fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 01:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Odlehcene remenice
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 13:19 
Offline
Nováček

Registrován: 21 říj 2008 00:02
Příspěvky: 24
Bydliště: Liberec
Zdar kluci, jakej kdo mate nazor na to, kdyz se vytoci na soustruhu podle originalu remenice z hliniku na klice, servu a alternatoru ??? Melo by to pridat az nekolik koni a Nm a motor reaguje rychleji na pridani poynu. Myslite, ze to ten hlinik v pohode vydrzi??? Popripadne kdo to nekdy delal, tak jestli sel citit i nepatrny narust vykonu. Diiiik

_________________
Josef


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 13:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Jako ze usetris par deka na remenickach a dole se ti toci dvacetikilovej strvak na spojce ? :lol:

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 13:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 15 čer 2004 21:42
Příspěvky: 5161
Tak nejak....a vubec bych necekal nekolik koni....

_________________
Escort Mk.III XR3i 1.8 16V / 1.3 Tuzex/ 1.6 XR3i cabrio/ 1.6 Express automat/ 1.8 D Express

www.vh-autoservis.cz

Úpravy/ opravy/ renovace
604 133 132


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 14:07 
Offline
Nováček

Registrován: 21 říj 2008 00:02
Příspěvky: 24
Bydliště: Liberec
Tak muzes usterit i neco pres kilogram. Na ostatnich forech co sem cetl, tak s tim meli docela pozitivni zkusenosti. Tak me zajimal nazor tady.

_________________
Josef


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 17:37 
Offline
Forďák

Registrován: 10 úno 2008 09:24
Příspěvky: 396
Bydliště: Petřvald
Na motoru ktery najel 5000km nez se menil sem mel odlehcene remenice na vackach... Po nastartovani to nedrzelo volnobeh - do forda a nastavit volnobeh cervikem na volnobeznaku, pocitove to slo trochu lip do otacek, ale kone necekej, spise cekej zlepseni pruznosti motoru. Jinak remenice by mely byt kupovane a ne vyrabene, preci jen jsou to rotacni veci a musi mit pevnostni vlastnosti a taky musi byt vyvazene atd atd...

_________________
Ford focus combi red 1,6 ; weitec 40/40, hudba hertz, kola dotz mugello 16" 205/50 cca 400 tis km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 18:19 
Offline
Nováček

Registrován: 21 říj 2008 00:02
Příspěvky: 24
Bydliště: Liberec
Jako jasny, na Vačce bych si to netroufnul, ale na Altiku a na Servu + na Klice je to neco jineho. Neni to z moji hlavy, jak sem psal... na jinem foru to uz parkrat uspesne delali. A to to delali normalka na soustruhu a z hliniku.

_________________
Josef


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2009 20:06 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 srp 2005 19:34
Příspěvky: 1101
Bydliště: kousek od prahy...
kde by se ten kůň vzal? obecně na to abysme dostali nějakej výkon musíme spálit nějaký množství směsi, když chceme víc výkonu musíme dostat do spalováku víc směsi... to asi řemenice nezvládne

zlepšení pružnosti, o tom už by se dalo mluvit, ale jestli má origo řemenice kilo a průměr 10cm a setrvák má 10kg a 30cm? to tam asi ta řemenice moc velkou roli hrát nebude, co? jen to někdo spočítejte

čím nějakýho koně ne přidáš, ale ušetříš, tak když dáš na kliku menší řemenici, altík a vše kolem se sice bude točit o něco pomaleji, což je žádoucí u motorů který točej víc než série, a všechno to sežere o něco míň výkonu, to by ťřeba koně ušetřit mohlo... btw už sem viděl na závodním vysokootáčkovým motoru jak se narovnala chladící vrtulka na alternátoru :-D
právě velká řemenice na klice a malá na altíku

jinak bych se to nebál vytočit z nějakýho běžnýho duralu, když to bude mít smysluplnej tvar, na tý 10cm řemenici bych se odstředivý síly ani házení moc nebál

horší to bude asi s životností

klidně to zkus, ale nic od toho nečekej, sám takovýhle blbiny neřeším

_________________
Žádnej můj escort nemá přední pohon ani víc než dvoje dveře!

Ford Escort mk2 2.0 Zetec 141kW 210Nm 860kg. Ford Transit kombi 140T300. Ford Fiesta ST150.
Ford Fiesta mk3 2.0 Zetec - 136kW a 196Nm na 820kg... auto, který fakt fungovalo!!!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz