fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 14 srp 2005 00:07 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Zdravim!

Zeptám se na váš názor, kdo tedy budete chtít odpovědět: jelikož je benzín "čim dál tím více" drahý :evil: , napadlo mne dát na 1.4 CVH ve Fiestě(pro to auto dostačující motor) převodovku z diesela. Je mi jasné, že se sníží dynamika vozu, ale o tu mi zas nejde... Po dálnicích stejně více jak 130 - 140 nejezdím, jezdím maximálně ve dvou(přítulkyně má 45kg :lol: ), náklady nevozím,a ta 1.4 by i s tou převodovkou diesel nemusela míti zas velký problém. Jde prostě o spotřebu - předpokládám, že diesel převodovka má delší převody, takže při lehké noze by měla jítí spotřeba jistě dolů...
A nebo nevíte, která převodovka na benzíny má delší převody, než standartní. Podotýkám, že se musí jednat o převodovky do Fiany, Escové se do ní nevejdou(bez úprav)

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2005 07:50 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 bře 2005 13:12
Příspěvky: 952
Bydliště: Kadaň
Spíš bych se poohlénul po převodovce pro Zetec, měl by tam být vyšší stálý převod. Do Fiesty se tyhle motory montovali také. Ta převodovka pro diesel asi nebude to pravé ořechové. Počítej s poklesem otáček o nějakých 1000 ot. na každý stupeň, a to je dost hodně.

_________________
FORD Focus II Kombi Trend Plus 1,6i 74kW 2010 Blazer Blue

starý vůz: FORD Escort Combi 1.6 16v, L1H (66kW), 05/1999 Ontario Blue

...dobře posloužil, snad poslouží i dalším (aspoň jako zdroj ND)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2005 12:26 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 08 úno 2005 13:15
Příspěvky: 1068
Bydliště:
to sisa: covece to bych nedelal, pac naftak na provozni otacky nekde mezi 2000-3000 zato benzin o 1000 vejs, taky naftacka prevodovka pocita s uplne jinym rozlozenim max momentu, takze te to auto nepojede a myslim, ze spotreba bude stejna, ne-li horsi...

_________________
carPWR


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 14 srp 2005 22:58 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 18 čer 2005 21:18
Příspěvky: 1723
Tvůj krouťák je položen jinde , sílu dáváš otáčkama,takže pětku moc nevyužiješ , a při ceně benzin=nafta asi moc neušetříš.

_________________
MAXI FERDA -Mondeo Ghia 2.0 107Kw, 2001, kombi, stříbrná metalíza


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 17 srp 2005 22:09 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Zdravim! Díky za názory, něco na nich jistě je. Ale jelikož se mi jedna válí doma, tak to asi zkusím(jsem člověk zvědavý :lol: :lol: ) a pak poreferuju... Ale až za čas, teď se mi nějak nakupila práce a povinosti :evil:

A nebo alespoň kde se nachází stálý převod v převodovce, že bych si s ním zkusil pohrát... Fiesty jsem sice již dvě postavil, ale převodovku jsem zatím nekuchal, jen otevřel na vyčištění a přitom se modlil, aby se ty "kolečka nerozutíkali, vyčistil a hned rychle zavřel :lol:"

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 08:28 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Staly prevod mas po rozpuleni skrine to talirovy kolo na diferaku a kolo na hnany hrideli. V zasade neni problem to zmenit, ale problem je v tom, ze ty kola maji shodny modul ozubeni, pokud se zmeni na nekterym pocet zubu, musi tomu odpovidat i to druhy, jinak je tam bud vetsi, nebo mensi vule a to by neslo. Dalsi problem je, ze ta hridel nema kolecka nandavaci, ale je to delany z jednoho kusu a odovidaj tomu moduly ozubeni i nandavacich kolecek 1-4 kvaltu na vedlejsi hrideli. Takze kdyz clovek neco podobnyho dela, jsou moznosti kombinaci dost omezeny.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 13:30 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Ja bych jen upozornil, ze se ti na tezsim stalem prevodu muze spotreba i zvysit, pokud budes jezdit v kopcovitem terenu. Kazdopadne bude motor vice namahan a co ja vim, jak se to muze projevit a v konecnem dusledku neusteris.
Kdyz uz chces tezsi prevod, vyber neco z benzinu, ale z nafty, to uz bude fakt moc, tim spis, ze to chces na 1,4ku, ktera nema jeste moc velky tocak/vykon
Ja jsem si neco podobneho nechal udelat na skodovce (tezsi prevod o 8%) a na spotrebe to moc znat nebylo, akorat na dalnici to tak nervalo.

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 16:09 
Offline
moc ukecanej Forďák

Registrován: 24 bře 2004 13:56
Příspěvky: 1724
Bydliště: Praha
Jak rekl M, jen AMEN se da dodat. Jo, muze to mit smysl vetsi, poku davas i silnejsi motor, ale po ruznych pokusech s vlastnima napadama nejak podezrele casto zjistuju, ze to soudruzi u fordu zase nevymysleli tak blbe.

_________________
Fiesta 2L 16V 94, z teplého místečka přešla do výroby
Escort MK II 1975, hýčkaná kádrová rezerva


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 22 srp 2005 21:22 
Offline
Forďák

Registrován: 19 bře 2005 23:58
Příspěvky: 294
Bydliště: Severní čechy/Praha
Jasně, jak říkám názory jsou od roho, aby se člověk poučil. 1.4 na Fiestu stačí docela na pohodovou jízdu a 170 na dálnici - v Německu.

S tou diesel převodovkou to byl nápad. Jak říká, zkusím to(časem až zbade čas, tak někdy po půlce září...) a poreferuju. Přehodit je to otázka jednoho dne(max).

Tak asi tak...

_________________
Starej Brouk 84´... jede a jede a jede


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: 23 srp 2005 08:05 
Offline
pokročilej Forďák

Registrován: 18 úno 2005 13:17
Příspěvky: 533
Bydliště: Praha
Šíša: No pokud do toho půjdeš, tak mě by to určitě zajímalo, jak jsi dopadl

_________________
Ford Mondeo combi GHIA, Duratec HE 1.8 92kW


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz