Tak jsem to odemknul, nakonec kdyz jsem to uz chtel vzdat po trech hodinach snazeni se vazacim, pote koupenym svarecim dratem chytit zevnitr za klicku, coz se mi sice nekolikrat podarilo, ale tahem nahoru, nebo do strany se mi to proste odemknout nepodarilo. No uz byla skoro tma a vzdal jsem to a nakonec jsem zkusil jeste klic u dveri u spolujezdce coz jsem predtim zkousel u vsech dveri aspon tisickrat a najednou se to odemklo jakoby nic hned na prvni pokus, nechapu. Takze auto mam odemceny, a potreboval bych novej klic, podle staryho udelat nepujde, tak asi nejak podle zamku, coz jak jsem zjistil tady v Ml. Boleslavi nikde nedelaj, ani ve Fordu Bospor.
Navic jsem jen tak tak nastartoval a budu muset koupit novou baterku, uz jsem ji nabijel pred trema tejdnama a ted je zase k.o. Mam tam 73ah, vubec nesla vyndat a kdyz se mi to konecne povedlo a nabil jsem ji, tak jsem zjistil ze jsem vykurvil neco v elektrice, jak jsem vergloval s tema kabelama co prekazeli, protoze mi nevetra vetracek topeni a nestira zadni sterac. Jakou koupit co nejlevnejsi a nejmensi baterku do dieselu 51kW?
Auto mam po technicky, musel jsem prihodit litra aby proslo a priste mi uz pry technickou neudela ani za desitku, nosniky jsou pry uz ted k.o. a budu rad kdyz vubec do pristi tk vydrzej. Tak doufam ze vydrzej a ze vydrzi rozvodovej remen - ted ma najeto 40k, protoze uz do toho nechci vrazit ani korunu. Koupim baterku, udelam klicek, na jare vymenim olej a dva roky to musi vydrzet.
Nejak to nechapu, jedenact let stary auto a uz je na odpis.