Lubosd píše:
m@rekR$ píše:
Lubosd píše:
kamarad ma 1,2 HTP 40kW a na vlastni oci jsem videl, ze neni problem jet 180km/h.
Cesta Plzen - Ostrava, rychlost kolem 160 - 170km/h, spotreba neco pres 6l.
Motor o pomoc rozhodne nekrici,
Nesrovnavejte firemni a soukroma auta, kdo ma v praci sluzebni auto, jiste vi, jak se s temito auty jezdi.
Hmotnost je srovnatelna s escortem 1.4, MKVI.
¨
spotřeba 6 litrů? .........a ted prosím tu o sněhurce
Zkousel jsi to nekdy ??? Jel jsi v tom nekdy ??? Sedel jsi v tom nekdy ???
Videl jsi ty vubec nekdy fabii ??? ..... alespon na obrazku ???
Zrejme pouze videl ...... tak neres, neprepinej a hlavne .... po nicem nepatrej .....
Ok, neni problem je prehnany vyraz ..... ale umi
Viděl, seděl, jel - ..........mit doma slepicku - ne dekuji. A to to nejsou sluzebni, co to maj ti kluci, takze setri jak se da, ale jezdi za 8 litru.
No, a cekat na vhodny kopec nebo tazne lano az se tam vysplha onejch , na tom podvozku a gumach, smrtelnejch 160-170 na tohle auto - ne. To je auto opravdu max do 80-90km. Taky zastavam, ze na patricnou vahu a vyuziti by mel byt odpovidajici motor. Ten ma pak silu, nemusi se tocit, ma daleko mensi spotrebu a nekvili jak morce po pripusteni. - od toho se pak taky odehrava ta spolehlivost a vydrz motoru.
Taky, co me doslova muze nasrat, je ta skutecnost, ze tyhle zebraci jsou v CR prodavany o nehoraznou sumu draz nez treba v polsku, nemecku, slovensku. Trebas nakupni cena koktavky prvni generace byla u nas o 100 tis vetsi nez na slovensku.
Pokud jsi spokojen, tak si spokojen. Ale pro mne toto opravdu neni auto.