fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 06 říj 2024 23:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 21 srp 2009 09:35 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
Jistě jste si každý všiml , beru vždy zahrřátý motor na provozní teplotu - že auto- motor jede ráno lépe kdy je pochopitelně nižší teplota vzduchu nez odpoledne kdy jsou pařáky. Spíš přemýšlím nad tím jestli k tomu též nepřispívá vlhkost vzduchu, uurčo to prospívá intercooleru kdy kapky vody na chladičii se odpařují tím pádem se ochlazuje lépe mezichladič, ale spíč mě zajímá jestli jste někdo neřešil vlhkost vzduchu přímo nasávaného,

jelikož u benzínú se přímo voda vstřikuje do sání pro zlepšení výkonu, tím že část vody ve válcích se přemění na páru tím větší tlaky, nevím jestli to takhle jde i u naftáků, protože zase je chudší směs pro vznícení...

jen jestli jste to někdy neřešil a nevíte o tom více, díky

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 srp 2009 09:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
jirkam píše:
........kapky vody na chladičii se odpařují tím pádem se ochlazuje lépe mezichladič,



jak je to myšleno?

jinak vliv vlhkosti vzduchu nevím, teplota v každém případě má vliv. Největším nepřítelem tohoto fordího systému je horký výfuk pod mezichladičem :evil:

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2009 10:00 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
Jasne, vyfuk pod mezichladicem, ted ovsem teplotu nasavaneho vzduchu ani schlazeneho od mezichladice neresim, spis me zajima jestli ma nejaky vliv na dieslovy motor vlhkost nasavaneho vzduchu, jestli mensi vlhkost lepsi vykon ci lepsi vykon pri vyssi vlhkosti vzduchu,,

ciste samotna vlhkost nasavaneho vzduchu

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 08:23 
Offline
Forďák

Registrován: 26 úno 2006 20:47
Příspěvky: 345
Bydliště: Plzeň
Vlhký vzduch obsahuje vodu a ta zase kyslík který podporuje hoření . Díky vodě se dostane do spalovacího prostoru motoru víc kyslíku .

_________________
Ford Transit 2.5D (1991) Sešrotován , sloužil dobře
Ford Escort 1.6 16V (1994) Sešrotován 10.2.2015 , v autě byla původní baterie Motorcraft , stáří cca 21 let . Asi zázrak
Fiat Ducato 2.8 JTD (2000)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 11:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
díky pak to má logiku, díky díky

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 srp 2009 07:22 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 24 zář 2005 08:17
Příspěvky: 1922
Bydliště: Strakonice
Je pravda, že třeba u starejch fichtlů to bylo znát. Lepší to jelo - když bylo vlhko, po dešti a tak...

_________________
FORD Escort 1.8 TD combi (X/97)....trippling, lakované plynové vzpěry na kapotě, folie okna, zapomenutá světla=melodie, neony, plastíky v barvě laku, zásuvka v kufru, manometr turba, teploměr, voltmetr, K+N filtr vzduchu - zůstává v rodině...

nově Suzuki Jimny


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 srp 2009 09:52 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 lis 2008 11:26
Příspěvky: 65
Bydliště: Třebíč
ja si toho nejvice vsimal, asi na podzim kdy odpoledne teploty nahore a v noci vlhko mlhy a nad nulou, to to auto doslova chtelo srulovat silnici - kdyz to srovnam se suchym teplym vzduchem, jesny teplota je mi jasny ale ta vlhkost dle me tez dela divy jak rikate,,,

_________________
1.8 TD 90PS, EGR off, předehřívač nafty off, sport filtr s zachovaným nasáváním vzduchu z masky
Benzína už nikdy nechci!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 srp 2009 18:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 led 2007 16:08
Příspěvky: 392
Bydliště: Tábor
Nejen u starejch fichte i můj stařičký 1.8D lépe jezdil za vlhka :-)

_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km :-) Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz