fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Escort - Automat
PříspěvekNapsal: 02 pro 2004 21:02 
Poradte mi pls nejakej dobrej servis, kterej neni moc drahej a projedou mi tu prevodovku.. diky


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2004 18:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 srp 2004 22:31
Příspěvky: 178
Bydliště: Pardubice
nemáte tu někdo ponětí jestli se dával do eskortu variator do fiest se dával do mondea ne

_________________
předešlá auta
escort 88 1,4 cvh 51 Kw
escort 92 1,6 cvh 81 Kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 pro 2004 20:30 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Tatík má v Escu 1.6 16V rv96 variátor... jede to dobře :wink:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Ahoj
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 15:21 
Nazdarek draku prosim o kontakt na nekoho kdo by mel funkcni automat .prevodovku prestalo mi to radit mam f.escort 1,6 16v 1996 kombi automat 95CT variator a ten se blbe shani muzes mi prosim poradit?Dekuji za odpoved ahoj .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 15:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
CARPWR má funkční variátor... našim bohužel před měsícem odešel a servis to zatím nedal dohromady :evil:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: automat
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 20:43 
marně sháním díky za info není to jednoduché ale co jsem chtěl mám :twisted: teda vlastně nemám .


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: automat
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 20:59 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
saze píše:
marně sháním díky za info není to jednoduché ale co jsem chtěl mám :twisted: teda vlastně nemám .


ahoj, no copa potrebujes? :-) me auto facha bez problemu, co ja vim, tak odchazi bud treci spojka nebo staci postelovat tahla razeni...zalezi, co ti to dela..

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: smůla
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 22:25 
Jo to me taky fachala ale jen 1000 km to auto mam ani ne měsíc prostě se začoudilo a motor běžel ale auto nejelo a to jsem byl štastnej že mam znova escorta no snad se mi ten variator podaří sehnat díky všem co se dopředu ozvou můj tel.604834831 ahoj a dík


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku: Re: smůla
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 17:22 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
saze píše:
Jo to me taky fachala ale jen 1000 km to auto mam ani ne měsíc prostě se začoudilo a motor běžel ale auto nejelo a to jsem byl štastnej že mam znova escorta no snad se mi ten variator podaří sehnat díky všem co se dopředu ozvou můj tel.604834831 ahoj a dík


to ti teda hodne drzim palce, ale myslim, ze nesezenes...kdyby se to posr**o me, tak jednoznacne predelam na manual...koupim bouracku z nemecka a prendam to no..ja najel s tim 7000km, predtim to mel kamarad a ten najel asi 5000km predtim to mel nejakej dojclandak....tak myslim, ze to facha dobre no....

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: dík
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 17:32 
Nazdar draku díky za tvoje povzbudivé informace budu se snažit dál a jak něco seženu tak se ozvu jak to jezdí a funguje díky za pomoc a snahu čau všem Saze.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 26 črc 2005 19:25 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Takže převodovka už částečně funguje :? Auto ale jede max 120kmh :(

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 27 črc 2005 22:33 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
dj.DEKL píše:
Takže převodovka už částečně funguje :? Auto ale jede max 120kmh :(


japato?? ze by blby olej?

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: escort automat - převodovka
PříspěvekNapsal: 29 črc 2005 09:26 
Offline
Nováček

Registrován: 12 čer 2005 20:15
Příspěvky: 26
Bydliště: Plumlov
Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama - jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený :( .

_________________
Slávek, Ford Escort CTX 1,6 16V (66 kW), 3/97, 5dv, moondust silver


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 srp 2005 08:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
No to radsi ZLATEJ manual. :lol:

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort automat - převodovka
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 14:16 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Slávek píše:
Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama - jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený :( .


to s tim razenim ve vyssich otackach, tak ja tu radu vylepsim...neradit ve vyssich otackach a ani neradit z R na D hned, ale nechat chvilku na N a pak teprve zaradit, tim odpadne takovy cuknuti...jinak s tou studenou prevodovkou....me se stava, ze kdyz vyjedu a POPRVE zabrzdim, tak motor klesnou otacky na 500...jakoby kdyz u manualu zabrzdis a nevyndas kvalt..ale to je normalni, nekde jsem o tom cetl, ze je studeny olej....pry to dela CTX v escu bezne, ale jen pri prvnim zabrzdeni...pak uz to delat nesmi!!!

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 srp 2005 14:17 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
Karel píše:
No to radsi ZLATEJ manual. :lol:


...no, reknu ti, kdybych volil mezi skodou 120 nebo esco 1.8TD/70k, tak to mi vyjde nastejno ze? :-) myslim zrychleni, maximalka atp. :-D

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 09 srp 2005 07:27 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 23 úno 2005 23:23
Příspěvky: 678
Bydliště: Ostrava
carPWR píše:
Karel píše:
No to radsi ZLATEJ manual. :lol:


...no, reknu ti, kdybych volil mezi skodou 120 nebo esco 1.8TD/70k, tak to mi vyjde nastejno ze? :-) myslim zrychleni, maximalka atp. :-D


Jo jo vyjde to nastejno, ale jen když Esco budeš měřit v mílích za hodinu a škoduli v km/hod :-D :-D
A nerýpej do našich 51kW nebo :smt071
:-D :D :-D

_________________
Minulost: Escort CL 5dv. 1,8TD (51kW)
Současnost: Opel Astra G Combi 1,7 DTi
K mé smůle jsem na auta totální laik.Teď už trochu informovaný laik. Petr
Escort dne 13.2.2009 změnil majitele a po už více než 3 letech musím písnout, že je stále jezdí ke spokojenosti nového majitele.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: escort automat - převodovka
PříspěvekNapsal: 09 kvě 2006 17:34 
carPWR píše:
Slávek píše:
Tak to mě taky zajímá. Mám najeto přes 20 000 km a bez nejmenších problémů. Nedávno jsem měnil kapalinu - dal jsem tam Texamatic. Původní byla krásně čistá - jako nová. Variátorové řetězy vzráběl TOS Kuřim (teď se asi jmenujou jinak) a je dosela možné že mají v sortimentu i řetěz pro naše auta(?). Ještě si dovolím radu . Pokud začínáte s automatem tohoto typu - nikdy neřaďte pojezd z neutrálu nebo P-éčka pokud má motor vyšší otáčky než volnoběh. V zimě nebo v chladnu, než se převodovka prohřeje, je dobře před zastavením a prudkým brzděním volit N-ko, aby se převodovka nepřetahovala s motorem a brzdama - jednou jsem si tak zhasl motor, když jsem na to hamstl před kruháčem a motor byl ještě studený :( .


to s tim razenim ve vyssich otackach, tak ja tu radu vylepsim...neradit ve vyssich otackach a ani neradit z R na D hned, ale nechat chvilku na N a pak teprve zaradit, tim odpadne takovy cuknuti...jinak s tou studenou prevodovkou....me se stava, ze kdyz vyjedu a POPRVE zabrzdim, tak motor klesnou otacky na 500...jakoby kdyz u manualu zabrzdis a nevyndas kvalt..ale to je normalni, nekde jsem o tom cetl, ze je studeny olej....pry to dela CTX v escu bezne, ale jen pri prvnim zabrzdeni...pak uz to delat nesmi!!!


čus,

to si mě docela uklidnil. už jsem chtěl hledat servis na nějakej repas nebo tak :D . koupil jsem e na podzim a řazení bylo v pohodě v zimě to při řazení totiž začalo trošku cukat¨, i při rychlym přeřazeníí z R na D a naopak. teď co se oteplilo jsem to ještě nestačil vysledovat, protože mam miláčka u doktora s motorem :roll: .

to Slávek: jak si to myslel že při studenym motoru mam před rychlym bržděním vyřadit na N? :shock: ..to se může?

ale díky za uklidnění
v.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 čer 2006 18:31 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to viky: vyradit na neutral muzes kdykoliv, dokonce muzes radit z D na L aniz pustis plyn......atd. ale kazdopadne escort s automatem ma jinou RJ, ktera nedovoli motoru chcipnout, takze nevim, proc to slavkovi chciplo, me se taky stalo ze sem po vyjeti z garaze zabrzdil a motor mel tendenci chcipnout ale RJ to proste nedovoli...klesnou ti otacky klidne ke 400ot/mni ale nechcipne to..ale pozor, opravdu se ti smi motor "zadusit" jen pri PRVNIM zabrzdeni, pak uz ne! Taky sem vysledoval, ze pokud chces predjizdet a nechces tam furt cpat L, tak pred predjizdenim pridej plyn drive nez jsi byl zvykly u manualu...pak ma auto daleko vetsi akceleraci..pro nekoho zadna novinka, ale pro zacatecnika s automatama dobra rada :-)

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz