fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 14 lis 2024 08:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 29 zář 2008 08:24 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 11:38
Příspěvky: 2225
Bydliště: Liberecko
Uprostred popraskane pisty? :)

Ja mel popraskane pisty kdyz sem koupil autak, porad problemy, jendou to tlaky melo, pok zase ne, nakonec se to kuchalo a uprostred byli skoro neviditelne prasklinky - takze GO motoru, zmer si tlaky, na tom ot nej poznas

Takze sem dnes menil gufero na klice, takze fotek z kuchani rozvodu sem udelal az az, jak bude chvile, dam je na web a sem

_________________
ACEMajky
Ford Mondeo Kombi 1,5EB Titanium, white - r.v.2018
Ford Focus RS 2,3 EcoBoost, white frozen

Minulost:
Ford Escort Combi 1.8TD (66kW) Ghia, black panther - r.v. 1997
Ford Mondeo Kombi 2,2TDCi (114kW) Titanium X, black panther - r.v.2006


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 01 črc 2009 03:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Konecne jsem dal svych par postrehu trochu do kupy a je to zde http://forum.fordclubs.org/viewtopic.php?p=79962#79962 nebo primo zde: http://belous.sweb.cz//Vymena_rozvodu.pdf . At to jezdi!

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 25 říj 2009 22:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 led 2008 12:03
Příspěvky: 1189
Bydliště: Hořovice okr.Beroun
Rozvody na esccu D jsou uz takle dost komplikovane,rozhodne by me nanapadlo vymenit jen remen a kladky ne,to je nejvetsi blbost co sem tady zaslech,ty kladky sou jen samomazne loziska tak jak asi vypadaj pri 50 tisicich kilometrech,v tom zaru se ta napln vypari a pak je to jen casovana bomba kdy se to rafne.A z venku hovno poznas jak sou ojete uvnitr.Rozvody na escu je to posledni na cem bych setril.

_________________
Ford fiesta ST 150
Ford escort XR3i cabrio 96kw r.v.1993,hudba 8 repro 2000 watu.
Už ji nemám,šla do světa:Ford fiesta 5D 1.3i duratec 51kw r.v. 2005,hudba 5repro 700 watu.
Bejvávalo:Ford orion 1.8D Ghia r.v.1992.-R.I.P.16.9.2013 odvezen po vlastni ose na vrakáč,:o( sbohem starý brachu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 24 led 2010 21:44 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
Zdravim fšecky Forďáky kerý si samodomo opravujou tyhle mazliky a hlavně bych chtěl vyjádřit neskutečnej dík Walkerovi a cattrovi .. sou to odborníci na slovo vzatý. ne že bych nezvládnul výměnu rozvodů, ale 100% jistoty sem taky neměl tak sem věnoval půlhodinky tomuhle tématu a získal pár užitečných rad a dozvěděl se i pár nesrovnatelností se kterými bohužel jejich majitelé budou muset jezdit dál..( například zaměnit zajišťovací trn na kliku M10 šroubem :roll: - naprostá blbost .. poloha kliky je o dva zuby jinde ten zajišťovací trn není přímo kolmo proti klice a dle nákresu je také jasné že má mít špičku... viz kniha .. ) a chtěl bych také přidat jednu radu.. nebo hned dvě .. a prosím Walkera a cattra ať se neurazej... při dělání rozvodů je dobrý povolit žhaviče ... vim že je to obtížná věc, ale motor ztratí odpor a nikam nepruží a de s nim krásně točit .. a hlavně... po kompletní montáži... než každej netrpělivě šáhne po startéru jako můj kolega, kerej na vačku místo přesnýho pravítka nasunul tenkej plíšek a měl jí obráceně, a začne startovat ... celej motor protočit ručně několikrát dokola ... máte 100% jistotu že se to nepotká.. a po ujetí asi 100 km s lehkým zatížením povolit a dotáhnout obě napínací kladky ..krásně si to sedne .. když sem to dělal já tak se každá kladka sama ještě o milimetřík napnula ... . fotřikovo escort je po výměně dle návodu zde od wallkera a už ujel 27 tis. bez jakýchkoliv problémů nebo známek opottřebení jakéhokoliv řemenu...

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 01 úno 2010 21:01 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Tak sem to tady a nejen tady pročítal a zjistil, že bych to podle toho asi i udělal, ale dokážu i když už je pozdě? Jelikož z důvodů který si můžete přečíst zde řemen už prasknul a tudíž se kolečka rozjely, tak nevim jestli bych oním píchnutím aretací docílil požadovaných poloh(asi né) nebo je to celý v řiti a musí se to nastavit celý dle dle nějakýho systému. Musim taky sundat hlavu abych zjistil rozsah škod. Zatím by mi stačilo říct výši obtížnosti nebo jenom stručně popsat problematiku týhle operace. Zatim nemá cenu aby se tu někdo mučil rozepisovánim, protože jsem dostal nabídku. Oprava rozvodů by vypadala nějak takhle:
Obrázek
a to za předpokladu že by vše ostatní bylo v pořádku což asi nebude :cry: a nebo za 10 000,-(5000motor+5000práce) můžu mít motor 1.8TD 66kw komplet včetně výměny a záruky. Tím bych rovnou vyřešil problémy s časem plánovanou úpravu z 51 na 66 kw a výměnu bych zvládnul sám, tak by to mohlo vyjít na 5000,- s tim teda že bych časem ty rozvody zase musel udělat, ale to už bych si ohlídal.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 02 úno 2010 10:57 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Myslím že porovnáváš jablka z hruškama....ten tvůj výpis tu obsahuje vodní pumpu, rozvody, pomocnej řemen....to je údržbovej matroš, kterej nasypeš do toho jinýho motoru taky....takže opravu bych začal počítat jinak a až odsud...první cos měl udělat je sundat víko ventilů a podívat se na stav vačky...přeražený vačkový třmeny a zlomená vačka se pro snazší cestu mění i s hlavou....nastavení rozvodů je furt stejný i v týhle situaci....nastavením všech na trny se to zase seřídí...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 15:13 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
K těm cenám, z toho výpisu se dá eventuelně vyřadit ten pomocnej řemen, o pumpě už se to říct nedá, protože když už budu dělat rozvody, tak jí vyměnim taky, protože po této zkušenosti už majiteli nelze věřit kdy co bylo měněno a nerad bych do toho vrazil peníze a za chvíli to dělal znova. Navíc pokud bych si na to netroufl, jtak k tomu eště přibude cena za práci.
Samozřejmě vím, že koupí jinýho motoru tato situace někdy nastane nejspíš znova, ale třeba jsou tam rozvody dělaný. Zatim jsem se víc neinformoval, protože když bych šel do opravy, tak bych zustal u slabší verze, ale zase bych měl 100% jistotu že to mam opravdu v pořádku.
Nicméně děkuji za objasnění tý montáže rozvodů za týhle situce.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 03 úno 2010 17:10 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Ještě mě napadla jedna spásná myšlenka. Ten dekl rozvodů zítra sundám a okouknu to tam, za to nic nedám. Ale ohlej nebo naraženej ventil asi nepoznam bez sundání hlavy. Napadlo mě, abych nemusel zbytečně investovat že bych mohl sehnat starej rozvodovej řemen (v ucházejícim stavu), nasadit ho a ručně zkusit motor protočit.pokud to pude,tak bych zkusil nastartovat. Když by motor běžel bez nezvaných zvuků, bylo by možno ho považovat za neporušený a udělat jen nový rozvody? Nebo to může klamat a závada nemusí bejt takto znatelná.
Pokud by to byly jen rozvody, tak bych měl asi rozmyšleno jestli oprava nebo jinej motor.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 13:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Tak jsem se na to dneska vrhnul a po demontáži víka ventilů (včetně krytu části vačky) sem nenašel nic očividně rozbitýho. Dále jsem se pustil do demontáže krytu rozvodů abych zjistil co se stalo a tam jsem narazil. Po vyndání asi 4 šroubů a 1 spony sem se dostal na další šroub kterej nejde vyšroubovat normálně. Očkovým klíčem se nedostanu kvůli řemenu serva a golou se nedostanu kuli řemenici,která je přes část šroubu. Takže jedině očkovej ocelovej, aby šel ohnout do většího úhlu nebo sundat řemen. K tomu je ovšem třeba nástrčný torx asi 30 :smt120 .dál jsem tedy nepokračoval, páč ani jedno nemám a navíc při bližším ohledání okolního místa jsem zjistil že ten kryt je (asi) pod první řemenicí čerpadla, tak jsem to zase vrátil, bez šroubů, jen na tu sponu a šel domů. To je prostě do garáže a schodit to všechno. :smt012

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 13:40 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Tak jsem si myslel, že ford je vcelku inteligentně navržený auto, ale to jsem se teda šeredně mýlil.
Ani očko tam nenastrčíš ku..., to neni možné toto. To bys musel oddělat toto a kvůli tomu zase toto :smt093 :smt091
Po vcelku nesnadném zakoupení ořechu crv-e7 jsem dokázal sundat řemen ze serva, abych se dostal na poslední šroubek krytu rozvodů, ten už teď drží jen pod řemenicí čerpadla a tam jsem opět skončil. Ty debilové totiž tu řemenici udělali plnou, takže tam nikam nejde strčit nějakej šprajc, abych mohl povolit tři šroubky co jí drží a sundat ji kvůli podělaný kontrole rozvodů. To by mi šlak trefil kterej č.... to vymyslel. Jako kdyby ten kryt nemohl bejt ze tří kusů místo dvou. Se nedivím, že jsou ty servisy tak drahý, když musí kvůli každý blbosti rozebrat půl auta :smt099 . Navíc se tam tak krásně může že to je spíš na ožvejknutí šroubu než povolení :smt120 .
Tak nevim, je na to nějakej fígl, jak zaaretovat čerpadlo?

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 18:02 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
A v cem mas konkretne problem? Sundat ty stitovy plechy? Cerpadlovej remen se ti snad nepretrhnul, tak mas kolo na cerpadla zabrzdeny remenem vuci klice...nebo si dej velkej klic na stredovou matku a podrz si cerpadlo a tou 13 kou povol ty srouby rozvodovyho kola....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 21:37 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Nemůžu sundat první řemenici z čerpadla, pod kterou je kryt rozvodů a nejde přes ní sundat. Řemenice ja na třech šroubech a ty nejdou povolit, protože se mi to celý protáčí. Jestli drží čerpadlo s klikou nevim, ale jde s tím točit vcelku lehko, takže tam se mi to neudrží. Na čerpadle středová matka neni,teda aspoň sem žádnou nenahmatal. Jedině že by tam byl nějakej šroub na zapuštěnej klíč, třeba torx nebo imbus. Právě ať jsem koukal jak jsem koukal, není se čeho chytit. Ještě mě jedině napadlo, zatim jsem to zkoušel z nedostatku místa jenom očkovým klíčem a malou golou, že bych zkusil jestli se tam vejdu s velkou golou. Pak by bylo možný, že by se ráčna zapřela o nosník a tim bych nepůsobil na řemenici, ale jen na šroub.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 21:45 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
http://www.mezina.cz/breta/index.php?ni ... oid=573866


Oli jestli Ti toto nepomůže nevím...,ale jak píšeš povol tři šrouby řemenice....tu sundej a jsi na krytu...jo a snad povoluješ ty šrouby proti přednímu sklu....to jse snad jasné!!!!

Nebo zařaď rychlost no....jde vo bobek...jen povoluješ řemenici ne rozvody!!!!

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 10 úno 2010 22:26 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
No postup na montáž rozvodů mám už docela naštudovanej, ten je dobře popsanej i tady na začátku. Ale zatim jsem se nedostal ani k tomu abych vůbec zjistil co se stalo. Jestli prasknul řemen nebo kladka nebo co. Právě ty tři šroubky nemůžu povolit. Nechce se mi kuchat hlavu, tak bych sehnal jinej rozvoďák, eventuelně kladku a zkusil jestli to bude v pořádku. Pokud ano, udělal bych nový rozvody. Pokud ne, vykašlal bych se na to a dal bych jinej motor.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 01:28 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
jestli tomu dobre rozumim, tak nemuzes povolit hnaci remenici servocerpadla, ktera je chycena tremi srouby na remenici vstrikovaciho cerpadla. jde asi o to, ze to nekdo dotahl na krev nebo se to casem kouslo. jestlis to jeste nezkousel tak vem dve goly nebo lepe ockove zahnute klice, nasad na dva srouby najednou a jeden jakoby utahuj a druhy povoluj, snad to povoli. mozna by slo sahnout na ten sestihran remenice cerpadla nejakym trubkacem, ale nejspis ne pokud je motor na aute (na mondeu urcite ne, vadi podbeh). sestihran je dobre videt na tech Pernovejch fotkach

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 01:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Jo jo přesně tak, nejdou mi povolit ty šrouby řemenice pro servo. Dva klíče mě nenapadli, ale už jsem zkoušel utahovat a taky nic. Někdy to pomůže malinko zkusit dotahnout a pak povolovat. Ale ani se to nehlo :smt102 no zkusim ty dva klíče a nebo velkou golu, ta by se mohla díky velikosti zapřít o nosník. Zíjtra dám vědět jak jsem dopadl.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 11 úno 2010 01:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Tu hlavu nemusis sundavat za predpokladu, ze udelas alespon zevrubnou kontrolu ventilu....ventil, kterej je hnutej, urcite nebude mit dobrou vuli vuci vacce, a taky neudrzi tlak.....cili pokud jsou ventilove vule dobre, a test na tlaky valcu bude taky obstojnej, tak pak lze povazovat potkavacku za vzacne neskodnou....ja bych nebyl ja, abych se s timto spokojil, a radeji bych jeste sundal vacku, a misto ni vsadil pripravek a vyzkousel rucne propruzit ventily, jestli nevaznou ve voditkach, zda jdou volne tak jak maji.....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 13:38 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
tak sem se vrhnul do pokračování.jak sem si myslel,podařilo se mi povolit dva šrouby velkou ráčnou.bohužel nejde mi protočit motor tak abych dokázal nasadit golu ve správný pozici na ten třetí,respektive nasadit vůbec.pořád ho mam v úrovni nosníku (chybí cca 0,5cm abych nasadil golu) buď z jedný strany nebo z druhý.pak s motorem nejde hnout :smt009 .
je možný že to je tim jak sou ventily jinak vůči pístům a zarazí se to o nějakej,což bych odstranil buď pootočením vačky (nevim teda jak,nějakim přípravkem za řemenici?) nebo sundánim vačky (stejně bych jí musel sundat pro případnou kontrolu ventilů) .
nebo je to známka potkání a to dost zásadního.nebo je špatně eště něco jinýho?

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 13:56 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Pokud to teda chápu dobře...ehm...ehm....tak nasadíš golu na střed řemenice a chceš pootočit motorem,ale nejde Ti to ve směru otáčení????? Zpět to jde pootočit???
Každopádně pokud nejde pootočit dopředu je to jasná známka že se Ti potkávají ventily s písty....
Jinak shodit boční kryty, ty už asi máš a povolit napínák a sundat řemen...ale dle mě si tím moc nepomůžeš..musel by jsi střídavě točit klikou a vačkou...a prostřídat ventily....a nebo sundat přímo vačku, doufám, žesi mě pochopil???

Ale když tak nad tím teď přemýšlím, vždyť řemenici povolíš pomocí středového šroubu, kterým otačíš motor....ho povolit vyšroubovat a řemenici sundat....nebo se pletu...a musí se povolit ty malé šrouby na řemenici??

Měl by si mít tenhle pohled!!!! akorát dole máš plastový kryt kolem řemenice!!! Je to tak?
http://mezina.cz/breta/index.php?nid=27 ... &ci=0&ei=7

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Výměna rozvodů u 1.8TD 66kW
PříspěvekNapsal: 23 úno 2010 14:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
perna: oli_2 sundava remenici vstrikovaciho cerpadla (teda tu co pohani servo), ne klikovky, jestli si dobre pamatuju.

oli_2: zkus prizdvihnout motor zaspoda zvedakem za vanu. nevim jak drzi v escu, ale na mondeu se musi stejne uvolnit od podbehu, aby se dalo vubec dostat ke krytu rozvodu.

pozn.: ted pri rozebirani vyndaneho motoru jsem jednoznacne pochopil, ze konstrukteri se vubec nezabyvaji tim, jak se bude motor opravovat na aute. pri vyndanem motoru jde vsechno sundat jak malina.

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 129 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz