Leny: to mas jednoduchy
zadni bubnovy brzdy na mk4 se delaji dvema zpusobama.. 1. ma lozisko v bubnu a celej ten system je na prd.. 2. system ma pod bubnem unasec v kterym je lozisko.. a to je presne ten system kterej bys mel mit na aute i Ty
sundas kolo, sundas buben pokud nemas zatazenou rucku, sundas krytku na naboji, pod nim je matka zajistena zavlackou, takze zavlacka pryc, matka pryc.. pak sundas naboj, odpojis brzdovou trubicku od prasatka a odpojis lanko rucni brzdy, pak povolis 4 sroubky co drzi celej takovej plechovej drzak celisti a zustane ti jen tehlice.. na tu prisroubujes mnou dodanej adapter mnou dodanyma sroubkama, vratis naboj s loziskama, lehce dotahnes aby se naboj otacel, zajistis matku zavlackou, nasadis kotouc ze siery (jednoduchej 253mm), na mnou dodany sroubky nasroubujes brdzovej trmen ze siery a zapojis brzdovou trubicku z toho prasatka.. je potreba ji jen trochu prihnout, posledni vec co ti zbyva je lanko rucni brzdy.. poridis si lanko z Escorta mk5 RS2000 (musi to byt RS2k kvuli koncovkam na lanku z kotoucovych brzd, ikdyz je to divny protoze rs2k maji rucku bubnovou - to je jedno - proste lanko z rs2000)
a ted uz mas vzadu kotoucovy brzdy.. nebylo to lehky?
jedinej problem byva ze zadni brzdy muzou byt trochu prebrzdeny tak se to bud da doladit tema regulatorama a nebo je vyhodit a dat nekam do okruhu regulatory stavitelne.. ktere dela treba Wilwood, AP Racing a spousta jinych firem.. na
www.burtonpower.com v sekci o brzdach jsou produkty primo Burtonu a jeden vychazi na nejakych 50Ł.. a potrebujes na kazdy zadni kolo 1.. takze celkem to bude kolem 3000,- na obe strany a nemel by s tim byt zadnej problem
v pripade nejasnosti mne nevahejte kontaktovat na strankach fordfans