fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 05:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 10 led 2010 22:16 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
Zdravim fšecky. Mám jeden problém s escortem r.v. 98 1,8 TD na ventilovém víku má endura ge má váhu vzduchu ( bo co to je na tý rouře od filtru k turbu ) a na čerpadle potenciometr a předstřik. když nastartuju, čapne to ale volnoběh má nějakejch 500 otáček a ztěží to de vejš, ale jakmile chvilku podržim plyn, vyletí do do maximálních otáček a ani to nejde klíčkem chcípnout, musim to zastavit přes rychlost. nepotkal jste se s tím někdy někdo ?? mockrát děkuji za všechny rady a tipy.

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 10 led 2010 23:16 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
hledat
http://www.fordfans.cz/phpBB2/viewtopic ... 5a6add0a6d

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 11:31 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
praskla membrana turbokorektoru.
oprava i s praci v dieselservise cca 2000.-

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 14:05 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Panove a co to, ze ma ihned po startu jen 500 ot/min na volnobeh a nejde to nahoru.Ma vahu vzduchu,tak predpokladam ze ma i servomotorek na rizeni volnobehu,takze si myslim, ze to tak jednoznacne nebude.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 16:36 
Offline
Forďák

Registrován: 10 led 2010 22:10
Příspěvky: 60
tak díky za rady a tipy.. problém vyřešen byl to ten turbokolektor... úplně z něho cákala nafta tak sme dali jinej, poštelovali podle návodu tady na fóru a volnoběh i akcelerace v pohodě

_________________
Ford Escort r.v. 97 1,8 TD 51 KW combi komplet po GO ... nevyměňoval jsem snad jen zpětný zrcátko :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 22:27 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
Karel píše:
Panove a co to, ze ma ihned po startu jen 500 ot/min na volnobeh a nejde to nahoru.Ma vahu vzduchu,tak predpokladam ze ma i servomotorek na rizeni volnobehu,takze si myslim, ze to tak jednoznacne nebude.


Pokud vyleti otacky do maxima a nereaguje to na klicek tak to nemuze mit nic spolecnyho s vahou vzduchu a podobne. a tech 500 otacek si myslim ze bylo tim ze si to pres tu deravou membranu prisavalo vduch nebo tam nebyl tlak dle miho nazoru cerpadlu zevnitr nerozumim.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 22:38 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
mě se tohle děje u fiesta 1.8D bez turba s obyč čerpadlem, když jedu víc jak na 4tisíce otáček ihnet samovolně plný plyn za mnou černo že neni vidět, taky to nejde chcípnout musim to přebrzdit

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 07:04 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 02 čer 2007 11:34
Příspěvky: 251
Bydliště: Říčany
capri píše:
mě se tohle děje u fiesta 1.8D bez turba s obyč čerpadlem, když jedu víc jak na 4tisíce otáček ihnet samovolně plný plyn za mnou černo že neni vidět, taky to nejde chcípnout musim to přebrzdit


No pokud to nejde vypnout fakt ani klickem tak to vypada na stop ventil jinudy se nafta do motoru dostat nemuze jako je to u TD pres korektor akorat je teda divny ze to zacne delat pri vic jak 4000ot .
Pokud to fakt nechcipne samo i po chvili a musis to fakt prebrzdit tak to musi bejt ten vetil je tam takova gumicka co zpurchri a nafta protejka i kdyz je ten ventil zavrenej.

_________________
Ford Escort combi 1.8TD 66kW rv. 1996
Ford Probe 2.2 turbo 108kW rv. 1991
Ford Transit 2.5TD 74kw rv. 1994
VW Transporter T4 Syncro 75kW rv. 2000
http://www.optronic.cz - výstavba optických, metalických a bezdrátových sítí, zafukování kabelů do HDPE trubek a instalace GSM technologie
http://www.zafukovani.cz - Zafukování optických a jiných kabelů do HDPE trubek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 09:26 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
bobr píše:
capri píše:
mě se tohle děje u fiesta 1.8D bez turba s obyč čerpadlem, když jedu víc jak na 4tisíce otáček ihnet samovolně plný plyn za mnou černo že neni vidět, taky to nejde chcípnout musim to přebrzdit


No pokud to nejde vypnout fakt ani klickem tak to vypada na stop ventil jinudy se nafta do motoru dostat nemuze jako je to u TD pres korektor akorat je teda divny ze to zacne delat pri vic jak 4000ot .
Pokud to fakt nechcipne samo i po chvili a musis to fakt prebrzdit tak to musi bejt ten vetil je tam takova gumicka co zpurchri a nafta protejka i kdyz je ten ventil zavrenej.

ventil je nový, za normální situace to chcípá normálě

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 10:41 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Odstředivej regulátor se právě loučí...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 10:55 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
bobr píše:
Karel píše:
Panove a co to, ze ma ihned po startu jen 500 ot/min na volnobeh a nejde to nahoru.Ma vahu vzduchu,tak predpokladam ze ma i servomotorek na rizeni volnobehu,takze si myslim, ze to tak jednoznacne nebude.


Pokud vyleti otacky do maxima a nereaguje to na klicek tak to nemuze mit nic spolecnyho s vahou vzduchu a podobne. a tech 500 otacek si myslim ze bylo tim ze si to pres tu deravou membranu prisavalo vduch nebo tam nebyl tlak dle miho nazoru cerpadlu zevnitr nerozumim.

Ja myslel jen to rizeni volnobehu,ten automaticky pridava,zarazilo me proste, ze to ma porad 500 ot/min.Vyleteni otacek bez plynu, je bez debat turbokorektor.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 12:38 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 13 bře 2007 22:20
Příspěvky: 232
Bydliště: SK
capri píše:
mě se tohle děje u fiesta 1.8D bez turba s obyč čerpadlem, když jedu víc jak na 4tisíce otáček ihnet samovolně plný plyn za mnou černo že neni vidět, taky to nejde chcípnout musim to přebrzdit

A čo spotreba oleja? Neubúda viac, než je zdravé?

_________________
Escort 1,8TD Combi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nekontrolovatelné otáčky 1,8 TD
PříspěvekNapsal: 13 led 2010 08:48 
Offline
Forďák

Registrován: 30 zář 2008 22:04
Příspěvky: 221
Bydliště: praha západ
moto píše:
capri píše:
mě se tohle děje u fiesta 1.8D bez turba s obyč čerpadlem, když jedu víc jak na 4tisíce otáček ihnet samovolně plný plyn za mnou černo že neni vidět, taky to nejde chcípnout musim to přebrzdit

A čo spotreba oleja? Neubúda viac, než je zdravé?

nevypadá to ale motor má asi hodně najeto

_________________
Ford escort mk1 2.0 RS2000 1972 v renovaci
Ford escort mk2 2.0 RS1800 1975 motor cosworth
Ford capri mk1 2.3 turbomay 1972
Ford capri mk3 1.6GT 1979
Ford transit mk1 2.9i 1975
Ford transit mk3 2.9i 1988
Ford fiesta mk2 1.6D 1985 - fakt porno
Ford Scorpio mk1 2.9i ghia executiv
Fiat 500 abarth, Fiat ritmo abarth 130TC


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz