fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 00:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 18 zář 2009 10:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ahoj vsichni.
Dovolil jsem si založit zvlášť vlákno týkající se pouze ForDiag diagnostiky aby se to nemíchalo v obecné debatě/vlákně o diag.

Která auta jsou podporovaná:
- skoro vše od Fordu, tedy Escort, Mondeo MKI/II/III/IV, Focus I/II/III,
Fiesta (Endura-E s EEC5),
Fiesta (1,4 EFI s EEC5),
Scorpio, Transit, Fusion, Ka, Puma, Cougar, Galaxy, včetně Amerických Mustang, F150, Explorer, ...

Která auta NEjsou podporovaná:
Escort RS2000 (EEC 4 starší generace) - ECU nemá možnost datové komunikace
Fiesta 1.3 CFI (Endura s EEC4 starší generace) - ECU nemá možnost datové komunikace

Co kabel umí:
- podporuje všechny benzínové motory s EEC IV/V/VI (i nejmladší CANová auta)
    s využitím Ford service protokolu, tedy podporuje i auta, která nepodporují (nebo jen částečně) normu OBDII
..., Cosworth 2.9V6 BOB, 2.0 Turbo Cosworth BDx s EEC IV
- podporuje benzínové motory s EEC IV (tzv. OBD1.5)
    Všechny ZETEC, pozdější 1,4 CVH, Explorer V6, také Cosworth 2,9 V6 BOA,...
    Pokud má vůz OBD/DLC konektor nebo 2pin konektor urceny pro WDS/FDS (viz. foto na viewtopic.php?f=8&t=44&start=660)
- podporuje Ford TD, TDDI a TDCI motory (tyto motory nepodporují až do roku 2003 normu OBDII a nelze je tedy pomocí kabelů s ELM327 ani diagnostikovat)
- statickou regeneraci DPF filtru na 1.6TDCI
- reset DPF filtru na 1.6TDCI
- reset snimace tlaku DPF na 1.6TDCI
- Transit EPIC diesel system (Transit 2.5TD)
- na TDCI motorech (Delphi system) lze
    merit a overit vstrikovaci tlaky v common railu,
    adaptace jednotlivých vstřiků,
    poměr klepání jednotlivých válců (detekce propoučtějícího vstřiku),
    zkontrolovat přesnost regulace tlaku v railu (funkčnost IMV ventilu)
    ...
- umí vyčíst a zobrazit adaptační tabulku bohatosti směsi (velmi výhodné pro diagnostiku stavu vstřikování a nastavování/kontrolu LPG systému) (u CANových aut je tato fn. průběžně doplňovaná, není funkční u 100% modelů)
- díky využití stejného protokolu jaký používá originál Ford FDS/IDS diagnostika umožňuje zobrazit stovky různých hodnot motoru
    (narozdíl od OBDII protokolu, kde to jsou jednotky až desítky hodnot a převážně zaměřených pouze na emise)
    Např. lze sledovat požadovaný úhel natočení volnoběžného ventilu (pid ISCDTY), EGR ventilu, proud tekoucí do vyhřívacího článku lambda sondy, ...
- velmi rychlá živá data na benzínových motorech (až 600 hodnot/sek.), na diesel motorech cca 30 hodnot/sek.
která umožnují zachytit i rychlé události-změny hodnot - výhodné pro diagnostiku/měření přechodu z volnoběhu, atd.
- jednoduchá kontrola nejdůležitějších parametrů motoru na měřácích (lambda sonda, bohatost směsi, předstih, krátkodobé a dlouhodobé adaptace, ...)
- vyčíst chyby z jednotek ABS, Airbag, GEM, Climatronic, ...
- 2 osciloskopy, každý s max. 4 údaji
- specificky zaměřené předkonfigurované osciloskopy pro test MAF, MAP a TPS čidel
- spouštění interních testů
    - test KOEO - test čidel při stojícím motoru
    - test KOER - test akčních členů a dynamických hodnot při běžícím motoru
    - test výstupů jednotky (pouze u EEC V) - zapne výstupy benzínové pumpy, vytápění lambdasond, ventilátoru chladiče, ...
- čtení VIN kódu auta z jednotky EEC V
- možnost vymazání adaptací jak na EEC IV, tak EEC V = tzv. RESET jednotky
- podpora jak motoru s MAF, tak s MAP čidlem

Výběr z důležitých hodnot čtených z jednotky:
- MAF - napětí z čidla
- MAP - tlak v sacím potrubí
- napětí z LAMBDA sondy
- napětí ze snímače škrtící klapky
- krátkodobá adaptace (LAMBSE / STFT)
- dlouhodobá adaptace (KAMREF / LTFT)
- šířka vstřikovacího impulsu
- teplota chladící kapaliny
- teplota nasávaného vzduchu
- otáčky
- rychlost
- % otevření volnoběžného ventilu
- stav regulace bohatosti - otevřená/zavřená smyčka
- stav snímače posilovače řízení
- ....

Nové verze software jsou zdarma ke stažení.


Současná poslední verze software je ke stažení zde:
Fordiag ke stažení

Pokud by někdo pořeboval ovladače (dodávám na CD, ale ...) tak zde:
http://www.ftdichip.com/Drivers/VCP.htm

Informace o nových verzích najdete na
http://forum.fordiag.cz/viewforum.php?f=2


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek




Níže již zastaralé o starších verzích
Co je nového v verzi 1.22
+ doplnena funkce pro prepnuti kabelu do KL-modu (umi kabely od verze 3)
+ doplneny nektere OBDII pidy
+ seznam PIDu je serazen abecedne
+ rozchozeno vycitani adaptaci na motorech DOHC_SFI_8V a DOHC_SFI_16V
(Model = Scorpio klaun "DE_1" a "Galaxy")
+ v nastaveni je moznost nastavit rychlost zivych dat (vyhodne pro zaznam napr. vypalovani DPF filtru)
+ v prubehu zivych dat je zakazane vypnuti monitoru a prechod do usporneho rezimu
: Gauges TDCI prejmenovany na Gauges ICU
: Gauges ICU - merak pro MAP - max. hodnota zvetsena na 260kPa
: Gauges ICU - merak pro "Fuel reail temperature" jednotky zmeneny z A/D counts na Celsius, upraveno rozliseni
: pri spojovani na ECU motoru doplneno zjistovani o jaky system TDxx se jedna
TD / TDDI / DELPHI TDCI / DV6 / DW10/DW12
+ Gauges: pridana kontrolka BRAKE PEDAL
+ Gauges: doplnena podpora kontrolky CLUTCH/SPOJKY i pro benzinove motory


Co je nového v verzi 1.21 alpha 8
+ doplnena detailni podpora hodnot pro TDCI (Delphi system)
    - doplnen novy typ jednotky - Engine - ICU (injection control module)
    - moznost zobrazeni adaptaci klepani, adaptace IMV ventilu
    - pozadovany / skutecny tlak railu
    - mnoho novych PIDu pro TDCI
    - ....
+ doplnena podpora pro Volvo 2.5L turbo I5 (CAN), pro tento motor:
    - doplnena naprosta vetsina PIDu
    - funkcni nektere budiky v Gauges (RPM/VSS/IAT/ECT/LOAD/SparkAdvance)
+ nove PIDy pro DPF filtr
    + pid DPPF - tlakova ztrata na DPF filtru
    + novy PID "PPFT" - teplota filtru DPF
+ v okne NASTAVENI doplnena moznost zapnout zapis LOGu datove vymeny s ECU
: opraven prepocet VS (rychlost) na TDxx
: PID EOT (jeden ze dvou) - opraven scaling
+ pridany nove PIDy pro TD motory (?Fiesta?/Escort/Mondeo)
CAMDTCY, TIM_FBK, TIM_DEM, TACHO_F (strida snimace pocatku vstriku, ...)

+ novy PID GENVDSD - pozadovane napeti alternatoru
+ novy PID TP1 - pozice skrtici klapky (pro CAN auta - Fiesta, Fusion, ...)
: PID FRP_V (fuel rail pressure) - doplnen prepocet na 0..5V
: opraveno rozliseni "IMV_TRIM" [%], INJx_DEM, CNS_BACKLEV v osciloskopu
: zmeneno rozliseni PIDu "FPUMP_DC" na 0-100%
: opraven problem s rozlisenim pidu "IMV_LRNTRM" (od -2% do +2%)
+ novy PID "TORQUE" - cisty kroutici moment
: zalozka "test TPS" - 3 hodnoty snimace ma kazda jinou barvu

ICU modul je pristupny na vsech TDCI motorech (Delphi system) bez ohledu na to, zda jde o jednomodulovy nebo dvojmodulovy system.

Co je nového v verzi 1.20
- doplněna podpora dalších modulu (ne jen motoru) - ABS, Airbag, Climatronic, GEM
- vyčtení adaptací nyní funguje i na mladých EEC jednotkách, např. v Mondeo MKIII Duratec 1.8/2.0, ... (typ Black OAK)
- nektere kody chyb jsou i v Cestine (diky "katalizatorovi" )
- na TDCI motorech lze merit a overit vstrikovaci tlaky v common railu, adaptace jednotlivých vstřiků, ...
- na nekterych verzich 1.4 CVH nesly vycist adaptace - opraveno
- doplneny nektere chybejici kody chyb OBD (pro EEC V, ABS, ...)
- nova verze softu samozrejme chodi i se starsi verzi kabelu (ale jen s novym kabelem (2.0) se lze pripojovat i na dalsi zarizeni. Ne jen na motory.)
- doplněna nová záložka "Stavy" kde lze zobrazit chybové příznaky jednotlivých čidel a akčních členů motoru
(např. odpojený vstřikovací ventil nebo čidlo teploty ....)




Co je nového v verzi 1.18
Doplněna nová funkce - spouštění interních testů v ECU
- test KOEO - test čidel při stojícím motoru
- test KOER - test akčních členů a dynamických hodnot při běžícím motoru
- test výstupů jednotky (pouze u EEC V) - zapne výstupy benzínové pumpy, vytápění lambda sond, ventilátoru chladiče, ...

Doplněna podpora pro TDCI motory

EEC V:
- na TDDI motorech s vahou vzduchu zobrazuje oba meraky - jak MAF, tak MAP
- opravena chyba - adaptace nesly vycist pokud prave bezela ziva data (vycteni koncilo chybou)
- PID "MAF" - opraveno rozliseni (maximalni hodnota je nyni 50 gramu/sec.)
- PID "IMAF" - opraveno rozliseni
- PID "DSDRPM" (pozadovane otacky pri rizeni volnobeznych otacek)
zmeneno rozliseni v osciloskopu na stejne jako maji "RPM" otacky - nazornejsi pro sledovani rozdilu otacek

EEC IV:
- hodnota RATCH ma v osciloskopu stejne rozliseni jako TPS, takze ji lze dobre porovnavat
- doplneny nektere chybejici kody chyb/DTC

Co je nového v verzi 1.17:
- doplněna ČEŠTINA
- doplněna podpora dalších jazyků (Němčina)
- přidány nové PIDy pro EEC V pro měření snímače plynového pedálu na autech s elektronickou škrtící klapkou
(možnost diagnostikovat natáčení el. škrtící klapky)
- osciloskop - pokud je více nasnímaných dat nebo se zvětší zoom, je posun/rolování po datech jemnější
- zjemněn rozsah hodnoty LAMBSE v osciloskopu - detailněji "kreslí" adaptační hodnoty

Co je nového v verzi 1.16:
EEC V
- upraveno zobrazovani stavu OPEN/CLOSE loop lambda sondy (melo by fungovat na vice typech jednotek)
- upraveno vycitani adaptaci na starsich typech ECU

Co je noveho v verzi 1.15:
EEC IV a V
- nova fn. - vycteni a zobrazeni ADAPTACNI TABULKY - pro nekterou diagnostiku hodne zajimava vec
EEC V
- podpora pro V6 a V8 motory - dve lambdy a 2x LAMBSE na zalozce Gauges
- opraven problem kdy se nekdy nespustilo vycitani zivych dat z jednotky
a ve status radku se vypsala hlaska "Live data could not start !" + cislo chyby
- doplnen spravny rozsah pro S_VEGOxy, FUELPWMx
- opravena korekce/prepocet u IMAF z referencniho napeti 5V na 16V
- stupnice v osciku - hodnoty bez urceneho kroku (v tabulce PIDu) se nyni zobrazuji na CELA cisla (cca 10 hodnot)
- osetreno rozdilne adresovani na EEC V starsich a novych jednotek (3 nebo 4 byty adresy)
(Napr. Duratec HE 107kW ma nove adresovani)
EEC IV
- pridany chybove kody v Cestine a Nemcine
- rozsiren vlozeny display v gauge s FuelPW
- opraveno zobrazeni hodnoty uvnitr gauge v LCD pro MAP - doplneno zaokrouhleni
- pridano zaokrouhleni v nekterych displejich (RATCH, ...)
- okno s nastavenim je nyni On Desktop (vne hlavniho okna)
- doplnen kontrolni dotaz pri mazani adaptaci


Co je noveho v verzi 1.14:
- na EEC V se hned po spojeni vycte a zobrazi z jednotky VIN kod, a jeji verze hardware a software + rok vyroby
- osciloskop na EEC V:
    - do vyberu hodnot doplneno zobrazovani ktere hodnoty jsou aktualne pripojenym autem podporovany a ktere ne
    - moznost si nastavit svoje barvy prubehu
    - zmenseno zatizeni CPU v rezimu osciloskopu
- doplnena moznost v nastaveni programu presne zkorigovat rychlost auta (v % +/-)
- doplnena moznost snizit zatizeni procesoru na slabsich PC ktere nestihaji zpracovat 550 hodnot/sek. z EEC V (v nastaveni parametr "Reduce CPU load", cim vyssi cislo, tim mene zatezuje pocitac, ale taky tim mene hodnot z jednotky je zpracovano)
- opraveno zobrazovani hodnoty LOAD v displeji
- opraveno falesne hlaseni pri smazani chyb na TD/TDDI (hlasil ze to neproslo i kdyz to proslo)
- opraven prepocet rychlosti z cidla VSS (vypisoval o neco vetsi rychlost nez mela byt)
- opraven prepocet hodnoty z MAP cidla na EEC V


Cena je 2100,- za hw+software
Mail: fordiag :smt101 fordiag.cz

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Naposledy upravil tomin dne 04 lis 2009 00:01, celkově upraveno 23

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 18 zář 2009 12:12 
Offline
Nováček

Registrován: 04 zář 2009 21:27
Příspěvky: 16
Bydliště: Přerov
edit by Tomin:

Jeste doplnim nektere zajimave odkazy tykajici se autodiagnostiky:

serial o diagnostice z Autoexpert
http://www.autopress.cz/?page=12.liga-m ... iagnostiky

Info o lambda sonde
http://www.igniter.estranky.cz/clanky/d ... ambda.html
http://www.fordiag.cz/docs/misc/lambda_sonda.doc
http://automatizace.hw.cz/mereni-a-regu ... sondy.html
Pekny popis typu lambda sond vcetne katalogovych cisel typu pro Zetecy, ...
http://www.ngkntk.co.uk/working/FileLib ... e%2009.pdf

Obsahly popis cidel na motorech Zetec SE + popis jejich funkci
http://www.ford-focus.cz/forum/viewtopi ... 97&t=13442

Dokonala kniha o motorech vybavenych EEC IV a V (placena)
http://www.motorbook.cz/technical/hayne ... 960-746-6/
http://www.haynes.co.uk/webapp/wcs/stor ... &langId=-1
- psano v Anglii - zamereno na Evropska auta (Zetec, CVH, V6, Cosworth, ...)
- detailni popis kazdeho cidla (MAP, MAF, IAT, ...)
- popis funkce cidla + co se deje pri jeho vypadku
- hodnoty cidel/napeti v ruznych stavech
- schemata spousty typu motoru (Zetec, CVH, XR3i, ...)

Jak funguji adaptace
viewtopic.php?p=319917#p319917
http://fordfuelinjection.com/files/How_ ... _works.pdf
http://eectuning.org/forums/download/file.php?id=1127

Systém elektricky řízené škrtící klapky na Fordech (APP1, APP2, ...)

Záhada snímače škrtící klapky (Focus)
http://www.autoprofiteam.cz/article.php?artid=368

Chybove kody Fordu zde
http://automecanico.com/auto2001/fordobdll1000.html
http://forums.focaljet.com/team-tech/42 ... -ford.html
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/
http://www.aboutautomobile.com/DTC

Motor Zetec - prehled typu, vykonu, ...
http://toyne.org.uk/zetec-engine.html
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine
Tocivy moment Zetecu
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=2889

Motor Zetec - studené cukání
http://www.fordfans.cz/download/manual/ford_cidla.pdf
Casto resene problemy na Escort/Mondeo
http://www.bba-reman.com/content.aspx?c ... _solutions

TDCI ruzne

Detailni popis Delphi systemu TDCI (EN)
http://www.harwes.com/techweb/CMNRL.pdf
Delphi ve Fordech (v CZ):
TDCI popis systemu
a neco obecne o Delphi (v EN):
Delphi commonrail - PRINCIPLES OF OPERATION
Diagnostika špatných vstřiků
http://www.fordwiki.co.uk/images/7/7c/Delphi_Common_Rail_Injector_Faults_Ford_Mondeo_2.0_TDCi.pdf
Popis snimace ICP (injection pressure sensor)
http://www.thedieselstop.com/faq/9497fa ... d/icp.php3

Videa s výměnou vstřiků, kódováním vstřiků, atd.
http://www.faiauto.com/lucas/easycheck/recode_injectors

DPF filter a požadavek na výměnu oleje (CZ)
http://www.harwes.com/techweb/dpf.htm
TDCI nechce startovat studeny
http://www.picoauto.com/tutorials/ford- ... rting.html

Transit EPIC system
(CZ) http://www.fordclub.eu/forum-tema/cerpa ... -info-8068
(EN) Servisni/Diagnosticky manual http://www.google.cz/search?client=oper ... 74&bih=834

Dobíjení - popis funkce systému aktivně řízeného dobíjení SmartCharge
http://www.forum.ford-club.cz/viewtopic.php?f=29&t=2628
http://www.petercoopercarrepairs.co.uk/ ... arging.htm

Popis principu urceni smesi motoru s MAPem (Speed-Density):
(en) http://support.moates.net/2010/02/11/th ... d-density/
(cz) http://translate.google.com/translate?j ... l=en&tl=cs
Popis principu urceni smesi motoru s MAFem
(en) http://support.moates.net/2010/02/14/th ... -air-flow/
(cz) http://translate.google.com/translate?j ... l=en&tl=cs

Osciloskop v dilenske praxi
http://uloz.to/3010774/osciloskop-v-dilenske-praxi.pdf

Mondeo 1.8 Sci - popis vstřikovacího systému (CZ)
http://www.harwes.com/techweb/sci.htm

_________________
Ford Mondeo kombi 1,8TD/66kW/1998
Litlik


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 zář 2009 21:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Tak jsme zkoušeli Escorta TD 66kW a spojení se povedlo... chybové kódy taky. Více doplní Tomin :-)

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 11:59 
Offline
Nováček

Registrován: 16 zář 2007 21:24
Příspěvky: 30
Bydliště: Chonkovce 230
uspesne otestovane esco 1.4 cvh eccIV rv 97,este mam pripraveny jeden focus 1.6,ka 1.3,mondeo 2.0 jak spravim dam vediet,nemam teraz cas umrel mi moj escortik tak cakam za rj

_________________
pista,escort 1.4 cvh 1997,escort combi 1.6 16 Zetec Ghia 1998


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 12:38 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Transit 2.0 TDDI - rok asi 2003 a 2005 - vyčtení chyb OK

Transit 2.2 TDCI - rok 2008 - nespojí se (uz je pouze na CAN sbernici)

Escort RS2000 - rok 1996 - nespojí se :( (RS2000 nepodporuje ziva data !, ma starsi verzi jednotky EEC IV)

Mondeo 1.8 16V - rok 1998 - vše OK

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 13:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
TDCI chodi take.

Ale to RS2000 je blby. Vcera mi psal jeden clovicek s RSem ze se nespojil, tak jsme zacli badat a zjistili jsme, ze RS sice ma OBD konektor a v nem piny 3 a 11,
ale Ford na tehle pinech osadil VYBLIKAVACI draty, NE pocitacovou diagnostiku !
Tyhle piny pak vedou na ECU na piny 17 a 48. Tedy jsou to stejne dva draty, ktere
jsou na vetsine motoru vyvedeny do "blikaciho" 3pinoveho konektoru.
Pres tyhle draty se neda pocitacem pripojit. :(
Rozebral i jednotku a podle vseho je to starsi verze eec IV, ktera proste pc diagnostiku jeste nepodporuje. Asi se z nejakeho
duvodu ve Fordu rozhodli RSo neomlazovat. Zajimave. Mondeo meho otce je z roku 93 a pc diagnostiku uz ma. :smt087

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 13:04 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Takže na RS jedině LEDku a blikat :(

U toho TDDI jdou i vymazat případné chyby nebo jenom načíst?

A při jízdě do práce jsem to měl zapnutý, a podle mě rychlost to ukazuje vyšší než je skutečnost - ještě jednou prověřím s GPS

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 13:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
U TDDI lze i vymazat chyby.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 13:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 10 zář 2007 18:55
Příspěvky: 259
Bydliště: Brno
Escort 1.8 TurboD 51kw 1997 EEC-V - OK - jen čtení závad
Focus 1.6 74kw 2004 EEC-V - OK - vč. živých dat (mimo mísu - závidim, jak rychle šla teplota motoru nahoru)

_________________
minulost: Escort 1,6 16V Zetec CLX, 98


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 15:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
alien27 píše:
Focus 1.6 ...- závidim, jak rychle šla teplota motoru nahoru)

Vid ? Jsem na to koukal na jinem Focusu taky jak blazen. Ty to snad musi elektricky vytapet. :smt119

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 19:23 
Offline
Nováček

Registrován: 23 srp 2009 17:59
Příspěvky: 23
tak uz mam tominovu diagnostiku doma taky :) sice nemam zrovna moznost skusit ale verim ze poslape super :)


kdyby nekdo mel zajem skusit a byl by z okoli Kostelce n.Č.lesy tak dejte vedet :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 19:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
Nevíte někdo, jestli půjde na Fiestu XR2i CVH r.v.91, je to EEC-IV, ale konektor jsem našel pouze vyblikávací. Něco mi tam zlobí, ale bohužel nevím co :-(

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 19:41 
Offline
Site Admin
Site Admin
Uživatelský avatar

Registrován: 05 bře 2004 21:52
Příspěvky: 5740
Bydliště: Praha
Myslím, že budeš muset jenom blikat... jako na RSu :evil:

_________________
----------- Ford Escort 1.6 16V 66kW GHIA rv:05/1997 -----------
-- Ford Mondeo 2.2 TDCi 114kW Titanium X kombi rv:03/2005 --
---------- Originální náhradní díly (nejen Ford) se slevou ----------
Obrázek -------> Diagnostika IDS <------- Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 20:26 
Offline
Nováček

Registrován: 04 zář 2009 21:27
Příspěvky: 16
Bydliště: Přerov
Takže jsem dnes před chvilkou odzkoušel novou verzi programu. Komunikace i načtení chyb OK.

System pass. No errors.

_________________
Ford Mondeo kombi 1,8TD/66kW/1998
Litlik


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 zář 2009 23:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
EwanS50 píše:
Nevíte někdo, jestli půjde na Fiestu XR2i CVH r.v.91, je to EEC-IV, ale konektor jsem našel pouze vyblikávací. Něco mi tam zlobí, ale bohužel nevím co :-(


To je otazka. Po vcerejsi/dnesni zkusenosti s RS uz bych se nedivil nicemu.
Jednoduchy navod jak to overit je podivat se na piny 18 a 19 na jednotce EEC IV.
Pokud jsou neosazene, je sance pramala.
Pokud jsou nekam vyvedene, je sance 99.9%.
Viz.schema:
Obrázek

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2009 15:01 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Aho vsichni !

Nova verze 1.13.
http://www.ezop.cz/tomas/fordiag/download/setup_113.exe

Kdo uz ma nainstalovano, staci mu stahnout a prehrat soubor ForDiag.exe z http://www.ezop.cz/tomas/fordiag/download/fordiag.exe (2MB)

- doplnena podpora pro ziva data (i osciloskop) pro TD a TDDI motory
- doplneno zobrazovani rychlosti zivych dat
(VW s VagComem zbledne zavisti, protoze EEC IV posila az 200 hodnot za sekundu a EEC V jich posila 550 !! :wink: )

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 25 zář 2009 23:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2007 00:17
Příspěvky: 691
Bydliště: praha
jeden takovej blbej dotaz bude se zkoušet i pak na TDCI? :oops:

_________________
jeFORD MONDEO combi 98 1,8 16V ST paket, : FORD MONDEO combi 10 2,0 TDCI Titanium S : FORD TRANSIT 02 2.0TDDI
NEW NA DÍLY FORD MONDEO combi 03 2,0 TDCI sport paket
[size=85]bylo FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD MONDEO combi 94 1,8 TD : FORD ESCORT combi 95 1,6 16V : FORD PUMA 98 1,7 16V : FORD ESCORT 5dv 96 1,6 16V: FORD ESCORT 3dv 91 1,4 8V : HONDA CBR 600F[/size]
DIAGNOSTIKA FORD OD 1996 DO 2013;motor,komfort,airbag,automat,pdc,abs,eps,ipc,facm...
DIAGNOSTIKA NA VŠECHNY VOZY


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2009 00:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Tominek to dokáže...jen na něj nespěchejte.....aji tak má doma hafol práce.....

Ale odbočím malým OT: Chci opravdu a nevím jak to mám vyjádřit....no prostě stačilo říct...ten kluk by měl dostat diplom...no ale to je jen pro utěšení....radši vytvořte pro toho borce metál....
Díky jeho dialíze ( diagnostika ) jsem si spravil své dobré staré mondeo MKI.... a teď jezdí bez chyb....to jen já mám tolik chyb, že jedu a za jízdy čumím na noťas.. :-D :-D :-D :-D

Toť asi vše....

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2009 11:19 
Offline
Nováček

Registrován: 04 zář 2009 21:27
Příspěvky: 16
Bydliště: Přerov
Ahojte.

Zrovna jsem přišel z garáže. Takže program na verzi 1.13 snímá i data.
Akorát ukazatel okamžitých otáček přeskakuje nesmyslně na vysoké, ale mezitím ukazuje i správné.
Grafy se pěkně vykreslují. (TEST ...)
Akorát nevím scope. To jsem nezkoušel.

Mám odzkoušet i scope pro nějakou skupinu hodnot?

_________________
Ford Mondeo kombi 1,8TD/66kW/1998
Litlik


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 26 zář 2009 22:38 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
litlik píše:
Ahojte.
Zrovna jsem přišel z garáže. Takže program na verzi 1.13 snímá i data.
Akorát ukazatel okamžitých otáček přeskakuje nesmyslně na vysoké, ale mezitím ukazuje i správné.

:shock: Mozna jeste nejaka chybka. Doplnim tam jeste zapis komunikace do nejakeho logu a pak se muzem podivat co to zpusobuje.
Ostatni meraky neposkakuji ? Jen ten jediny ?
Ja to zkousim doma na stole a tam muzu rozhybat jedine tak merak napajeciho napeti (menim ho na zdroji). :-(

litlik píše:
Akorát nevím scope. To jsem nezkoušel.
Mám odzkoušet i scope pro nějakou skupinu hodnot?

Jestli ti jedou budiky, pojede i osciloskop.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz