fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 14:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 91  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 17:54 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Skoda ze si nestahnul ty puvodni adaptace. Tohle co jsi poslal neni vypovidajici. Jsou jeste "mlade" a neodpovidaji realite.
Ale jestli to bylo na vetsine bunek hodne (u 20% a vic), tak bych typoval vahu vzduchu. Odpojit, pak smazat adaptace a zkusit jezdit. Pripadne znova stahnout pojezdeni bez vahy a mrknout jak to vypada.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 17:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Ted mas na volnobehu jen +3.12%. Nech ho ohrat na 90 stupnu a pak ho nech bezet na volnobeh se zaplejma budikama.
Kam je pak vyklonena hodnota LAMBSE ? Pokud je furt k bohate (mene jak 1.00) a nepohybuje se kolem 1.00, tak jeste nejsou adaptace na spravnych hodnotach. Jeste je bude menit.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 04 led 2010 18:00 
Offline
Nováček

Registrován: 31 říj 2006 17:23
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
tomin píše:
Skoda ze si nestahnul ty puvodni adaptace. Tohle co jsi poslal neni vypovidajici. Jsou jeste "mlade" a neodpovidaji realite.
Ale jestli to bylo na vetsine bunek hodne (u 20% a vic), tak bych typoval vahu vzduchu. Odpojit, pak smazat adaptace a zkusit jezdit. Pripadne znova stahnout pojezdeni bez vahy a mrknout jak to vypada.


To bych si urval palici :o) ... Já si taky nadával! Jsem byl hold rychlej jak průjem a zapomněl jsem si je uložit. :o( Provedu nové měření a ozvu se... Takhle... na obou těch autech bylo všude téměř víc jak 20%, některé měli 21 a některé přesně 25. Teďka se na mě sesype asi celý fórum, ale obě váhy jsou starý jak auta samy, takže to opravdu budou ony! :wink:

_________________
Ford Escort 1,6 16V Combi r.v.:97, Magicar 3000, obuto na plecháčích 14''(doufám, že ne moc dlouho).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 07 led 2010 15:28 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2009 04:50
Příspěvky: 6
Bydliště: Na Hradbách 982/2 Liberec 46001
hi all. VELKÉ DÍKY tominovi
včera vyzvednut kabel na poště, dnes mazel napíchnut a tady je výsledek

nějaká chybka se vloudila.....
Obrázek
tak tady trochu nechápu chyby 172 a 158.....si nějak protiřečí....ale jsem trubka, tak to nechám chytřejším

další zvědavost je "gauges"........takže volnoběh
Obrázek
2000 ot/min
Obrázek
3000 ot/min
Obrázek

no z toho moc chytrej nejsem :(
takže adaptace
Obrázek
pak všechno smazat....error codes i KAM
a návrat na chybovky a
Obrázek
to bude asi chtít trochu projet, že jo... :lol: :lol:

nejvíc mě dere volnoběh.....dám "full gaz"......otáčky sletí na 2500 - 3000 ot a pak na volnoběh
slejzaj snad 10 sec. Jestli někdo z toho něco vyčte nevím, jestli jo, tak prosím dejte vědět

_________________
Esco 1.6 16V zmetec kombajn r.v. 97 barvy modro - modré


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 07 led 2010 17:05 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
O chybe 512 uz tu mas nekde napsano - odpojoval si baterku. Proto se ukaze 512. Pri dalsim zapnuti zapalovani uz nebude.
Jestli ano, mel bys problem v napajeni KAM pameti. Ale to neni tvuj pripad (bys mel adaptace stale vymazane).

158 a 172 spolu nesouvisi.
158 je Mass Air Flow (MAF) sensor circuit above maximum voltage - neodpojoval si vahu ?
172 je Lack of Heated Oxygen Sensor (HO2S-1) switches, indicates lean (Bank #1)

118 - neodpojoval si cidlo teploty ? :-)
125 - neodpojoval si TPS ? :-)
atd.

172 - uz lina lambda ?? Z adaptaci to vypada celkem normos, takze bych typoval klasiku Escorta - konektor
u lambdy. Vystrihnout, zapajet, poradne oblepit aby do toho netekla voda (je to vepredu kde na to muze cakat).
Vymazat chyby, jezdit. Jestli se ukaze znova, vystrihnout konektor. Jestli se to ukaze zas, vymenit lambdu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 07 led 2010 17:32 
Offline
Nováček
Uživatelský avatar

Registrován: 01 pro 2009 04:50
Příspěvky: 6
Bydliště: Na Hradbách 982/2 Liberec 46001
ach jo........sem fakt blbá marie......nechápal jsem kódy 157 a 158.....jakože málo a moc...
jinak auto mám 2 měsíce a baterku jsem neodpojoval. má to origo rádi s kódem a já ho neznám :?
ale co se s ním dělo před tím netuším. teď pojezdím pár kiláků a uvidíme. Ta lamba by utahaná klidně mohla být, má to přez 200
tis. nalítáno a pochybuju, že ji kdy, kdo mněnil. taky jsem si koupil nějakej "spešl" sajrajt na čištění karburátorů, tak zkusim vypucovat
vše od filtru vzduchu až po klapku, jestli to klesání otáček bude ok
Takže dík za odp. a megadík za kabel.

_________________
Esco 1.6 16V zmetec kombajn r.v. 97 barvy modro - modré


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 07 led 2010 20:46 
Offline
Nováček

Registrován: 31 říj 2006 17:23
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha
Posílám nové adaptace po cca 150km jízdy. Obě s připojenými váhami vzduchu, teď provádíme další test bez vah. :)
Escort 1:
Jel v pořádku, celkově se motor zklidnil na volnoběh, ale při předjíždění mě pořád někdo tahal za zadní nárazník. :oops: :lol:
Obrázek

Escort 2:
Nejel v pořádku, choval se jako 1.0 než jako 1.6.
Obrázek

_________________
Ford Escort 1,6 16V Combi r.v.:97, Magicar 3000, obuto na plecháčích 14''(doufám, že ne moc dlouho).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 led 2010 11:38 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 12 dub 2006 10:13
Příspěvky: 3428
Bydliště: Salesel a. Elbe
Je to asi hodně pozdě když to sem napíšu, ale vubec mi nechodila lambda...dočetl jsem se že lambda ma životnost +-160tkm..pokud mám původní tak má 200tkm...,ale to jsem odbočil....
Po Tomínkově rozpravě...jsem se na to vnutil...lambda nereagovala.....rozpojil jsem konektor ( byl čistý ) spojil jsem zpět lambda se rozjela..po týdnu to samé....tudíž jsem se nas... a konektro jsem ustřih a každý drát nalisoval do spojek...včera proběhl test....lambda reaguje a hlásí...
Tak jenom asi tak okrajově.....zrušte konektor....dráty sletovat nebo zalisovat do lisovacích spojek......

_________________
FMmkII....alias Borůvka


Naposledy upravil Perňa dne 14 led 2010 08:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 led 2010 16:20 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 úno 2007 13:23
Příspěvky: 2361
Bydliště: Praha 5
Obrázek
Obrázek
a pak to napsalu jednu chybu 111

_________________
NEW CARS Ford focus kombi r.v.2002 1.6.16V 74KW galerie
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 08 led 2010 19:08 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 05 úno 2008 21:41
Příspěvky: 1187
Bydliště: Ústí n.L.
111=bez chyby
Jseš jeden z mála šťastných majitelů Escorta :-D

_________________
Mondeo MK4 2,2 TDCi, 200PS r.v.2011
Sierra 2,0DOHC, 4x4 CLX (tzn. ABS a přední el. okna) r.v.91. Sold
Fiesta XR2i r.v. 91, 103PS, bez zásahů kutila, vyvařená. Sold
BMW R65 BMW R1150R


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 20:43 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak otestováno i na Pumě a výsledek:
Obrázek
první adaptace:
Obrázek
Přístroje:
Obrázek
Obrázek
je mi jen divné, že na přístrojích je MAF s 0 V

Test MAF:
Obrázek

Další adaptace asi po 10min chodu motoru:
Obrázek

Baterku jsem měl odpojenou asi před 6 dny (na celou noc) , od té doby jsem najel cca 40km

MAF se mi zdá divný a adaptační tabulka podezřele prázdná :(

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 21:24 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
To Nicus:

dve veci mi nejsou jasne:

1, ty prvni adaptace jsou komplet nulove, to je divne. Ty jsou vyctene bud v dobe tesne po odpojeni baterky,
nebo si pred tim vyctenim omylem ty adaptace smazal.
Ty druhe to jenom potvrzuji.

2, koukam ze ti nechodi merak MAFu. Hybe se nekdy ? Zkousel si s tim vyrazit na cestu ?
Udelej prosim pro mne neco:
- nastartuj
- otevri si zalozku osciloskop a nastav do nej
1. 1177-VMAF
2. 1633-IMAF
3. 1671-MAF
a spust to "Start oscil.". Otevre se osciloskop.
Pak parkrat pridej plyn aby bylo videt ktere signaly se hybou. A pak mi prosim napis ktere z nich (lze je barevne odlisit)
jsou stale na 0 a ktere se menily.

Pripadne jeste v prvni zalozce kdyz stisknes "Pripojit ...." tak se za chvili v pravem vypisu vypise neco jako "MAF system (xxxx)". To xxxx me taky zajima. Co tam je za cislo ?

Diky moc predem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 21:42 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
postu vyzkouším...bohužel mohu až zítra na večer...
Jinak baterku jsem odpojoval minulý týden a od te doby mám trochu najeto. Smazání adaptací si nejsem vědom, ale po pravdě nejsem si ani 100% jistý, že jsem to neudělal, takže zítra zkusím znovu a obezřetněji.
Ten maf se ani nehne (budík), bohužel při jízdě jsem to netestoval, jen pojižďka u paneláku cca 15m a ani tak se nic nehnulo. Když jsem dal Test MAF, tak v poli MAF - váha vzduchu (Volty) se napětí ukazovalo, ale na budíkach ani ťuk. Zítra to budu zkoušet během cesty do práce, když tak zkusím udělat záznam z obrazovky.

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 21:45 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Tak mi opis co napise pri tom pripoji, to "MAF system a cislo".
Bude tam chybka v sw. :smt017 Musim detekovat ktery typ motoru to je, protoze nektere motory vraceji MAF na nejakem dotazu
a jine zase na jinem.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 21:52 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tak mám první zkušenosti s diagnostikou za sebou.

Adaptace provedené asi 1000 km po odpojení baterie:
Obrázek

Také to vypsalo chyby:
124 – Snímač polohy škrtící klapky - napětí vyšší než požadováno
336 - EGR SENZOR voltáž obvodu vyšší než očekávaná
Jelikož nemám EGR ventil tak chyba 336 bude bezpředmětná

Další adaptace asi po 300 km(původní jsem nemazal):
Obrázek

Chyb se objevilo více:
124 – Snímač polohy škrtící klapky - napětí vyšší než požadováno
172 – Snímač HEGO (lambda) - (chudá směs)
174 - Snímač HEGO
336 – EGR SENZOR voltáž obvodu vyšší než očekávaná

Navíc jsem si všiml, že TPS ukazuje při zavřené klapce otevřeno, přitom při minule diagnostice chodil TPS správně.
Lambda se zdá OK snad jen, že se na Osciloskopu pohybovala dolní mez na 1 a spíš pořád nad, což by mělo značit chudou směs. Buď už odchází, nebo jen zlobi konektor?

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 11 led 2010 22:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Standa píše:
Navíc jsem si všiml, že TPS ukazuje při zavřené klapce otevřeno, přitom při minule diagnostice chodil TPS správně.
Tak to je chyba. S tim bude souviset ta chyba 124.
Pokud skutecne prave bezela ziva data a nebyla to jen "zasekla" posledni hodnota (napr. pri vypnuti klicku), tak muzes mit spatne nastavenou nulovou pozici snimace TPS. Kolik pise hodnotu v pozici pedalu na volnobehu ?
Melo by s nim jit trochu pootocit, ne ?
Co delaji volnobezne otacky pri dojizdeni na semafor ?

Standa píše:
Lambda se zdá OK snad jen, že se na Osciloskopu pohybovala dolní mez na 1 a spíš pořád nad, což by mělo značit chudou směs. Buď už odchází, nebo jen zlobi konektor?
To nechapu. Co to je "na 1". 1 Volt ?
Dolni mez (nizsi napeti) nemuze byt 1V.
Takze v jakem rozpeti napeti kmita ? Nemas nasnimany oscil ?
Jinak zlobeni bud konektor nebo lambda samotna. Konektor lze odchytit pouze tak, ze zrovna chytis pripad kdy lambda "nepobezi" a bude se stale drzet (priblizne, lehke zakmity od ruseni jsou povoleny) na nejakem napeti. Pak s konektorem zahybat a pokud se rozbehne, chytils ho pri cinu.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 10:18 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
tomin píše:
Kolik pise hodnotu v pozici pedalu na volnobehu ?
Melo by s nim jit trochu pootocit, ne ?
Co delaji volnobezne otacky pri dojizdeni na semafor ?

Standa píše:
Lambda se zdá OK snad jen, že se na Osciloskopu pohybovala dolní mez na 1 a spíš pořád nad, což by mělo značit chudou směs. Buď už odchází, nebo jen zlobi konektor?

tomin píše:
. To nechapu. Co to je "na 1". 1 Volt ?
Dolni mez (nizsi napeti) nemuze byt 1V.
Takze v jakem rozpeti napeti kmita ? Nemas nasnimany oscil ?


Hodnota TPS na volnoběh byla myslím 187, ale ještě odpoledne prověřím.
Zkoušel jsem spustit doraz klapky, ale nepomohlo, mám doma ještě jeden TPS tak zkusím přehodit, případně natočit.
Volnoběh mě spíš zlobí ve smyslu, že je vyšší po startu chvíli točí 2000 a pak trvá déle neř spadne.Dojíždění na semafor je v pohodě 1200 ot při neutrálu. Dřív to po startu točilo 1500 a do půl minuty 1200ot.
S tou lambdou jsem myslel hodnotu Lambse, že neklesne pod 1 ale je v rozmezí 1-1,05. Oscil lambdy nasnímám odpoledne.

Mám jenom budíky na volnoběhu:
Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 21:31 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 bře 2004 15:52
Příspěvky: 2544
Bydliště: Opava
Tak odpoledne TPS fungovalo jak má, tedy klapaka zavřená. Zkoušel jsem několikrát prošlápnout plyn, pak znovu startovat ale pořád ukazovala zavřeno.
Obrázek

Jelikož jsem hýbal dorazem klapky a točilo to moc, tak jsem zase trochu ubral.

Obrázek

Volnoběh teď neví co a jak, protože klapka někdy neukazuje zavřeno a přitom zavřená je. Navíc hodnota TPS se při zavřené klapce pořád mění. Volnoběh taky podle toho lehce kolísá. V podvečer jsem jel asi 10 km a volnoběh zase byl 1200 ot. i když jsem stál s teplým motorem, zase to muselo hlásit pootevřenou klapku, ale během diagnostiky se to neprojevilo.

Osciloskop Lambdy na volnoběh:

Obrázek

A pak ještě s prošlápnutím plynu:

Obrázek

Adaptace jsou po asi 100 km zase změněné:

Obrázek

_________________
Standa
Ford Focus 1,6 Ti-VCT 105 PS
Trend 02/2012, Frozen, automatická klima
Ford Escort Turnier 2.0 Zetec-E 136 PS
Ghia 07/ 1996, Ontario Blue, klima, palubní počítač
Focus Obrázek Escort Obrázek
Jak jsem dával dohromady motor


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 22:21 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 29 kvě 2005 13:31
Příspěvky: 137
Bydliště: Ústí nad Labem
Níže nějaký ten záznam:

http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/31952/mereni_c_1.avi_4.97MB.html

na přístrojích:
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/85126/budiky_c_1.avi_12.9MB.html

test MAF:
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/62727/test_maf.avi_8.65MB.html

osciloskop během jízdy:
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/71097/oscilosko_jizda.avi_10.93MB.html

adaptace
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/52211/osciloskop_budiky_adaptace.avi_10.96MB.html

Pokud bude třeba ještě něco, tak doplníml

_________________
4kola: FORD Puma 1,7 VCT 92kW 12/99´, Amparo blue, orig. kola 15´, kožená sedadla, podcvíceni indigo
2kola: Honda VTR 1000f 1998, V2 90°, 78kW/96 N.m - pro ekology: plní EURO3 :-)
Dříve Escort 90´;1.6i - 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Diagnostika ForDiag
PříspěvekNapsal: 12 led 2010 22:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: 23 čer 2008 22:52
Příspěvky: 2294
Bydliště: Kamenné Žehrovice
Standa píše:
Jelikož jsem hýbal dorazem klapky a točilo to moc, tak jsem zase trochu ubral.
Obrázek

Tady pozor ! Vsimni si toho propadu signalu TPS na zacatku grafu. Ten propad tam nesmi byt. Tohle spadlo asi na hodnotu 10 a asi to uz jednotka rozeznala jako neplatny signal, takze v tomhle pripade ani neposunula RATCH dolu, ale pokud bude jindy propad mensi, tak si RATCH zmeni a pak uz nebude dobre poznavat volnobeznou pozici klapky.

Jestli si pri tom zrovna hybnul s plynem, tak mas urcite prodrene cidlo TPS.
Jak funguje RATCH (velmi dulezite pochopit pri problemech s TPS): http://sbftech.com/index.php?topic=119.0;wap2
Lehke zakmity na TPS signalu jsou ruseni a nepresnost AD prevodniku v ECU. Ale nesmi to byt moc velke zvlneni. Mohl by byt prechodak bud primo v TPS nebo nekde na ceste.

Standa píše:
Volnoběh teď neví co a jak, protože klapka někdy neukazuje zavřeno a přitom zavřená je. Navíc hodnota TPS se při zavřené klapce pořád mění. Volnoběh taky podle toho lehce kolísá. V podvečer jsem jel asi 10 km a volnoběh zase byl 1200 ot. i když jsem stál s teplým motorem, zase to muselo hlásit pootevřenou klapku, ale během diagnostiky se to neprojevilo.

Se nediv, jakmile se jednou vyskytne takhle chybny signal od TPS, tak se hodnota RATCH posune na nesmyslne nizkou hodnotu a pak uz jednotka nikdy (do vypnuti klicku) nerozezna spravne, ze je pedal plynu na volnobehu.
To se ti stalo vcera.

Lambda vypada ok.
Adaptace jsou jeste "mlade". Az to bude "pokreslene" v tom stredu "grafu" jako u jinych fotek, tak to bude vypovidajici.

_________________
Tomin
Mondeo MK4 2.5T, Mondeo 1.8 Ghia Zetec '2000
Diagnostika pro Ford motory, ABS, Airbag, GEM, ...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1813 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 91  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz