fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 30 pro 2009 15:22 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
pokud jsi nedělal výbrus kl.tak tam kup těsnění s tolika zubama cos tam měl ,nic se nezměnilo ,jině těsnění se dává při GO motoru kdy jinýma šálama ze změní přesah pístů

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2009 15:30 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
asi jsem se spatne vyjadril-blok i hlava jsou original nove, samostatne dily, jeste zabalene (hlava). tesneni jsem nemel, proto se ptam, zda nekdo nevi, jak to ve fabrice resi. jestli tam davaj automaticky treba to nejtensi nebo to pokazde zmeri a podle toho urci jake tam pujde.

microcat mi totiz nabizi 3 a 4 zubove (ale nejsem si 100% jist, protoze neznam finis bloku), navic ve dvou provedenich, ale asi nebude ve skutecnosti mezi nimi rozdil. nerad bych vymenu delal dvakrat, navic ta tesneni neco stoji. diky za radu

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 30 pro 2009 15:39 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
hlava je odlitek i blok to se pak zpracovává na daný přesný rozměr dodávaj těsnění podle proměření.Pokud máš novej blok i hlavu chtělo by to proměřit.Jinak když bys neměl a měl původní tak podle starého počet zoubků

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2009 15:01 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
dekuju. kdyz uz jsem to nakousl zde, jeste se zeptam: v jake pozici jsou ventily , kdyz je zarez vacky rovnobezne s hranou hlavy (da se tedy vlozit vymezovaci pravitko). ja mam v teto poloze otevreny vyfukovy na 2. a saci na 3. valci. je to spravne nebo je nekde neco spatne?

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 31 pro 2009 15:27 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
když je vačka drážkou rovnoběžně je píst prvního a čtvrtého válce v horní úvrati.Nic neřeš

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 led 2010 17:49 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
jeste dalsi dotaz. chtel bych vycistit koupeny blok motoru. sice je novy, ale prodavajici ho mel dlouho v garazi a tak je zlehka zespodu povrchove orezly a zapraseny. nejidealnejsi by bylo cely ho rozhodit, vycistit a slozit zpet. bohuzel, zatim nemam potrebnou torx golu na srouby ojnic. tak me napadlo, ze bych vysrouboval jen srouby lozisek klikovky (normalni sestihrany) a pak snad vytahl celou klikovku i s ojnicemi a pisty z bloku. tim bych si asi usetril praci pri rozebirani, ale nevim jak obtizne by bylo namontovat najednou klikovku i s pisty a ojnicemi.
1) slo by to rozmontovat timto zpusobem?
2) slo by to sesadit zpet bez rozmontovani ojnic (nevim jak ztuha jdou nasadit pisty s kruzkama do bloku)?
3) je vyrazne lepsi rozebrat i ojnice a po vytazeni klikovky vytahovat pisty jednotlive?
4) tim, ze uvolnim klikovku z lozisek, nenarusim nejake serizeni (zdvih pistu apod)? a analogicky-nenarusim nejake serizeni, pokud rozeberu i ty ojnice?
5) vi nekdo, jake jsou momenty sroubu lozisek klikovky a ojnicnich sroubu?

co doporucujete? sorry za lama dotazy, ale nikdy jsem to nedelal. diky za rady

jo a jeste-podle microcatu by zrejme nekde vevnitr bloku mely byt jakesi trysky chlazeni pistu, kde to presne najdu? nic takoveho tam nevidim

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 led 2010 22:22 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
1, ne nešlo
2, taky ne
3, ano
4, ne pokud nepřeházíš ložiska
5,někde sem to viděl na netu

umejto, propláchni a dej to tam, že sis radši neudělal ten svůj motor koupil bys kruhy ,udělal hlavu a frčel by jak vítr vždyť je to jak meďour

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 03 led 2010 22:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
diky vsem za rady. novej blok i s hlavou me vysel na tak smesny prachy, ze me nova tesneni na nej budou stat snad vic, jak zjistuju, tak proto. to umyti me prave taky napadlo, vzal bych to normalne k pumpe na rucni myti a tam to proplachnul, zda se to jednodussi nez to rozebirat nebo doma placat arvou. ta troska povrchove rzi snad vadit nebude.

zasadnejsi problem vidim pak uz jen v sehnani zvedaku na motor, uvolneni remenice klikovky na uvodnim motoru a serizeni razeni-ale to snad poresime, ne :wink: ?

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 19:57 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
tak to jo . můžeš si vybrat spodem nebo vrchem,vrchem nebo spodem :lol:
já měřil dnes tlaky a je to p.... 1. 25,2. 20, 3. 18, 4. 17

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 01:06 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
to mas cisla jak do sportky, budes s tim neco delat? ja sezenu dilensky zvedak takze horem, horsi je ze to budu jako tradicne delat na ulici, takze opet show pro sousedy

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 10:25 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
to ti vůbec nezávidim.takle sem dělával škodlivky :roll: nejhorší bylo když sis něco nechal doma,všechno sklidit,když si potřeboval na záchod všechno sklidit :smt116 sem se víc nauklízel a navyndaval než nadělal :lol:

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 10:34 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
no, mam to ve slepe ulici, primo pred vchodem, takze tak hrozne neni. neda se nic delat, uz jsem se dal do boje, tak to musim dotahnout do konce. ale soused vyvaroval onehdy auto tri dny a delal vetsi bordel, tak v tom nejsem sam:)

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Naposledy upravil Belous dne 17 led 2010 00:47, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 11:25 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 07 lis 2008 09:32
Příspěvky: 124
Bydliště: Jičín
Trošku mi to připomíná pořad Opravna vraků(Chop shop) na Discovery. Tam jednou taky dělali v hodně bojovejch podmínkách. :lol:
Obrázek

_________________
František - Escort Combi 1.8D, 08/96 - bývalo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 15:38 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
No jasně že jo přece to tak nenechám.Sundám hlavu a uvidí se co dáál.když to bud hodně vyběhaný tak motor ven kruhy a je to.

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 05 led 2010 16:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Belous píše:
no, mam to ve slepe ulici, primo pred vchodem, takze tak hrozne neni. neda se nic delat, uz jsem se dal do boje, tak to musim dotahnout do konce. ale soused onehdy vyvaroval onehdy auto tri dny a delal vetsi bordel, tak v tom nejsem sam:)

vono ani tak nejde o ten bordel,ale o ty věci.já to dělal na sídlišti :lol: takže než bych přišel ze záchoda,tak tam zbyde půlka a kort u nás na Vinicích.tady nechat auto rozebraný a odejít,tak to je jako když tam napíšeš vemte si co chcete :lol: je to známka toho že už si z toho něco potřeboval a tudíž zbytek je na vyhození :lol:
to viš a pak se tady v jiných tématech dočtu jak sou naši tmavší spoluobčané slušní a diskriminovaní :smt102

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2010 00:46 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
tak jsem to vzal na mycku, ostrikal wapkou, docistil hadrem a je to temer jak z pasu. nosit v jednom cloveku je to teda parada-62kg. pro zajimavost, hlava ma 38, takze celej motor s prevodovkou, turbem, cerpadlem atd. odhaduju na 200kg

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2010 02:54 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Michal99 píše:
No jasně že jo přece to tak nenechám.Sundám hlavu a uvidí se co dáál.když to bud hodně vyběhaný tak motor ven kruhy a je to.

hele kluci a je to dobře vyměnit jenom kroužky?já to jednou dělal (pravda jen na škodlivce),jen kroužky bez výbrusu a bylo to horší než lepší.oprava byla znát,ale jenom chvíly a pak to bylo horší než před výměnou.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2010 12:19 
Offline
Forďák

Registrován: 05 říj 2006 11:04
Příspěvky: 119
Bydliště: Žatec
kruhy a hlava je taky důležitá.už sem jich u dělal dost a auta dou bez problému

_________________
Ford Mondeo 1,8TD combi rv99,KAT - OFF, EGR - OFF,spotřeba 6l/100km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 17 led 2010 12:53 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
hlava samozřejmě,ale já mylslel výměnu kroužků bez výbrusu válců a daších věcí.když se u opravy hlavy vymění ventily,tak je taky třeba zabrousit sedla jinak se udělaj eštěvětší vůle než byly se starýma.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2010 15:24 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2006 00:28
Příspěvky: 431
Bydliště: P9
Panove, tak mam dalsi dotaz. Zkousim zjistit jake mam koupit tesneni hlavy a na Walkerovu radu měřím: "každej píst zvlášť na minimálně třech místech (výseč po 120 stupních) kde pro určení těsnění slouží nejvyšší naměřená hodnota mikrometrem...těsnění je několik, ne jen dvě a je to v tabulce:
přesah pístu o 0,500-0,680mm těsnění 2 zuby (tloušťka 1,36mm)
přesah pístu o 0,681- 0,740mm těsnění 3 zuby (tloušťka 1,42mm)
přesah pístu o 0,741- 0,840mm těsnění 4 zuby (tloušťka 1,52mm)
(pozn.: tak to uvadi i katalog Elring i Ajusa)

k měření stačí v postatě cokoliv co spolehlivě měří v řádu setin...tedy i lepší digitální posuvka...ručičkovej mikrometr je optimum...."

Merim obyc Kinex suplerou s presnosti jen 0,02mm, nic jineho nemam, musi to stacit. Kdyz je 1. a 4. pist v HU zaaretuji kolikem (mimochodem, je vice moznosti, kdy jde kolik zasroubovat, coz me trochu prekvapilo, takze pri normalni vymene rozvodu je nutne NEJDRIVE vse ZAARETOVAT a pak az sundavat remeny)-a presah je cca 0,82-0,84, tedy vychazi pro tesneni se 4mi zuby.

To me prekvapilo, cekal jsem, ze naopak budu davat to nejtensi tesneni. V pripade, ze by se blok nebo hlava musela brousit, uz neni moznost pouzit tlustsi tesneni. Je tato moje uvaha spravna?

_________________
VW Sharan 1,9TDi 85kW ´05 - Z bláta do louže.
(stále také Ford Mondeo MKII 1,8TD Estate ´99 - Vyrobeno v pátek 13. Po 210tkm znovu v záběhu-1/6/2017 bude konečně sbohem a šáteček(267tkm) & Toyota Avensis Wagon 1.6 '99 - ver. 神風 )
(dříve Ford Escort MKIV 1,8D Estate 3-door-Tatra Sound System ´89 ; VW Transporter T3 1,6´87 - Boxer; Škoda 120´87 - Papouch; Škoda 110 ´77 - Kam hlava tam volant, Jaj!)
Moje fotonávody (nejen k Mondeu MKII 1.8TD): viewtopic.php?f=66&t=27763


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz