fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 02 říj 2024 12:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Po vyčištění menší výkon motoru
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 14:41 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Vážení,
na základě informací získaných na tomto webu jsem přistoupil k nástedujícím úkonům.
1) vyměnil jsem jetý filtr sání za nový
2) jemně jsem očistil štětečkem MAF, váhu vzduchu
3) vyčistil jsem InterCooler
4) celkově jsem vyčistil paroží sání od bordelu z EGR ventilu
5) odpojil jsem ten EGR ventil
6) nakonec jsem restartoval ŔJ

a od té doby to je strašně líný to auto, skoro se ani nerozjedu, připadá mi, že turbo zabírá až při vysokých otáčkách, nejde za plynem, celkově jsem nespokojen. Napadá vás, kde jsem udělal chybu? Nebo co mám teď dělat.

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 19:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Tesni ti vsechno?Zapoj znovu EGR.A znovu vsechno prekontroluj!Zapojil jsi vsehny konektory?Proste vylucovaci metoda.Jinak nevim ,chtelo by to videt.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2005 20:10 
Offline
Forďák

Registrován: 01 led 2005 23:43
Příspěvky: 79
Bydliště: Vřesina
zkus překontrolovat hadičku co vede od turba k čerpadlu, když tam není tak je to taky strašně zdechlé a nedá se s tím jezdit - rychle :P
Z turba vede část hadičky pak je trubka a pak u čerpadla zase nějaká hadička.

_________________
Ford Escort combi 1,8TD Ghia r.v. 1997, klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Nezabírající turbo
PříspěvekNapsal: 31 črc 2005 10:29 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Vážení kolegové,
uběhly tři měsíce a mě to jede pořád stejně blbě, možná i hůř. Zkontroloval jsem těsnot za turbem, jestli to neufukuje (neufukuje), odpojit jsem MAF jesli nedává španý hodnoty (žádná změna). Podle mě už mi vůbec nezábírá turbo. Čím by to mohlo být? Prosím taky o radu, kde by mně to případně mohli zjistit v Brně a nejbližším okolí. Nechci naletět nějakýmu předraženýmu nemakačenkovi.

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2005 09:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Tak jsem na to vcera po netu prisli, ma praskou hadicku mezi turbem a cerpadlem - se divim, ze s tim vydrzel 3 mesice jezdit

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2005 13:44 
:smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038 :smt038


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Je to tak
PříspěvekNapsal: 02 srp 2005 09:45 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2004 12:51
Příspěvky: 79
Bydliště: Brno
Dámy a pánové, přátelé... je to tak! :D
Všechny výše popsané problémy byly způsobeny prasklou, skoro až přetrženou, hadičkou řízení přetlakového přidávání nafty. Hadičku jsem vyměnit za tlakovou hadici (originál u forda by byla na objednávku a stojí 395 Kč :evil: ). Problém je v tom, že trubička má průměr cca 3 mm a na druhé straně čerpadlo tak 6-7 mm. Vyřešil jsem to silnější hadicí cca 6 mm a na straně trubičky jsem použil vložku z hadičky průměr 3 mm a stáhl objímkami. Jede to výborně. :twisted:

_________________
Mazda Tribute, motor ZETEC 2,0i YFD (viz Mondeo)
výkon 91 kW, rok výroby 2002
LPG, sekvenční vstřikování, tartarini


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 31 srp 2007 23:11 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Pánové, plíííís.
Můžete mi poradit, kde bych našel a jak vypadají MAF a ERG. Potřeboval bych s tím taky něco udělat, ale to je asi nutný to nejdřív najít. :oops:
A kdyby byly fotečky .... :-D

Intercooler předpokládám se čistí jen stlačeným vzduchem.

Jsem nováček, prdlajs o tom vím, ale já vás doženu .... :lol:

Díky, Niraj

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 zář 2007 07:42 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Takze EGR (ne ERG) je zde - pod intercoolerem - ta mastna banka co do ni vee hadicka:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... er/05.html

MAF je hned za AIRBOXEM (tam kde mas vzduchovy filtr, tak za nim) - vede do nej kabel a konektorem:
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... or/03.html
http://www.acemajky.com/escort/data/moj ... or/05.html

No a intercooler sem cistil technickym benzinem - vyplachnul sem ho,a le u me to nebylo potreba, zadny zazrak z tooh netekl

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 zář 2007 17:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
já jsem to poctivě rozebral - intercooler vymyl- jako AceM. pak jsem rozebral i potrubí k EGRu - vyčistil - http://www.nat.hu.cz/motor/dsc06219.jpg

taky nový kroužek mezi výfuk. paroží a intercooler

jestli to pak jelo líp, těžko říct, ale aspoň mám pocit, že jsem pro to všechno udělal

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 05 zář 2007 22:23 
Offline
Forďák

Registrován: 07 srp 2007 12:03
Příspěvky: 245
Bydliště: u Litomyšle
Díky chlapi.

Taky na ten EGR mrknu, mám to tam zahnojený celý od oleje.
A ten MAF já tam vůbec nemám. Z krabice vzd. filtru vede hned ta tlustá hadice vedení vzduchu. Bez mezikusu, tedy MAFu. Ani mi tam okolo nepřebývá nikde nezapojený konektor pro ten MAF. Taky mám jinej tym krabice vzd. filtru. Obdélníkový, ne jako ACEMajky. Je možné že byly i jiné typy motorů, tedy bez MAFu. Můj typ motoru je RFS.

_________________
HAVÁRIE 2011 - exFord Escort Combi 1.8TD, Ghia, 5/1996, 66kW, tm.zel.metal.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz