fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 15:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 12 zář 2009 23:24 
Offline
Forďák

Registrován: 20 pro 2008 21:49
Příspěvky: 75
Bydliště: Ostrava
ricci9 píše:
Mám tu jeden slušný blok :-D To je asi nejlepší řešení

Cena ???
Když tak SZ a domluvíme se nějak :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 12 zář 2009 23:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Podle fotek se mi zdá, že dražka na pistní kroužek je v čudu a pak ten kroužek vyvedl toto.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 12 zář 2009 23:56 
Offline
Forďák

Registrován: 20 pro 2008 21:49
Příspěvky: 75
Bydliště: Ostrava
ricci9 píše:
Podle fotek se mi zdá, že dražka na pistní kroužek je v čudu a pak ten kroužek vyvedl toto.

Mě to přijde udělané nějakým strojem, je to dost přesné, ale nevím.
Výbrus na to nebyl dělán, je to 80mm :shock:
A nebo udělat ZVH,ale zase už těch peněz a teď jsem skoro na dně :oops:

PS:Jak na to koukám, tak to vede až nahoru, kde se kroužek nedostane, dokonce ani píst.
Tak jsem z toho magor, protože to znamená že tak už ten motor jezdil od začátku.
Kdyby to bylo kroužky či čím, tak by to nevedlo až nahoru, kde ani nedojede píst, mrkněte na to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 00:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Je to divný, nedokážu si to vesvětlit jinak že to někdo udělal, ale rozhodně se to musí něják pořešit. S tím blokem nevím kolik za to, je to pro mě docela cené, protože mám jeden náhradní, jetě si to promyslím.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 14:33 
Offline
Forďák

Registrován: 20 pro 2008 21:49
Příspěvky: 75
Bydliště: Ostrava
Tak jsem to probral s odborníky a byl jsem přesměrován na tento článek, kde se jedná o přesně můj problém.
Tedy motor byl vážně v servisu, ale jelikož má rovných 80mm tak nebyl proveden výbrus,ale jen honování a to tak špatné, že jde vidět výsledek právě na tom prvním válci.
Takže oprava v servisu stylem: " Toho si nikdo nevšimne ".
http://www.awdoc.cz/drupal/node/370


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 20:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Znova jsem se na to koukal a tohle přesně udělá honovačka, když v ní "dojdou" brousky, prostě ten držák brousků (železo) udělá rýhy ve válci. Ty tvoje vypadají skoro jako dělaný opravdovou honovačkou, ty v tom článku jsou dělaný brouskama na přípravku na vrtačku z UniMaxu:
http://www.uni-max.cz/ventily-a-valce/opravy-motoru/autotechnika/
Já bejt tebou bych změřil/nechal změřit ovalitu válců a pak bych řešil nikasil a výbrus...
Pak máš jistotu, že bude 100%.

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 20:21 
Offline
Forďák

Registrován: 20 pro 2008 21:49
Příspěvky: 75
Bydliště: Ostrava
No teď zjistit kde v Ostravě, nebo okolí dělají výbrus + cenu :?
Už jsem i přemýšlel o ZVH, ale nějak někde (asi díky mojí Engl.) nemohu najít, z jakého přesně motoru to ZVH dělají.
Mám pocit, že jde o Mondeo 2.0 či co.
Jinak má tady někdo více zkušeností s tímto motorem (ZVH) ?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 20:28 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Zvh , jde udělat z 1,8-2,0 zeteca. Hlavu se sáním a turbečm hodíš na Zetec blok. Pokud vím , písty se musí snížit o 0,5mm, nebo dát podložku pod hlavu. musíš mít i delší šrouby do hlavy, mezykus mezy vodní pumpu protože tam musíš dát pumpu ze cvh, zetecová pumpa točí obráceně. Napínák rozvodu zas musíš použit z 1,4 CVH protože je menší, pak zaslepení pár věcí myslím že pár kanálků v bloku. Pak udělat pár vývodů pro olej na turbo, v setrváku se musí zvětšit díry aby jsi ho mohl dát na ZVH, a musí se poupravit držák motoru. A mělo by to fachat podle mých informací.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 20:48 
Offline
Forďák

Registrován: 20 pro 2008 21:49
Příspěvky: 75
Bydliště: Ostrava
ricci9 píše:
Zvh , jde udělat z 1,8-2,0 zeteca. Hlavu se sáním a turbečm hodíš na Zetec blok. Pokud vím , písty se musí snížit o 0,5mm, nebo dát podložku pod hlavu. musíš mít i delší šrouby do hlavy, mezykus mezy vodní pumpu protože tam musíš dát pumpu ze cvh, zetecová pumpa točí obráceně. Napínák rozvodu zas musíš použit z 1,4 CVH protože je menší, pak zaslepení pár věcí myslím že pár kanálků v bloku. Pak udělat pár vývodů pro olej na turbo, v setrváku se musí zvětšit díry aby jsi ho mohl dát na ZVH, a musí se poupravit držák motoru. A mělo by to fachat podle mých informací.

Děkuji moc jde vidět, že se vyznáš, jestli s tím máš zkušenosti a znáš tuto problematiku, tak budu rád za tvé rady.
Taky mě zajímá +- cena tohoto hybridu, na kolik to vyjde.
Jinak 1,8-2,0 zetec je jako s Mondea? Můžeš to upřesnit, ať nekoupím něco na prd?
A písty zůstávají z RSt? To asi ne, co ?
A jestli tedy podle mě to budou ty co jsou origo v zetecu tak vydrží tlak jako RSt???
Díky předem za odpověď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 22:34 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 zář 2007 13:39
Příspěvky: 910
Bydliště: Česká Lípa
Tak tuhle upravu taky budu v nejbližší době děalt, Motor zetec se dával i do escortů, Komplet blok i s písty musíš použit z toho zeteca, setrvák, hlava, turbo, sání, držák motoru bude z rst. Na anglickým ebay prodávají kit přímo na tuto upravu, je tam těsnění, zaslepovací zátky, vývody na olej, napínací kladka šrouby na hlavu, a adaptér na vodní pumpu. To vše vychází něco kolem 4 tis kč i z dopravou+ nějakej motor záleží za kolik seženeš zeteca a někoho kdo ti dokáže stáhnout ty písty. Fakt ti nedokážu řict kolik to vydrží, ale kluci v anglii to mají a funguje to, a když se to náhodou podělá tak za 4 koupíš dalšího zeteca a přeházíš komponenty. Rozhodně jednodužší neš shánět pořád origo RST motory.

_________________
Ford Sierra ( new projet racing)
Opel Omega 2.5TD
Avia A31turbo

Escort RS turbo (Auto na které nikdy nezapomenu, pro mě bude vždy nejlepší. ale vše má konec)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rozdíl:Rs turbo S1 a S2
PříspěvekNapsal: 13 zář 2009 22:40 
Offline
Forďák

Registrován: 20 pro 2008 21:49
Příspěvky: 75
Bydliště: Ostrava
ricci9 píše:
Tak tuhle upravu taky budu v nejbližší době děalt, Motor zetec se dával i do escortů, Komplet blok i s písty musíš použit z toho zeteca, setrvák, hlava, turbo, sání, držák motoru bude z rst. Na anglickým ebay prodávají kit přímo na tuto upravu, je tam těsnění, zaslepovací zátky, vývody na olej, napínací kladka šrouby na hlavu, a adaptér na vodní pumpu. To vše vychází něco kolem 4 tis kč i z dopravou+ nějakej motor záleží za kolik seženeš zeteca a někoho kdo ti dokáže stáhnout ty písty. Fakt ti nedokážu řict kolik to vydrží, ale kluci v anglii to mají a funguje to, a když se to náhodou podělá tak za 4 koupíš dalšího zeteca a přeházíš komponenty. Rozhodně jednodužší neš shánět pořád origo RST motory.

Nechceš to někdy probrat na ICQ?
Nějak tam nechodíš :(
Jinak musí to být Zetec motor 1.8 nebo 2.0 a je jedno z čeho?
No koukl jsem jen tak a našel že i nějaká Fiesta měla Zetec atd.
Na ebay kouknu :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 64 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz