TAK CHLAPI, VYMENIL SOM CIDLO CHLADIACEJ KVAPALINY, AJ SOM VICISTIL VOLNOBEZNY VENTIL A CHYBU SOM NEODSTRANIL -Hm MNE UZ DOSLI VSETKY NAPADY, V COM BY MOHOL BYT PROBLEM.TAK ZAJTRA IDEM S TYM DO SERVISU.A KED ANI TAM NEPOCHODIM, TAK SI POVIEM TA K PO VAšOM ŽE:"MRDAT NA TO"A BUDEM HO DRAŤ AZ POKYM MOTOR UPLNE NEZOMRIE. aj tak vam vsetkym dakujem za vase rady
NAZDAR HOSI TAK V SERVISE NA TO PO 2 TYZDNOCH NEPRISLI,
ZAVER BOL TAKY ZE TREBA NOVY VOLNOBEZNY VENTIL ZE PREMERALI VSETKY CIDLA A NIC.ZE VRAJ TO TREBA STARTOVAT S TROCHU STLACENYM PLYNOVYM PEDALOM A POJDE TO .MNE SA TO MOC NEZDA, ALE LOGIKA BY V TOM BOLA,JA SOM TO SKUSAL A ZDOCHLO TO OPAT.CENA NOVEHO CIDLA JE 4500SK - TAK SKUSIM NEJAKE STARSIE.ZAVER JE NEJASNY
ZAHADA VYRIESENA:
AK BY MAL NIEKTO TAKETO PROBELMY AKO SOM OPISOVAL JA,JE TU RIESENIE.KEDZE AUTO JAZDILO NA PLYN A MA ZA SEBOU BUD 97 000KM,ALEBO 197 000KM,A PLYNNA FAZA JE VEDENA PROSTREDNICTVOM ZMIESAVACA DO SASIEHO POTRUBIA,USADZUJE SA TAM TAKY SMOG Z PLYNU KTORY JE NALEPENY NA CELOM SACOM ELEMENTE EFI.ATEN KED SA ZOHREJE STEKA DOLU K VOLNOBEZNEMU VENTILU A ROBI TO STRASNE BOLBOVINY.[
color=#FF0040]RIESENIE:VYCISTIT KOMPLET SACI ELEMENT EFI,AJ SO SKRIACOU KLAPKOU/POZOR NIE HANDRICKOU, ALE SPRYOM NA SKRT.KLAPKY/POTOM VYCISTIT VOLNOBEZNY VENTIL/JA SOM MUSEL DAT NOVY/VYCISTIT SVIECKY,VSETKO POSKLADAT NASTARTOVAT OPAT STREKNUT POCAS CHODU MOTORA SPRYY DO SANIA POPRIDAVAT,ZNOVY STREKNUT CISTIACEHO SPRAYU NECH VSETEK BORDEL STRHNE DO MOTORA.PO SKONCENI OCISTY NECHAT CHVILU BEZAT MOTOR NA VOLNOB.OTACKY.[/color]ZATIAL TO IDE AUTO IDE TICHSIE A LEPSIE.