fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 11:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 04 črc 2005 18:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Jo, proved jsem ho po výměně svíček. Utěšuju se, že se ty nové svíčky musí zaběhnout. Případně se budu muset časem podívat na ten EGR ventil, zda není zanesený (zkusit ho vyčistit, případně zaslepit).
Jinak - myslíte, že se ještě dnes někde seženou nepoužité svíčky AYRF 22 PP (typ co v tom motoru byl naprosto původně)? Skoro bych řekl, že ty AYFS 22 F1 nemusí být tak úplně rovnocenná náhrada... :?: :smt102

Doplňuji: Vypadá to, že AYFS 22F1 jsou vcelku dobrá náhrada za AYFS 22 PP1, ale ŘJ si na ně musela chvíli zvykat pro stabilitu volnoběhu. Jinak naprosto bez škubání, jen někde kousíček pod 2000 otáček/min. je taková nějaká drobná akcelerační "díra", ovšem mám tam i nový vzduchový filtr (není to Motorcraft) tak by to případně mohlo být tím. Jinak v mezích možností chodu motoru Escorta a po předchozích krušných zkušenostech pohoda. :smt033

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 19 črc 2005 17:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ku..., jsem to zakřik! :evil: Zastudena zas škube jak mrcha a nějak extrémně netáhne (ale asi jede na všechny válce).
Jo a problémy začaly, jakmile jsem na auto nalepil samolepu FORDFANS (v neděli dopoledne) :smt017 a vypadá to, že se to zhoršuje. To mi to auto snad dělá naschvál! :smt062

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 06:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Jen můžu doplnit, že občasné škubání za studena mi dělali studené spoje v pojistkové skříňce. Je to závada která se nedá proměřit, ale přepájením se problémy ztratily.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 09:32 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Stando, takže myslíš že spíš pojistkovka než lambda sonda? (auto chytá napoprvé, volnoběh stabilní, otáčky klesají normálně). Na to přepájení jsem se před pár měsíci chystal, ale nějak jsem se k tomu neodhodlal, abych si nějaký další problém nepřivodil.
Začínám si vyrábět diagnostiku na OBD2, pokud se mi podaří vše poshánět, snad by to mohlo napovědět.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 10:12 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
U studeného motoru lambda nic neřídí, a můžeš zkusit odpojit, jestli nebude změna. U té pojistkovky nikdy nevíš které spoje přestanou vést, máš taky 96 a toho cínu je tam fakt málo. Jistota to není ale abys neměnil zbytečně všechny díly. Jinak by taky mohla napovědět diagnostika relé která jde vyblikat. Nebo u tebe nejde použít diodu pro vyblikání?

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 10:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Bohužel - diagnostika nejde vyblikat, nikde nemám tu diagnostickou zásuvku pro LED, už jsi mi kdysi posílal fotku, nenalezl jsem ji v motorovém prostoru ani nikde jinde.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 črc 2005 19:26 
Offline
Nováček

Registrován: 24 čer 2005 22:12
Příspěvky: 11
Bydliště: Osíčko Bystřice pod Hostýnem
Tak se mi podařilo odstranit cukání u mého auta "konečně". Bylo to děravým výfukem, vadnou lambdou a očistil jsem všechny spoje v konektorech. Dělal jsem si diagnostiku a ta mě na lambdu upozornila, Tak jsem ji vyměnil. dal jsem tam originál Bosch za 3100 Kč a motor jede jak za mlada. Tak doufám že mu to vydrží. Musím říct že většinu informací jsem čerpal na těchto stránkách a rady některých z vás jsou moc užitečné, takže dík.






Ford escort 1.6 16V Zetec 12/94 66kw, ABS, vše v el., šíbr, vyhřívané čelní sklo, modrá barva.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2005 12:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Diagnostika s ELM320 mi zatím žádnou chybu neodhalila, pravda ovšem je, že jsem s ní zatím strávil jen krátký čas, netestuju to on-line za jízdy, nebo nesbírám do logu na notebooku (chystám se na to).

Auto zastudena moc netáhne, občas škube, jako když motor za jízdy vynechá, když zařadím i při poměrně nízké rychlosti dvojku (třeba před přejezdem), auto mohutně zabrzdí motorem a letím dopředu.

A zjistil jsem zajímavou věc. Když naberu benzín (byť stále u stejné pumpy), tak auto nějak netáhne a jede prkenně než ujedu vzdálenost odpovídající původnímu množství paliva v nádrži (doplněk do cca 53l k čerpanému). Pak jede auto relativně dobře, pokud zas neujedu po doplnění nádrže kolem 450 km. Nevím, zda to není nějakým špatným odvzdušněním, ani nevím, jak to kde zkontrolovat, případně pročistit.

Spotřebu mám nižší než dřív, kolem 7,4-7,7l/100 km, ale nevím, zda to nebude tím, že se mi občas uleje palivové čerpadlo, fakt nevím po čem jít nejdřív.

Takže, jak vidím, co se mi na tom může podílet - palivový filtr, pojistkovka, špatná komprese, znečištění palivové soustavy, špatné odvzdušnění nádrže, případně zapalování - třeba cívka (o svíčkách a kabelech snad ani nechci uvažovat, svíčky nové, kabely cca půl roku).

Nalil jsem do nádrže nějaký přípravek na pročištění vstřikování, uvidím, zda to něčemu pomůže. Potom asi změření té komprese, přepájení pojistkovky (tak dlouho odkládané), pak další zkoumání...

S Escortem se člověk fakt nenudí... (občas bych se už chvíli nudil rád :smt102 )

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 03 srp 2005 19:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Tak to cvakání bylo od rozvodového řemene, jak někde škrtal/třel se o plastový kryt. Vrchní kryt jsem musel trochu odsadit co dovolovaly vůle děr pro šrouby a možná jej bude dobré nějak podložit.

Do nádrže jsem dal před čerpáním benzínu přípravek na čištění vstřikování ( http://www.1wynns.cz/index.php?iMenu=1& ... ail&iId=34 ) a s autem jsem teď necelý týden nejezdil, jelikož jsem potřeboval "oraz" od problémů.
A zatím to vypadá, že škubání zastudena zmizelo.

Ještě dotaz. V Etzoldovi je tlak paliva uveden >300 kPa při 12V na čerpadle a 210±20 kPa daný regulátorem tlaku. Jaký tlak bych měl naměřit manometrem na liště vstřikování a při jaké situaci to měřit? Měřil jsem to za chodu motoru na volnoběh a naměřil jsem 150 kPa. Ten manometr už nestojí za nic - měří asi o něco míň, ale stejně se mi to zdá málo.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tlak paliva je řešený na začátku příspěvku. Já jsem změřil 220kPa viz
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... c&start=20

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:28 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Ano, to jsem si četl několikrát, jedná se mi o to, zda se ten tlak měří za chodu motoru na volnoběh, nebo třeba při otáčení klíčku v zapalování nebo po něm bez nastartování. A zda je naměřených 150 kPa za chodu motoru OK či málo, když tys naměřil na starém filtru 200 kPa a jindy 50 kPa, a na novém 220 kPa.
Nejsem v tomhle moc zběhlý a nevím, zda chod motoru na to má vliv či nemá a zatím jsem to ani experimentálně nezjišťoval.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:30 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Závidím Zetecům ventilek pro měření tlaku na liště.
Neměřil jste někdo nebo nemáte postup, jak to změřit na CVH? Napadla mě odbočka(T-kus) na přívod od čerpadla, nebo tam nějakej ventilek přidělat.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:59 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jo, musi se udelat odbocka, ale blby je, ze se to nejlip da dat na to sroubeni, takze bud sehnat jiny, nebo na stavajici soupnout ventilek. Mozna by se nekde dalo sehnat i jiny sroubeni s odbockou, nejspis nekde v prodejne s hydraulikou.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 12:16 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Nagant píše:
A zda je naměřených 150 kPa za chodu motoru OK či málo, když tys naměřil na starém filtru 200 kPa a jindy 50 kPa, a na novém 220 kPa.


Těch 50kPa jsem naměřil když jsem jen otočil klíčkem do polohy před startem, tedy natlakované palivo a čerpadlo neběží.

No a těch 200, respektive 220kPa při volnoběhu, kdy se to má správně měřit.

Jestli je 150kPa málo....., nevím asi jo, palivo se nejspíš nerozpráší tak jak by mělo.

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 12:17 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Výborně, o to mi šlo.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 21:03 
Offline
Nováček

Registrován: 24 čer 2005 22:12
Příspěvky: 11
Bydliště: Osíčko Bystřice pod Hostýnem
Pánové asi hodně blbá otázka, dá se tlak paliva měřit normálním měřákem na kola nebo musí být nějaký speciální. Ještě nikdy jsem to neměřil tak nevím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 15 srp 2005 18:08 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Já to měřím normálním měřákem na kola, takovým tím ksindlem za cca 70 Kč. Nevýhodu to má v tom, že benzín vycákne a při rozžhaveném motoru z toho mám mírné bobky - naštěstí není benzín tak hořlavý jako má výbušné páry :) Ale lepší asi měřit při studeném motoru, nebo existují i speciální manometry na našroubování.

Zdá se, že ten přípravek v benzínu docela nějak zafungoval :D - zdá se, že konečně funguje odvzdušňování nádrže (?), škubání zmizelo, spotřeba klesla na 6,9l/100 km (zatím můj rekord). A natankoval jsem nyní V-Power 95, abych to čištění ještě nějak podpořil.

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 zář 2005 22:01 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Takže auto zas dnes mělo/nemělo svůj den (jak se to vezme), poskakoval jsem po silnici, chvílema to vypadalo, že nedojedu. Když jsem dojel, pohrabal jsem se v motorovém prostoru - rozpojil všechny konektory, ke kterým jsem se dostal a znova zapojil. Odpojil jsem kabel od spínače couvaček. Odpojil jsem hadici odvzdušňování vačkové hřídele od motoru a airboxu a zkontroloval, že je průchozí, odpojil podtlakovou hadičku od MAFu a znovu zapojil. Pak jsem s tím ještě asi 7 km jel a chovalo se to vzorně.

Vplížil jsem se i pod auto a konečně zjistil, kde je palivový filtr. Chci dát nový a k tomu dotaz, jak to co nejlépe provézt s minimální ztrátou benzínu. Hadičky jsou k filtru připojeny nějakými plastovými rychlospojkami, stisknou se a asi vytáhnou (nezkoušel jsem). Vypadá to, že filtr je zasazen v držáku a ten přišroubován ke kastli. Poradíte, prosím, postup jak rozpojení montáž a připojení nejlépe provést a kolik benzínu přitom vyteče? Mají se ty hadice po odpojení něčím zašpuntovat?

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2005 01:11 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
No... palivový filter som menil asi pred rokom a pokial si dobre pamätám tak som nepotreboval nič len rýchle ruky. :D Najskôr som si odpojil stranu za filtrom(smerom k motoru) a na starý filter rýchlo natiahol plastovú ucpávku z nového filtra, aby z neho netiekol benzín.......Na nový filter som potom natiahol hadičku čo ostala vytiahlá zo starého filtra........Nakoniec som vytiahol aj prívodnú hadičku (od nádrže ) a čo naj som ju natiahol na vstup filtra.......Pozor ten filter je jednocestný!!!.......Trocha benálu mi natieklo aj do rukávu,ale ozaj len trocha,odhadom asi 1dcl :D Možno na to je dáky originálny postup ,ale mne to takto išlo bez problémov.Jo.. , tie rýchlo spojky sa myslím stlačili.Išlo to rukou.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 02 zář 2005 09:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 lis 2004 17:51
Příspěvky: 1750
Bydliště: Hradec Králové
Díky. A ještě jeden dotaz - proč je přívod na lištu vstřikování dvěma hadicemi? Na jedné je ventil pro měření tlaku, na druhé ne. Předpokládám, že pokud to jde u jednoho zdroje mělo by platit dle zákona "tlak přenášený kapalinou je ve všech místech kapaliny stejně veliký" že tlak co naměřím na tom ventilku by měl být i v té druhé hadici, že?

Doplňuji: Palivový filtr mám vyměněný (koupil jsem FILTRON PP 865 za 270,- Kč), trvalo mi to asi hodinu, ale bez zvedání auta je to práce jako trest pro vraha :x - jak se tam překládat, nezašprajcnout a neodrovnat si záda. Zase se potvrdilo, jak je na tom Escortu vše jakoby naschvál (na odmontování jednoho blbého šroubu se musí použít zalomený nástavec, plochým nebo očkovým klíčem se k tomu člověk nedostane, rovný nástavec k ráčně by musel mít kratší než je standardně v gola sadách, zalomený nástavec z nějaké čínské sady se neprotáčí - musel jsem použít zalomený nástavec z Tona Gola sady, který má vnější pružinu, po přišroubování filtru nelze připojit hadici "OUT" , je nutné zas odšroubovat, připojit hadice a pak teprve přišroubovat).

_________________
Do října 2018 bylo: Ford Escort kombi 1.8i 16V 85kW/115HP RKC (Zetec-E), EEC-V, 04/1996, ABS, 2 airbagy, klimatizace, tmavě zelená metalíza, zimní pneu 185/60 R14 FULDA Kristall Montero 3 (celoročně), Divinol Multilight FO 5W-30, termostat Motorcraft 92°C, GHIA lampička, opožděné zhasínání osvětlení interiéru, nefunguje čidlo teploty motoru pro budík, aku PROFI START 12V/55Ah; zapalovací kabely Starline + svíčky FoMoCo AYFS 22 CB; v říjnu 2014 vyměněno: přední ramena, pravý čep řízení, uložení stabilizátoru, tyčky stabilizátoru, závěsy výfuku, manžeta pravé poloosy, brzdová kapalina; seřízena geometrie; září 2015 - nový aku - viz výše, NYNÍ BEZ AUTA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 256 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz