Tak po měsíci a půl se vracím s opraveným autem.
Nakonec se srovnávala hlava a tlakově zkoušela. Vyměnil se celý spodek motoru, který jsem koupil od Standy. Na něm se ještě vyměnily kroužky. Celkově to finančně vyšlo na cca 15-16t.
Motor od Standy cca 2t včetně dopravy, nové náplně, svíčky, filtry atd cca 2,5t, zbytek jsou kroužky, různá těsnění (pod hlavu, sání,výfuk), srovnání hlavy, novej rozv. řemen a práce mechanika.
Byl jsem se podívat, když to měl ještě rozebraný a viděl tu pakaránu, co s tím měl, všechno čistil a měřil, zda je v pohodě. A celej jeden den čistil a rozhejbával zdvihátka. Byly zaneseny různýma hnusama a většina z nich se ani nehejbala. Taky když jsem mu auto dával, tak docela silně cvakaly.
A teď k tomu jak to dopadlo. Auto běhá jako švýcarské hodinky. Klidný a tichý chod (zvihátka ani po nastartování necvakají), výkon jsem ještě nevyzkoušel, potože jsou tam nový kroužky, tak se je snažím zajet. Ale stejně asi nepoznám rozdíl, protože jsem celý měsíc a půl jezdil s autem, který mělo výkon cca poloviční, takže už teď je to paráda
Tady je pár foto:
Původní motor:
Původní válec "vyčištěnej" od vody která tam prasklinou tekla:
Fotky jak to vypadalo, když to skládal:
Repasovaný srdce:
Celý autíčko:
Takže to je můj vánoční dárek...