fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 01 lis 2024 05:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 17:44 
Offline
Nováček

Registrován: 20 srp 2009 17:31
Příspěvky: 25
Bydliště: Hradec Králové
Zdravim shanim ecu z fiesty rs turbo máte někdo něco?Díky za info

_________________
Ford escort 1,6 efi rv 91 komplet předělaný na cosworth,dodávaný turbo kit z escorta rs turbo a mnoho jiných doplnků.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 srp 2009 18:00 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 17 zář 2007 22:58
Příspěvky: 1499
Bydliště: Pečky okr. Kolín (tzv. "černé Pečky")
napiš PETRADAM(ovi), ten snad bude mít, z fiesty turbo toho má víc.

_________________
Escort cabrio mk4 - bonbónek
Sierra DOHC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2009 06:44 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
a jakou chces? OFAC nebo OFAB.. je v nich trosku rozdil a mam pocit ze na kabelazi maji par pinu jinak.. bud vem od Petradama jednotku i s kabelazi, vstrikama, sanim, klapkou a vsim nebo zjisti na jakou kabelaz to chces

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 srp 2009 13:17 
Offline
Nováček

Registrován: 20 srp 2009 17:31
Příspěvky: 25
Bydliště: Hradec Králové
Jaký je rozdíl mezi OFAC a OFAB.Jak to zjistim co tam mám?Nebo podle čeho?

_________________
Ford escort 1,6 efi rv 91 komplet předělaný na cosworth,dodávaný turbo kit z escorta rs turbo a mnoho jiných doplnků.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 10:25 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
rozdil je v nekolika pinech jak sem psal.. detailne to nevim.. a pak v dalsi moznosti ladeni.. maji jiny map senzory a jedna umi pracovat s vyssim tlakem adruhe jen do nejake nizsi hodnoty.. to jen kdybys chtel casem davat 701 vstriky a chip.. ae detailne to nevim.. ja poridil komplet kabelaz i s jednotkou takze vim ze to k sobe vsechno pasuje.. a 701 vstriky mam taky (ikdyz zatim na ceste) ale pracovat budou jednou doufam na megasquirtu takze sem po tom vic nepatral.. ale na googlu urcite najdes spousty informaci o obou jednotkach.. v anglictine
a na jednotce je napsany jestli je OFAC nebo OFAB

viewtopic.php?f=48&t=12172&start=840

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 10:56 
Offline
Nováček

Registrován: 20 srp 2009 17:31
Příspěvky: 25
Bydliště: Hradec Králové
označení řídící jednotky:efi-sd102,91AB-12A650-DB,NPF 1M05M,1ADB,9105 1003,E9AF 14A624 AA,(GTE),SMB-4C,uvnitř jednotky ESD 102 PROC,PWB 1084,E9RF 14A608 GB.Na horní straně jednotky je kryt po sejmutí je na desce připraveno pro chip nebo na diagnostiku.Dá se někde najít na který pin je napojení na sejmutí dat z jednotky?

_________________
Ford escort 1,6 efi rv 91 komplet předělaný na cosworth,dodávaný turbo kit z escorta rs turbo a mnoho jiných doplnků.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 21:39 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
ty kody mi nic nerikaji.. ma to vubec byt jednotka z fiesty turba?
ja tohle detailne fakt nikdy neresil.. vlastne dost dobre nechapu o co ti jde.. chces jednotku z fiesty turba? proc? co skladas za motor a z jakych komponentu.. turbo z ERST S2 je sice jedna vec ale v podstate nema nic spolecnyho s privodem paliva.. predpokladam, ze mas efi sani s modryma vstrikama na CVH motoru z nejake XR3 nebo mozna i fiesty turba ale kdyz uzs poridil dily z fiesty turba proc nemas jednotku? zkus me kdyztak nejak zasvetit do problemu.. kazdopadne u nas je myslim jedinej clovek kterej tyhle dily ma a to je Petr Adam v Praze.. ja sice celej system vstrikovani z Fiesty Turba mam ale na svuj motor a sehnal sem to v Anglii za nejakych 6000,- na nase za celej system

a s jednotkama EEC-IV toho moc delat nejde.. maximalne nejaky chipy z anglie (superchip, powerchip, ahmed bayjoo) ktery s vetsima vstrikama, vetsim IC a vyssim plnicim tlakem davaji slusny vykony

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 21:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
Crank Sensor & E-DIS

Your S2 ERST will not have a crank sensor. The KE-Jetronic does not need one. Very late 90' engine blocks do however have the hole to accept the CPS. There are a couple of options in order to get a decent CPS (Crank Position Sensor) signal to the E-DIS unit. The normal way, and best in my opinion, is to use a CVH EFi flywheel (this can be pinched from any FRST or XR2i, or late XR3i with EFi Pictures of the standard S2 flywheel (left) and EFI flywheel (right)) and a drilled block. The CPS used, is the same in all EFi' CVH engines, as is the small alloy carrier in the block, Picture of CPS located in Alloy carrier (I will link a template, for the position to drill this at some point soon) This can present problems though, as some people do not want to remove the engine. The other method is to use a sierra 1800cc CVH bottom pulley, and matching CPS and brackets, or use a timing wheel purchased from an aftermarket ECU manufacturer.(Trigger wheels for engine management systems). The trigger wheel would have to be fitted/welded to the bottom pulley, and brackets fabricated to locate the CPS. The center of the missing tooth should be aligned with the sensor when cylinder #1 is 90 degress BTDC.

The E-DIS system is fairly simple. A great site here on the E-DIS system, and more besides: http://www.dainst.com/info/edis/edis.html


Inlet manifold

Generally people use the EFi inlet manifold used from the FRST, or the XR2i. This is the easiest way for sure, it does however present a slight problem in the fact that the EFI cylinder heads have cutouts in the inlet ports to allow for injector flow. There are a few ways around this, one being to change the cylinder head to that of an EFi engine. This can be from a FRST or an XR2i, they are identical. Again though, some people may have a problem with this, as they have cylinder head modifications ect. Another way would be to have your cylinder head machined to have these injector 'lets' machined into your cylinder head. Or alternately an adaptor plate can be found here: http://www.ferriday.co.uk/



A list of parts required for Converting a S2 ERST to EFi, using the XR3i Loom method:
OFAC Fiesta turbo ECU. (OFAB can be used but takes a little bit more work, and will be discussed a bit later)
Ecu related MAP sensor. (OFAC ecu will need an OFAC MAP sensor)
Fiesta turbo engine, or mixture of adapter plates and a trigger for the CPS.
EFi inlet manifold, throttle body and charge carrier
ACT sensor, from the fiesta turbo
Throttle body to charge carrier pipe, still available from Ford at the moment!
EFi flywheel, Fiesta RS, XR2i, XR3i (EFi)
XR3i EFi whole loom
XR3i Throttle cable and pedal
EDIS Module and coil pack etc from XR3i (or Fiesta RS)


NOTE: All of the below assumes you have the XR3i loom fitted, along with all associated EFi items, such as coil pack, VSS (vehicle speed sensor) ect:

Fuel Tank/Pump & Supply

The standard S2 fuel tank and pump can be retained. If your using the XR3i loom, you will be able to just adjust the wiring at the rear accordingly. And connect the fuel lines in the engine bay, using suitable connectors for the supply, and return on the fuel rail.

Personally I used a new 1990' XR3i fuel tank and fuel lines. I took this opportunity to upgrade to an Escort Cosworth fuel pump, as it is a direct replacement with this tank. It also meant all the fuel lines at both ends marry up perfectly to the tank and the fuel filter and fuel lines.


Charge Carrier

I used the FRST charge carrier as it shares the same 70mm OD as the throttle body on the EFi inlet manifold. Using this method however, requires a late 1990 ERST rocker cover, or a FRST one. It's possible however to use the ERST charge carrier and connection pipe onto the throttle body. It may take some perseverance though to get it to push on. Silicone hoses make this ideal.


Wiring that needs to be changed on the XR3i loom

There are only a a few bits that need to be rewired. If you have used a FRST inlet the ISCV (idle speed control valve) where the ISCV is mounted on the plenum, the cable needs to be extended. Usually this is mounted on the inner offside wing on the XR3i. Solder and heat shrink this cable so that it reaches the new ISCV location. Then wrap the cables in loom tape to make it blend in, and add protection. Next is the coolant fan. The XR3i fan is on the engine bay side of the radiator, and the S2 on the outside. I used the Connector from the old S2 loom, as the connector is different on the XR3i. I just extended the wire enough to reach to the new fan location. Again, solder, heat shrink, nice black tape!


OFAC & OFAB

OFAC
The XR3i is fitted with the ECU '1AFA'. This ecu has all the correct pin locations for the ECU OFAC. With one exception, the AMAL valve. This can be added if you wish, but is generally left out. When using the OFAC ECU on the XR3i loom, you must change the ACT (air charge temperature) sensor located on the inlet runner, and the MAP (manifold absolute pressure) sensor, located on the blower box on in the engine bay. Pin 2 on the E-DIS unit is disconnected on the FRST loom. So cut this, and tape it back into the loom.

OFAB
If you have decided to go with the OFAB ECU, then you need to do a few little bits. They are not difficult, but it's important you follow the instructions correctly. You still must use the FRST ACT (air charge temperature) sensor located on the inlet runner. You must also cut pin 2 on the E-DIS unit, and tape it out of the way into the loom. You now have some pin changes on the ECU:

1) At the ECU, pin no. 27 (marked on the multiplug, brown wire) needs moving to pin 8, which is empty (this is the CO adjuster signal wire).
2) Pin no. 45 (brown/yellow) needs moving to pin 27 - this is for the MAP sensor.

Next up you have the map sensor connections for OFAB:



You should have a suppressor with your OFAB MAP sensor. It is connected in the following way: (excuse the crumby diagrams!)





RS Turbo Suppressor OFAB wiring diagram

A diagram of the MAP sensor and supressor plugs, looking on to them, at the engine loom.
RS Turbo Fiesta Suppressor Wiring Diagram



It's worth noting, that these supressors are no longer available from Ford, and when they were available, they were £100 odd!

However, if you need one, speak to Kenny at http://www.motorsport-developments.co.uk/ He will be able to supply you one new for £50, delivered.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 22 srp 2009 21:48 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
http://www.pvengineering.co.uk/index.ph ... n&Itemid=5

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 23 srp 2009 18:24 
Offline
Nováček

Registrován: 20 srp 2009 17:31
Příspěvky: 25
Bydliště: Hradec Králové
mariS píše:
ty kody mi nic nerikaji.. ma to vubec byt jednotka z fiesty turba?
ja tohle detailne fakt nikdy neresil.. vlastne dost dobre nechapu o co ti jde.. chces jednotku z fiesty turba? proc? co skladas za motor a z jakych komponentu.. turbo z ERST S2 je sice jedna vec ale v podstate nema nic spolecnyho s privodem paliva.. predpokladam, ze mas efi sani s modryma vstrikama na CVH motoru z nejake XR3 nebo mozna i fiesty turba ale kdyz uzs poridil dily z fiesty turba proc nemas jednotku? zkus me kdyztak nejak zasvetit do problemu.. kazdopadne u nas je myslim jedinej clovek kterej tyhle dily ma a to je Petr Adam v Praze.. ja sice celej system vstrikovani z Fiesty Turba mam ale na svuj motor a sehnal sem to v Anglii za nejakych 6000,- na nase za celej system

a s jednotkama EEC-IV toho moc delat nejde.. maximalne nejaky chipy z anglie (superchip, powerchip, ahmed bayjoo) ktery s vetsima vstrikama, vetsim IC a vyssim plnicim tlakem davaji slusny vykony


Jednotku shánim všude možně ted mi utekla v Anglii i se Superchipem za 80.Intercooler mam větší,tlak na rampě benzínu do vstřikovačů mam větší,palivové čerpadlo je silnější to tam vše je akorát ta jednotka mi chybí.Jinak nic víc neřešim jsem spokojenej ;-)

_________________
Ford escort 1,6 efi rv 91 komplet předělaný na cosworth,dodávaný turbo kit z escorta rs turbo a mnoho jiných doplnků.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 23 srp 2009 19:12 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
tak pokud to mas az takhle dotazeny tak rozhodne shanej OFAC jednotku a v tom anglickym navodu je par detailu ktery musis udelat aby to fungovalo.. s tim vetsim tlakem benzinu na liste bych si moc jistej nebyl a radej bych si jeste poridil ty bezovy 701 vstriky.. ja je sehnal asi za 2000,- z Anglie a budu mit jistotu ze nejakych 230 koni zvladnou aniz bych zvysoval tlak benzinu
docela by me zajimaly fotky a vic detailu

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 23 srp 2009 19:50 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
http://passionford.com/forum/ford-rs-tu ... rsion.html

za 100Ł

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 07:19 
Offline
Nováček

Registrován: 20 srp 2009 17:31
Příspěvky: 25
Bydliště: Hradec Králové
fotky ti nějaké můžu poslat na meila.Nějaké mám nafocené

_________________
Ford escort 1,6 efi rv 91 komplet předělaný na cosworth,dodávaný turbo kit z escorta rs turbo a mnoho jiných doplnků.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 09:37 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
jmarism@seznam.cz

dik.. ale klidne si to mohl dat sem

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 10:51 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 08 dub 2008 09:47
Příspěvky: 2631
Bydliště: České Budějovice
no chceme to vidět všichni tak tak. tak se pochlub. nebo pošli taky fotky na plsek.jakub@email.cz

_________________
Současnost MK V, r.v. 1995 původ I, DOHC 1.6, klima, pár RS doplňků. Je na něm poznat že v I tolik nesolí:D
Hořká minulost Ford Escort MK III, bohužel prodáno.
Smutná minulost MK VII r.v 96, ale trefilo nás BMW. R.I.P. 22.3.2010 14.45

Nebyla by někde kapota s boulema?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 19:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Já to chci také vydět, jestly někdo máte fotky tak to sem hodte.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 19:33 
Offline
Nováček

Registrován: 20 srp 2009 17:31
Příspěvky: 25
Bydliště: Hradec Králové
Dal bych to sem ale nevim jak :) Normální escortík jako každej jinej.Moc se na tom nedělalo jen pár věciček ;-)

_________________
Ford escort 1,6 efi rv 91 komplet předělaný na cosworth,dodávaný turbo kit z escorta rs turbo a mnoho jiných doplnků.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 24 srp 2009 19:42 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak mi je pošly na mail Ricci9@seznam.cz a já ti je sem vložím

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 25 srp 2009 15:32 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 30 srp 2007 09:37
Příspěvky: 2188
Bydliště: Brno
dobry ne?

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ecu do fiesty rs turbo
PříspěvekNapsal: 25 srp 2009 16:18 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 kvě 2005 23:01
Příspěvky: 1254
Bydliště: Jihlava
Jojo videl jsem na vlastni oci jednou na srazu v Panenskym Tynci myslim a pekny to mas ;-)

_________________
Ford Escort 1.6 77 kW nyní už RS2000===> ?? RS2300 ??
http://www.zevlouni.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz