fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 13 led 2005 20:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Zapojení LED diody je stejné jako u diagnostiky při vypnutém motoru - pouze klíček v II. poloze (rozsvícené přístroje).
Postup diagnostiky : motor musí být v provozní teplotě, důležité je prohřátí lambda sondy.
- nastartujeme a LED blikne dvakrát
- otáčky pomalu vystoupají k cca 2 tisícům
- po chvíli začnou otáčky klesat a LED blikne jednou
- následuje interval 10 sekund, kdy je nutné otočit volantem do obou směrů, nejlépe do krajních poloh, následně sešlápnout na brzdu a prošlápnout plyn, aby motor atakoval aspoň 2.000 ot/min
- jednotka začne vyblikávat kódy dvakrát za sebou stejnou metodou, to je hodnota kódu číslice je přímo úměrná počtu bliknutí

Může se stát, že jednotka vybliká kódy 411 nebo 412 (nízké nebo vysoké otáčky při dynamickém testu) nejedná se o chybu, či problém, doporučuji ignorovat. Při vyblikání kódu 538 - chyba obsluhy při dynamickém testu - nastala chyba a test musí být opakován.
Pokud chcete opakovat dynamický test, nechte motor chvíli vypnutý a test opakujte.

Pokud chcete vymazat chybové kódy v řídící jednotce, odpojte během testu propojku mezi PINy konektoru - mělo by zabzučet palivové čerpadlo.

Zdroj informací : http://www.shotimes.com/SHO3eeccodes.html

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 14:27 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2005 10:03
Příspěvky: 1464
Bydliště: Plzeň
Nevíš jestli test bude fungovat i u mě? Mam dvoumístné kódy.

_________________
-Kuga 2,0 TDCi Black Panther 2011-
-Ford Focus MK I FL Black Panther 1.8 2002-
--Ford Escort MK V; 1.4 1992--


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 21 bře 2005 14:59 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Bude, není důvod proč by nefungoval.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 bře 2005 06:27 
Tak o velikonocích jsem zkoušel dělat test při chodu motoru a vyblikalo mi to hafo kódů :cry:

5 4 8 4 2 4 3 3 8 4 8 4 2 4 3 3 8 6

Jestli jsem to správně rozluštil tak:

50 Identifikace modulu pro tester STAR
48 Spínač volnoběhu (ITS) -jen motory CFI
42 Klapkový měřič průtoku vzduchu 2 (VAF-2)/snímač MAP -nereaguje na test
43 Snímač polohy škrtící klapky (TPS) - nereaguje na test
38 Snímač HEGO - chudá směs
60 Začátek nastavení servisního režimu

Kde je najdu, ty mrchy. Snímač volnoběhu a snímač MAP. :evil:


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 07 dub 2005 15:54 
Ahojda taky jsem si dnes dělal dynamický test, a měl jsem podobbou diagnostiku jako ty

42,43,38

Akorát si jen nejsem jistej, že by v mém moturu byl klapkovej měřič vzduchu..... No ale nic...

Ta chudá směs by celkem seděla, protože se mi motor docela často na volnoběh podtočí...

A ten snímač polohy škrtící klapky... to taky nevím... jak by se ta závada projevovala...

Ale kupodivu ten test jen při zapnutém zapalování mi vyblikal samé jedničky...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 09:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To Matrix: zřejmě budeš mít motor jako já a ten má čidlo MAP.
To klob: MAP je plochá černá krabička cca 7x12cm, je na pravým podběhu(aspoň u mě), jde do konektor s třemi dráty a hadička ze sání přes váleček (odlučovač benzínu).
Jen tak mimochodem - sešlápli jste zcela plyn po příkazovém kódu(1)?
Když tak jsem přeložil z německý příručky postup diagnostiky. Mám to v PDF, můžu to poslat.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 14:34 
Já jsem koukal do Etzolda a tu krabičku tam taky mám :D spletl jsem si to s čidlem teploty vzduchu. Byl by jsi moc hodnej, kdyby jsi mi to mohl zaslat emailem kopeky@volny.cz

P.S. - nevíš náhodou co je to za černou krabičku pod nádržkou na vodu do chladiče ??? Vede k tomu jedna hadice ze sání, pak pár kabelů, nikde o tom není psáno. To jsem si původně myslel že to je ten klapkový měřič. Je to hned za předním naraznkem, resp mezi předním nárazníkem a pravým podběhem...


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 08 dub 2005 18:55 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
To Matrix: dokumenty jsem ti poslal.
Ta krabice: je to nejspíš filtr s aktivním uhlím pro filtraci výparů z nádrže(aby to nesmrdělo do ovzduší). Potom za určitých podmínek a režimu motoru ŘJ otvírá ventil a výpary se přisávají do sání.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 11 dub 2005 08:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 01 úno 2005 10:03
Příspěvky: 1464
Bydliště: Plzeň
Matrix píše:
Ahojda taky jsem si dnes dělal dynamický test, a měl jsem podobbou diagnostiku jako ty

42,43,38

Akorát si jen nejsem jistej, že by v mém moturu byl klapkovej měřič vzduchu..... No ale nic...

Ta chudá směs by celkem seděla, protože se mi motor docela často na volnoběh podtočí...

A ten snímač polohy škrtící klapky... to taky nevím... jak by se ta závada projevovala...

Ale kupodivu ten test jen při zapnutém zapalování mi vyblikal samé jedničky...


Zkus při testu víc a pomaleji prošlápnout plyn. Mě to pak přestalo vyblikávat 43.

_________________
-Kuga 2,0 TDCi Black Panther 2011-
-Ford Focus MK I FL Black Panther 1.8 2002-
--Ford Escort MK V; 1.4 1992--


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dynamický test
PříspěvekNapsal: 21 dub 2005 13:29 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Pri dynamickom teste my vyblikalo chybový kod " 167 Snímač Tk nereaguje na test škrtící klapky".Poradíte prosím niekto kde sa nachádza a čo to vlastne je? Pri statickom teste 111 a 11javascript:emoticon(':cry:')1.

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dynamický test
PříspěvekNapsal: 22 dub 2005 11:33 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Haloo, nikto my neporadí?Naznačte aspon kde to hledat...please :cry:

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2005 12:09 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 03 bře 2004 21:12
Příspěvky: 1619
Bydliště: u Prahy
Tohle jsem našel pro kód 167 :
,,Insufficient Throttle Position Change During Dynamic Response Test" což přeloženo je asi toto : ,,Nedostatečná změna odpovědi senzoru škrtící klapky během dynamického testu". Prověř ten senzor, ale zkusil bych více prošlápnout plyn při tom dynamickém testu.

_________________
Toyota Avensis Combi 2.0 D-4D
to neni vtip, to je skutecnost


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 dub 2005 13:14 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Dakujem , vyskušam ten plyn,ked pri statickom teste 111 a 111

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Dynamický test
PříspěvekNapsal: 23 dub 2005 20:41 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 20 dub 2005 19:45
Příspěvky: 70
Bydliště: SKALICA SK,N 480 50´ 540´´, E 170 13´ 594´´
Vyskušal som to s tým väčšim plynom (otáčky okolo 4000,velmi dynamicky)a už chybu 167 nehlasi.Už len 111. :D

_________________
FORD ESCORT 1.6 16V CLX 1994, 132 tis. km predané
FORD MONDEO 1.8TD GHIA 1998, 175 tis. km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 črc 2005 05:43 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 02 bře 2005 06:39
Příspěvky: 12
Bydliště: Nový Les
tak jsem si taky udělal dynam.test
116 167 521
116 mi to udddělalo i u statického testu
167 vyzkouším víc plynu

521 Tlakový spínač posilovače řízení není aktivován
to by mohl být posilovač brzd, že
skusím víc sešlápnout pedál

_________________
Ford Escort Turnier 1.6 16V Zetec,EFI, Ghia, r.v.96, ABS, 2x Airbag, klima, Dark aubergine, palub. počítač od JSmacha


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 20 črc 2005 23:19 
Nazdárek,
mám takový problémek, daří se mi provést základní KOER test, po jeho skončení, tj. vyblikání 111 vytočím motor přes 5 sec ke 4k ot./min, ale nemám pocit, že by se spustil test výkonu motoru, otáčky se drží kolem 1200 ale nic se neděje.
Asi po dvou minutách otáčky klesnou na volnoběh, což by mělo znamenat aktivaci servisního modu pro ladění volnoběhu, ale nějak se nemohu dočkat jeho ukončení, tj. zvyšení otáček motoru. LEDka od ukončení základního KOER testu už nic nedělá.
Mohl by mi někdo poradit v čem dělám chybu, či některé řj tyto fci nemají?

Mám esco r.v. 11/96, ZETEC-E 1.6, ECC IV, zapojení diagnostiky jsem dobastlil, mám jen nestandart OBD II konektor.


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 črc 2005 11:05 
Dymamický test mi vypsal hodnotu 543 Obvod palivového čerpadla - žádné napětí - co to může znamenat


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 10:47 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 27 kvě 2004 20:32
Příspěvky: 827
Bydliště: Plzeň
Chtěl bych se zeptat - jak ochotně vám běží motor, vůbec jak se chová(otáčky apod.) v "Servisním (seřizovacím) módu", který proběhne na konci Dynamického(KOER) testu. Popsáno třeba v http://www.fordfans.cz/technics/diagnostika.pdf , kapitola 5.1.5(2-místná diagnostika), popř. 5.2.7(3-místná diagnostika).
Předem dík za postřehy.

_________________
Focus 2,0/16V 96kW, Ghia, r.2004, 5dv hatchback, stříbrná
Escort 1,6cvh EFi 77kW, Ghia, r.1991, 5dv hatchback, černá - RIP (ekolikvidace 2014)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 12 srp 2005 15:56 
Mě se zvednou otáčky asi na 1250ot/min a tím to končí, ať čekám jak dlouho chci tak se nic neděje a motor vesele točí. Prošlápnu plyn, otáčky vyběhnou, klesnou na 900ot/min a znova se zvednou na 1250 a dál točí. Motor mám normálně zahřátý na provozní teplotu.

________________________________________________________-

Ford Orion 91 1.4i CVH CFI 2místné kódy


Nahoru
  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 25 bře 2007 16:51 
Offline
Nováček

Registrován: 17 bře 2007 19:39
Příspěvky: 5
Bydliště: Prostějov
Tak jsem dnes zkoušel tu dynamickou diagnostiku a krom toho že to opět nahlásilo 113 tak to ještě vyblikalo 998 což je nějaká chyba "Porucha obvodu ECT/ACT/MAF/Tk". Tak to vůbec nevím na co jsem to kápl. Kdyby někdo věděl,jsem jedno velké ucho :)

_________________
Ford Mondeo, 93, 1.8 16V.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 22 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz