fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 14:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Poslední dobou začínám pozorovat následující:
Pokud brzdím motorem (třeba při jízdě z kopce, nebo při popojíždění), často motor nebrzdí ale táhne auto, ačkoli nemám sebeméně sešláplý akcelerátor.
Myslím, že by měl být motor bržděn až ke chcípnutí a teprve pak by mělo při sešlápnutí accelerátoru dojít k tažení auta motorem.
Co může být příčinou - škrticí klapka, divná lambda (neustálé dávkování paliva)? Asi si budu muset udělat tu diagnostiku lambdy.
Lanko jde volně.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 14:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Doporučuju změřit napětí na TPS(čidle polohy škrtící klapky) když není sešlápnutý plyn, mělo by tam být malé napětí(ale ne 0V) asi kolem 0,5V-0,7V(měřeno mezi jezdcem a dolním koncem, kde je zem). Nejsem si jist, jestli diagnostika pozná malý odchylky tohoto napětí. Pokud napětí bude vyšší, tak má ŘJ informaci, že je plyn mírně sešlápnut. Dá se to kdyžtak doladit při povolení dvou šroubů, který drží TPS a natočením čidla, v nouzi ještě mírným zvětšením děr v čidle ve směru potřebného natočení.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 15:10 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Mi to občas taky dělá a ještě v kombinaci s visením otáček při přeřazování. Zajímavé třeba je, že když mi to dělá, tak stačí abych vypnul motor a znovu nastartoval a mám od toho klid do příští jízdy. Jako by ŘJ za studena načetla chybnou hodnotu a pak s ní pracovala i za tepla a to vedlo jako k jízdě na sytič. Podezřívám teplotní čidlo pro ŘJ, případně lambdu. Ale asi se mrknu i na tu škrtící klapku.
Jo, a ještě nezapomeň, že ŘJ udržuje motor v chodu, pokud otáčky klesnou pod cca 1700, aby nedošlo k chcípnutí.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 15:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Já jsem s indikátorem lambdy zjistil, že se dávkování benzínu při brzdění motorem vypíná i se studeným motorem(tedy na kolik vychladne přes noc v létě). Protože je fakt, že jsem indikátor v zimě neměl, tak je možný při nižších teplotách(třeba pod nulou) tam trochu benzínu půjde, než se motor trochu ohřeje.
Lambda je taky možnost. Zkusil bych jí na chvíli odpojit, jestli bude změna.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 19:53 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 dub 2005 00:26
Příspěvky: 283
Bydliště: okr. Náchod
Možná je to blbost, ale co volnoběžný ventil? Kdyby zůstával viset, mohlo by docházet k "tlačení" auta a samozřejmě i k "visením" plynu při řazení.

_________________
Ford Escort combi 1.4i CVH PTE, 55 kW, r.v. 96, Al kola 195/50 R15, LPG (SGI)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 22:29 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
hameluk píše:
Možná je to blbost, ale co volnoběžný ventil? Kdyby zůstával viset, mohlo by docházet k "tlačení" auta a samozřejmě i k "visením" plynu při řazení.

Nevím, jak Nagant, ale já mám nový volnoběžný ventil i ventil odvětrávání klikové hřídele, stejně jak termostat. A přeci to občas dělá. Právě z toho, že po vypnutí zahřátého motoru a znovunastartování to přestane dělat, usuzuju, že to bude někde v rovině nějaké čidlo - ŘJ.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 10:18 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Chtěl jsem se jen zeptat, dořešilo se nějak to "visení" otáček při řazení? Zatím s Escem nejezdím dlouho, ale tento jev jsem pozoroval, tak by mě zajímalo, čím to je. Volnoběh mám OK, po zahřátí se drží cca na 950rpm (i to mi přijde trochu moc, neměly by být cca kolem 800rpm?), ale ty otáčky při řazení "visí" pořád, nezávisle na teplotě motoru. Jsem sice "newbie", ale tohle mi normální nepřijde. Nebo jo?? :shock:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Naposledy upravil Wizzy dne 28 črc 2005 07:08, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 21:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Opravdu nikdo nevíte? :(

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 22:01 
Taky bych to rád věděl,mám uplně stejny problem jak popisuje Toko,akorát se mi zdá,že to začne dělat kdykoliv během dne.Ne jenom pri studenym startu.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 08:27 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Pomohl by mu reset řídící jednotky? A pokud ano, jak se to dělá? :oops: Mám dojem, že jsem tu někde četl, že se to dělá odpojením baterky - ale na jak dlouho a je to lepší udělat při studeném, nebo zahřátém motoru?

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 08:39 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Snad se mi to podařilo částečně odstranit seštelováním záběru spojky imbusem na pedálu (aby zabírala níž). Ale úplně ne.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Naposledy upravil Nagant dne 28 črc 2005 15:24, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 11:35 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 16 dub 2004 13:03
Příspěvky: 510
Bydliště: nedaleko FM
Wizzy píše:
Pomohl by mu reset řídící jednotky? A pokud ano, jak se to dělá? :oops: Mám dojem, že jsem tu někde četl, že se to dělá odpojením baterky - ale na jak dlouho a je to lepší udělat při studeném, nebo zahřátém motoru?

Mi to na nějakou dobu pomůže, ale stejně se závada po čase vrátí. Reset provádím odpojením baterky na minimálně 15 minut a za studeného motoru. Pak nastartuju, nechám chvíli (cca 2 minuty) volnoběh, následně zvýším na 2-3 minuty otáčky na cca 1200 a pak projedu malou trasu, tak abych auto protočil na všechny rychlostní stupně v co nejširším rozsahu otáček a aby se zároveň zahřálo.

_________________
Toko

Kia XCeed GT-line 1,5 T-GDI/118 kW, šedá Penta Metal, 09/2023
Opel Corsa Enjoy 5D, 1,2-16V/63 kW, 05/2014, Sunny Melone
Kia Ceed SW 1,6 GDI/99 kW, 11/2013, šedá metalíza - prodáno
Ford Mondeo 5D, 1.8 SCi 96 kW - 6 kvalt, 01/2005, stříbrná Machine - prodáno
Nissan Almera HB N16, 1.5-16V/66 kW, 12/2000, modrá perleť - prodáno
Ford Escort Turnier 1.8, 16V-85 kW, Ghia, 11/1997, Tourmallard Green - budiž mu vrakoviště lehké


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 28 črc 2005 19:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
1. taková libůstka fordu je chvilkové podržení otáček, při řazení. Není to špatné, pokud řadíte rychle, nespadnou tolik otáčky.
2. odpojení vstřiků při brzdění motore, je nezávislé na teplotě motoru - měřeno pomocí indikátoru lambda sondy. Pokud se tak neděje a je jistota, že voln. ventil a další věci se zdají být v pořádku, pak doporučuji napíchnout se na kabel od senzoru škrtící klapky !! Nejprve zkontrolovat kostru (obvykle hnědý kabel) a pak připojit kostru a signál od senzoru do řídící jednotku na digitální multimetr a měřit napětí ! Při volnoběhu nesmí klesnou pod 0.9 V a nesmí výrazně kolísat. Doporučuji napíchnutí u senzoru a u škrtící klapky - vyloučíme tím zlomený kabel, který občas funguje, občas ne - přesně můj případ, kde po natažení nového kabelu je vše v pořádku.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 06:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Na mém autě se problém s nebrzdícím motorem občas vyskytne při zapnuté klimatizaci, když zastavím tak se otáčky třeba drží na 2500. Vypnutím klimy spadnou na předepsaných 900. Pravdou je, že se jedná o děj náhodný a v posledních týdnech je klid a vše funguje jak má.

Ke snímači škrtíci klapky ( Thorttle position Sensor - TPS)

Podle Haynese má být takovéto napětí:

TYP 1
Zavřeno 0,3 -0,8 V
Plně otevřeno 4.14 - 4.96V

TYP 2

Zavřeno 0.5 - 0.3V
Plně otevřeno 4,5 - 4,95V

Já osobně mám na klapce změřeno:

Zavřeno 0,83 - 0,94V
Plně otevřeno 4,82 - 4.93V

Dvě hodnoty uvádím proto že jsem zkoušel se snímačem hýbat v rámci vůle na šroubcích. Pootočením se vždy zvedlo spodní i horní napětí. Rozsah v krajních polohách tedy byl: 0,83 - 4,82V nebo 0,94 - 4,93V. Po vyčištění klapky a dotažení snímače mám napětí : 0,84 - 4,84V.

To Mrazík: nemyslím si že je nutné napětí 0,9V v poloze zavřeno a to jak podle Haynese (EEC IV-V & Weber Marelli IAW Engine Managenemnt Systems), tak z vlastní zkušenosti.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 07:42 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 21 črc 2005 13:17
Příspěvky: 5088
Bydliště: Jeseník
Díky Standovi a Mrazikovi za info. Včera jsem byl kvůli píchlému přednímu kolu (a nechal jsem obě přední rovnou převážit, při 120km/h to dost cukalo s vloantem) u dvorního automechanika a bavil jsem se s ním o tom, tvrdil, že je to normální. Prý se rychlost poklesu otáček řídí i podle rychlosti auta (prý je el. snímač na převodovce, jak je píchlej bowden k tachometru) a přispívá to k plynulosti řazení a k plynulosti jízdy. No musím si na to asi zvyknout, ale připadám si stylem jízdy jak důchodce, žádný předchozí auto, se kterým jsem jezdil, to nedělalo a byl jsem zvyklej jít po řazení hned na plyn, abych srovnal otáčky a v Escu mi tento zvyk dělá paseku :-)
Teď o víkendu jedu do Čech, tak to ještě víc "očuchám". Možná se potom i s mulťákem vrhnu na tu klapku, jen tak pro zajímavost. No, nejdéle mi asi bude trvat, než ji najdu :-D
Jo, ještě mě upozorňoval na jednu věc, prej je slabší synchron na třetím stupni v převodovce, mám to prý šetřit. Mám auto z 99/7 a má nalítanejch 22kkm a nějaký drobný (není to kec, sedí i germánská servisní knížka a celkový stav auta), takže jak moc se toho mám bát? V pozdějších verzích by to mělo být už vyřešený - takže by tím asi neměly trpět Escorty jen z r. 2000? :shock:

_________________
Wagooon (za kormidlem Whiskou Indisponovaný Zazimovaný Zdechlý Yetti)
FoFo II kombi 1.6 po FL. Silver Shadow.
Focus II kombi 1.6 Duratec. Rat-style na plechu..zkoušel válet sudy, ale moc mu to nešlo..
Mondeo mk3 2.0 Duratec. Ghia. Fkombíku, fmetle a na hlínách woe. Parník jako prase...a jako správný Titanic, už šel ke dnu..
Vymazlený Escort 1.6 Silver Arrow..musel do světa...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 20:55 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Zdravim! Všechny elektronicky řízené motory vypínají vstřikování pokavaď:

1) není sešlápnut plynový pedál - akcelerátor
A
2) otáčky motoru jsou větší než volnoběžné, které nastaví RJ v dané chvíli.

Takže když jede člověk z kopce, tak to normálka brzdí, ale při "atakování" hodnoty cca +/-900 toček začne motor táhnout - respektive je dávkováno stejné množství paliva jako při volnoběhu. To samé třeba při jízdě po rovince na jedničku/dvojku - člověk nemusí vůbec šlapat na plyn a auto jede.
S 1.6 ve Fiestě jsem bezproblémů vyjížděl ze zahrady a to je tam asi deset metrů slušnej krpál - převýšení tak 3 metry cca - bez šlapání na plyn, ovšem je jasné, že jsem to nechal tak deset metrů se samo rozjet.
Když je puštěna klima, tak RJ nastavuje vyšší volnoběžné otáčky pro zajištění stabilního "volnochodu" :lol:
Jinak fordí držení vyžších volnoběžných otáček mezi řazením je normálka, pokavaď je vše ok, tak to netrvá dlouho, s postupujícím opotřebením a pod se může prodlužovat. Ale to už tu bylo řečeno vícekrát...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 22:10 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 kvě 2005 22:13
Příspěvky: 483
Bydliště: Kostelec nad Orlicí
Ahoj forďáci, sice sem si důkladně nestih přečíst všechny příspěvky ale mě to taky začalo dělat dnes odpoledne. Po nastartování vyletí otáčky na 2 a někdy na 3 tisíce.
Auto sem trochu prohnal a na volnoběh to začalo točit až 4,5 tisíce.
Pak sem musel zastavit, počkat tak 2 minuty než spadly otáčky na litra.
Rozjel se a znovu to vylítlo.
Dělá to VOLNOBĚŽNÝ VENTIL.
Stačí ho vyndat, vyčistit nebo rozchodit a mělo by to bejt dobrý.
Jinak novej stojí 4500,- a to je pěkná darda.

_________________
Prodáno: Escort MKVII 1,6 16V r.v.98, nový majitel z něho bohužel udělal vrak, vidím ho každý týden, ach jo :-(

Chci se vrátit k Escortu, ale už ke kabriu MKIV nebo MKVII v super stavu s Cosworth kolama

Seat Leon


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 22:19 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
wwollff píše:
Ahoj forďáci, sice sem si důkladně nestih přečíst všechny příspěvky ale mě to taky začalo dělat dnes odpoledne. Po nastartování vyletí otáčky na 2 a někdy na 3 tisíce.
Auto sem trochu prohnal a na volnoběh to začalo točit až 4,5 tisíce.
Pak sem musel zastavit, počkat tak 2 minuty než spadly otáčky na litra.
Rozjel se a znovu to vylítlo.
Dělá to VOLNOBĚŽNÝ VENTIL.
Stačí ho vyndat, vyčistit nebo rozchodit a mělo by to bejt dobrý.
Jinak novej stojí 4500,- a to je pěkná darda.


Jasně, o tom ani po tom, ale tohle patří do volnoběhu... Jinak volnoběžný ventily maj jen motory 1.6CVH a výše a Zmetci. Nižší, jako 1.4 nee

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2005 07:46 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Asi to bude fakt "vlastnost". Jen to člověka trochu zaskočí, že když otáčky klesnou na 1500, tak auto poskočí dopředu, jako by do něj zezadu někdo tinknul.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2005 08:53 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Šíša píše:
Jinak volnoběžný ventily maj jen motory 1.6CVH a výše a Zmetci. Nižší, jako 1.4 nee


Jen pro upřesnění volnoběžný ventil mají také motory 1,4 PT-E 75k, které se dávali do Esca Mk 7.

Každopádně vlastností Escortu není, že po sundání nohy z plynu motor nebrzdí. Mám totiž dojem, že takový závěr byl tady učiněn. Vyšší volnoběžné otáčky se drží jen pár sekund při vyřazení, pro lepší zařazení další rychlosti. Při jízdě bez řazení mají po sundání nohy z plynu otáčky začít klesat a motor brzdit ihned.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 25 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz