Chtěl bych se zeptat, co se dá ještě dělat s problémem studeného motoru?? Při startu mě to chytne, otáčky vyletí někam ke 2 tis. a pak padají až k volnoběhu (vše během asi 5 ti vteřin) u volnoběhu začnou poskakovat a motor se dusí, někdy zdechne... Toto dělá vždy u studeného... Jakmile se ohřeje, pohoda, až na to, že někdy se mě drží otáčky kolem 3 000 a musím na chvilu zastavit, pak spadnou normálně a zase to na nějakej čas nedělá, někdy na delší čas, někdy se to stane hned při dalším rozjetí a mám takovej blbej tempomat... A poslední věc, když dojíždím ke křižovatce, tak vyřadím a otáčky se zhoupnou až někam k 500 a motor se divně otřese, pak hned vylítnou a drží se na těch volnoběžnejch (800 až 900). Vyměnil jsem už všechny čidla a vše kolem toho ( kabely, svíčky) krom škrtící klapky, která prej stojí 7 000Kč a to se mě měnit nechce. Už nevím co stím, dal jsem do toho už asi 9 000 a moc zlepšení sem nepoznal
A aby toho nebylo málo, tak se mě začíná stávat, že při pokusu o nastartování nenaběhne imobilizér a tudíž ani čerpadlo paliva a motor si ani nešrtne(ani startér nezačne točit). Musím nechat klíček v druhé poloze a čekat, až se to "načte". Toto trvá někdy 2 minuty, nejčastěji 15 minut,ale už se mě stala i skoro hodina. Nikdo neví co stím, jakákoliv rada by byla zlatá.... Díky moc