůbec jasné jak to může snížit spotřebu,osobně bych se spíš přikládal k tomu snížit hlavu nebo vydělat písty a znovu zalapovat vložky pro zvýšení výkonu a snžení spotřeby, pak ještě zprůchodnění sání ale jako osobně si myslím že toto je blbost a dobře to funguje jen bez lambdasondy

_________________
cabrio XR3i 1992 1.8 16v 96KW (RQB)
Ford Cougar 2.0 16v 96KW
Možnost ford diagnostiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 11:41 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
JaneCk píše:
To Mikirc:
Tak to sorry :oops:
Já myslel, že když to je počítač, tak tam má něco jako "průtokoměr" a ví vždycky, kolik tam nastříká...

To bude asi zaviset na kazdem PP zvlast, jak je udelany a tak. Myslim, ze s prutokomery by to bylo vysledne drazsi a tenhle zpusob je mnohem jednodussii.

Jo jinak moc nedoporucuji experimentovat s vymenou toho tesneni pod hlavu. Znamy to udelal na svem zavodnim specialu, ikdyz ho tata varoval a nakonec to dopadlo tak se se mu motor v zavode rozletel, protoze pisty se v horni uvrati potkavaly asi s ventily nebo necim jinym. Ale pokud ma auto karburator jde si snim hrat krasne a zvysit vykon neni problem i bez upravy ŘJ.

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 20:10 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 06 bře 2004 16:56
Příspěvky: 4126
Bydliště: Pardubicko - Skořenice 80
mikirc píše:
...se mu motor v zavode rozletel, protoze pisty se v horni uvrati potkavaly asi s ventily nebo necim jinym.
Nebo s protiletícím benzínem. :-D

_________________
Escort VII, Focus I+II, Mondeo I-III, Fiesta III-V, Fusion, Galaxy I - veškeré použité díly na prodej Tel.: 608977212 http://www.dilyford.eu
Ford Galaxy 1.9TDI ´03 Ghia - moje


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 21:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
a kde má karburátor řídící jednotku?? :shock: :-D

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 22:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 čer 2009 16:21
Příspěvky: 668
Bydliště: Vsetín, Valašské Království
Jimmy píše:
a kde má karburátor řídící jednotku?? :shock: :-D

pokud myslis to cojsem napsal, tak jsem to myslel, ze muzes pomoci ladeni karburatoru zvysit vykon, a nemusis pouzivat chip tuning

_________________
Ford Escort Alf (Mk.IV); Kabrio 1,6 8v; papirovych 75kW(102šemíků); 90rok

Suzuki GSF 600 N Bandit 1996


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 23:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
No já narážel na to, že jakákoliv forma čiptuningu je u karburátoru nemožná jelikož tam není co čiptůnit, protože tam žádná ŘJ není.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2009 23:27 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 úno 2006 12:35
Příspěvky: 2896
Bydliště: poblíž Hodonína
a ještě něco - do čiptuningu moc nevidím, ale není to náhodou jen o zvýšení tlaku turba případně jiné vstřikovací mapy? čili díky tomu se do motoru dostane víc paliva? Toť vše....a co se zvyšování tlaku paliva týče, tak potom už ale nemluvíme o čiptuningu, ale o "běžné" formě tuningu. V tom případě pokud mluvíme pouze o čipu, tak palubák musí ukazovat správně, protože měří délku otevření vstřiků, čili úprava ŘJ palubák neovlivňuje.

_________________
1)Ford Mondeo MKIII 2,5 V6
2)Ford Escort MKVII 1.8 16V, NA PRODEJ r.v. 06/97, 85kW,klima,servo,ABS,2xairbag,2xel. okna, ALU 15", rádio pioneer, modré podsvícení palubky, alarm s DO a odskokem,palubní PC, SuperSport 40/40, rozpěra př. tlumičů, čirá zadek, čirá předek+xenony


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Já ho zkusil
PříspěvekNapsal: 18 črc 2009 22:54 
Offline
Nováček

Registrován: 03 říj 2008 18:23
Příspěvky: 5
Bydliště: Praha
Nazdárek!

Tak jak jste to tady popisovali, tak jsem to přesně z toho samého důvodu zkusil. Málo peněz a kdyžtak to vyhodím... No, opravdu mě to překvapilo víc než dost. Na první pohled a na rozjezdy nic znát není. Když jsem ale jel po dálnici do kopce, bylo to znatelné, jak se autu nechtělo :-) Z kopce jsem vždycky těch 210km/h vytáhl, ale s tím šmejdem ani né 200, což by mě tolik nenaštvalo, kdyby mě nepřejížděla mladá a nesmála se mi do očí! A spotřeba? O 3 litry vyšší! Takže jsem ten šmejd vyhodil...

Kašlete na to, je to kravina.

Napadlo mě, že ŘJ si může myslet, že je vzduch studenější, zvýší množství benzínu, ale lambda si to seřídí zpět. Čekal jsem spíš, že se změní časování zážehu a vstřiku, což se nejspíš změnilo, protože ten motor jel prostě jak felicie... :-)

_________________
Ford Escort 1.6 16V Ghia 1994


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Já ho zkusil
PříspěvekNapsal: 19 črc 2009 05:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 16 bře 2008 15:00
Příspěvky: 1169
Bydliště: Liberecko
Whiteshark píše:
Nazdárek!

Tak jak jste to tady popisovali, tak jsem to přesně z toho samého důvodu zkusil. Málo peněz a kdyžtak to vyhodím... No, opravdu mě to překvapilo víc než dost. Na první pohled a na rozjezdy nic znát není. Když jsem ale jel po dálnici do kopce, bylo to znatelné, jak se autu nechtělo :-) Z kopce jsem vždycky těch 210km/h vytáhl, ale s tím šmejdem ani né 200, což by mě tolik nenaštvalo, kdyby mě nepřejížděla mladá a nesmála se mi do očí! A spotřeba? O 3 litry vyšší! Takže jsem ten šmejd vyhodil...

Kašlete na to, je to kravina.

Napadlo mě, že ŘJ si může myslet, že je vzduch studenější, zvýší množství benzínu, ale lambda si to seřídí zpět. Čekal jsem spíš, že se změní časování zážehu a vstřiku, což se nejspíš změnilo, protože ten motor jel prostě jak felicie... :-)
tak, a tohle by si měl hned každý přečíst, než vůbec začne přemýšlet o podobný kravině :wink: :-D

_________________
Ford Focus 1999, zetec 1.8


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz