S tím rozdílem, že Mondeo nemá otočné páčky, ale vypínač na přístrojovce (jako ochcávka), hledal bych chybu tam, nebo v patici relátka, popřípadě přímo v relátku...
Postup je jednoduchý - dostat se na vypínač, někde je tam drát na kterém je furt plus, když otočíš přepínačem do polohy 1 (parkovačky), měl by se někde objevit napětí...
Pokud se neobjevilo - chyba je v přepímači, pokud se objevilo, chyba je dál...
Takže najít příslušné relátko - zde je schema
http://mondeo.fordclubs.org/elektronika/e-pojistky.htm , vytáhnout ho ven a měřit v patici - pokud se objeví napětí v patici, vyměnit relátko (nebo očistit kontakty)
Pokud se neobjeví, je chyba v patici, nebo někde po cestě - takže zkusit očistit a prostříkat patici (třeba WDčkem) a když to nepomůže, tak potěš koště, páč chyba je cestou
Jak se dostat k vypínači nevím, musel bych to hledat v TISu a ten mám v notebooku, který nemám u sebe, nebo bych musel jít prozkoumat auto, ale to jistě zvládneš taky
Hodně štěstí
EDIT: Ještě mě napadlo, zkloušel si přehazovat ty pojistky v motorovém prostoru, že?
_________________
Ford Galaxy mkI 1.9 TDi 81kW rv. 98, 190 000km, krom pal. PC plná palba + morette
Ford Mondeo combi mkI 1.8 TD rv.94 - 280 000 km
Srnka & gafa styling
minulost:
Ford Esc.-ORION 1.8D rv.91 - mrtev a odstaven
š. 120 užovka, š.130 LPG, Ford Sierra 1.8 3.dv atmosfera s LPG