fordfans.cz

Toto je diskuzní fórum fordfans.cz ;-)
Právě je 23 pro 2024 06:35

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: 18 led 2010 16:57 
Offline
Nováček

Registrován: 05 říj 2009 18:45
Příspěvky: 24
Před pár měsíci se vyskytl problém :Když nastartuju musím držet držet pár vteřin plyn aby to nezdechlo.Motor má dost nepravidelný chod,po řádném protočení motoru na 3000 ot se otáčky zvednou asi na 1100 ot (asi se spustí sytič) a chod motoru je bez problémů. Po nějaké době ,kdy se začne motor ohřívat a volnoběžné otáčky klesat k normálu (když stojím někde na neutrál)jde od motoru cítit a slyšet tlumené kopance (asi vynechává). Po uplném zahřátí motoru na provozní teplotu kopance opět zmizí. Za jízdy není žádný problém. Neví někdo kde je příčina ? Trysky nebo čerpadlo ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 18 led 2010 17:29 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Jelikož je TD motorů spousta a každej funguje trošku jinak, tak zatím bude příčina ve špatně položeným dotazu...až bude jasný, o kterej konkrétní motor jde, tak se třeba někam pohnem...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 led 2010 11:24 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 14 dub 2006 20:52
Příspěvky: 1138
Bydliště: Most
toto pravděpodobně bude dělat solenoid

_________________
BMW,AUDI,ESCORT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 led 2010 16:30 
Offline
Nováček

Registrován: 05 říj 2009 18:45
Příspěvky: 24
Auto je Escort 1,8 TD 66kw ,90 Koní r.v 95 ,motor RFK,čerpadlo Lucas.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 19 led 2010 20:15 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
tohle mě velice zajímá, jelikož mám úplně stejný problémy s mondeem. ale mě se k tomu přidává ještě že občas na křižovatce či řazení vylítnou otáčky na 3-4000ot. a neslezou dolů ani náhodou, tak to chcípnu a znova naškubnu a je to skoro ok, a volnoběh mám nepravidelnej 600-1200. dnes sem byl v servisu s podezřením na torbokorektor a ten je prej OK... ale dědek nebyl moc přesvědčivej:(
BENDA sry že ti sem lezu, ale nechtěl sem zakládat nové téma, když máme obdobný problém. dík.

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2010 13:12 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
Zkusil si sam sundat tu hadicku a mrknout zda z tama nekape nafta?
Myslim ze se to da i za chodu motoru a nasledne polechtat otacky, pak je jeste mozne zda se ti nezasekava tahlo plynu.......

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2010 16:43 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
jj hadičku sem zkoušel vyndat a byla naprosto suchá...s tim lankem plynu to zkusim,vyháknu a prostříknu nějakym mazivem, možný to je že se seká...o víkendu to vyzkoušim...

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2010 20:23 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
To s tim lankem je az takova posledni moznost, ale odzkouseni je rychle...
Staruje to v pohode? (abychom vyloucili vzduch v nafte)

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2010 21:46 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
BATMAN píše:
To s tim lankem je az takova posledni moznost, ale odzkouseni je rychle...
Staruje to v pohode? (abychom vyloucili vzduch v nafte)


no chvilku protočim motor, tak 3x nažhavim a startuju se 1/4 plynu a chytne hned, ale musim ho plynem chvilku držet aby nezdechnul, a po cca 30sec. už můžu vyjet, ale zlehka to procukává ještě:( a spotřeba cca 9l nafty

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2010 22:05 
Offline
Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 28 dub 2004 07:22
Příspěvky: 455
Bydliště: Zlín-Uherské Hradiště
No tomu nerikam start v pohode.
Co kdyz jen jednou nazhavis a zkusis nastartovat?

Taky zkus pred startem natlakovat pumpickou jestli se to nezlepsi.

Taky me zajima v jakym servisu jsi byl?
Spešl na naftaky bo nejakej garaznik co si k nafte cuchne parkrat za rok?

Ten volnobeh bych nejdriv zkusil postelovat tim sroubkem na cerpadle.

_________________
Ford Escort 1.6 3R3i 1987 (SOLD)
Seat Toledo 1.9TD 1993 (SOLD)
Ford Mondeo 1.8TD 1997 (SOLD)
Renault Megane Grandtour 1.5dCi 78kW in progress

Výroba na CNC!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 20 led 2010 22:45 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
s tim 1x žhavením to zkusim ráno,
pumpičku tam žádnou nemám abych to mohl zkusit...mám tam palivák bez pumpičky,
no byl sem u nás v lbc co dělá fordy a ten mi dal číslo na jednoho garážníka, a tomu sem moc nevěřil.
volnoběh jsem zkoušel poštelovat tim šroubkem, ale je to jen na chvilku, dokud se nespne nějakej el. spotřebič co žere hodně proudu(klima, sahara, topení-ventilátor), tak jsou otáčky na 600, jakmile to vypnu tak jsou na 750-1200

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2010 00:00 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 23 bře 2009 23:19
Příspěvky: 2227
Bydliště: u Rakovníka
Že by taková ta věcička na 3. vstřiku jak z ní vede drát? Zkus to odpojit, jestli to bude lepší

_________________
Mitsubishi Galant 2002 2.0l 98kW, LPG, sedan
ex: Escort Express MKV '90 1,8D swap 1.8TD + mechanický čerpadlo BOSCH; (pocitově hodně)kW ... motor z ex ex
ex ex: Escort MKVII '97 1,8TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2010 10:13 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
Myslím že jste to tu chudákovi Bendovi pěkně zasrali....Benda má RFK a vy v dvojkovejch mondeích RFN a společnou řeč můžete mít tak už jen o hlavě a pístech...ani blok už není úplně stejnej...takže vaše problémy a jejich řešení nemá s Bendou nic společnýho...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2010 10:59 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
BENDA píše:
Před pár měsíci se vyskytl problém :Když nastartuju musím držet držet pár vteřin plyn aby to nezdechlo.Motor má dost nepravidelný chod,po řádném protočení motoru na 3000 ot se otáčky zvednou asi na 1100 ot (asi se spustí sytič) a chod motoru je bez problémů. Po nějaké době ,kdy se začne motor ohřívat a volnoběžné otáčky klesat k normálu (když stojím někde na neutrál)jde od motoru cítit a slyšet tlumené kopance (asi vynechává). Po uplném zahřátí motoru na provozní teplotu kopance opět zmizí. Za jízdy není žádný problém. Neví někdo kde je příčina ? Trysky nebo čerpadlo ?
Ten tvůj motor už má 15 let a něco najel, takže příčin jeho neplech může být spousta....začal bych klasikou a to jest netěsnost v palivovým okruhu, tzv. ti padá nafta a čerpadlo při startu se teprve odvdušňuje, po protočení jak píšeš se to usadí na 1100 což jsou zvýšený volnoběžný otáčky za studena, na kterých se to udrží po odvzdušnění čerpadla tím protočením...netěsnost nafty je u dieselů vyrobených po rv.90 dost častá, nejprve bych skusil tuhle možnost a až bude jistota že palivovej systém těsní, pak bych hledal závadu dál jinde....jako jistá nápověda že to dělá nafta je, když auto projedeš, necháš vychladnout, a pokud se ty projevy cca za hodinu či dvě neobjevují nebo né tak moc, bývá to naftou, která nestačila ještě za ten čas spadnout i když motor je studenej...netřeba to prohřívat nijak moc, stačí motor uvést do stavu, kdy už projevy zmizí a pak to vyzkoušet až úplně vychladne...v těchto venkovních teplotách kolem nuly cca za minimálně hodinu až dvě....

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2010 19:17 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 26 lis 2008 17:31
Příspěvky: 1228
Bydliště: liberec
BATMAN píše:
No tomu nerikam start v pohode.
Co kdyz jen jednou nazhavis a zkusis nastartovat?.

tak sem to zkusil a cca 3sec. točil než chytnul a pak stejný problémy, když sem žhavil 3x tak chytnul na otočení, a pak ty problémy:(

_________________
Toyota Rav4 2.2
Ford Escort MKVI RS2000 Cabrio

dříve:
VW Golf IV 1.9TDI 96kw Sport Edition
Ford Mondeo MKII GHIA combi 1,8TD
Ford Escort 1,8 TD - ghia 66KW
Peugeot 205 GRD - 44KW
Kawasaki KMX 125 - 18KW


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 21 led 2010 22:05 
Offline
Nováček

Registrován: 05 říj 2009 18:45
Příspěvky: 24
Re :Walker S tou padající naftou by to mělo při startu logiku určitě,ale po ujetí 7 km ,kdy motor na provozní otáčky poslušně táhne,by snad mělo být čerpadlo odvzdušněné . V reálu je to takto nastartuju ,po rozjetí se ustálí otáčky na těch 1100 ot, po nějakých 7 km ,když stojím na křižovatce mám pocit že motor snad vyskočí,po dalším 1 km už to jen občas kopne a po dalších 2 km motor jede na volnoběh už v pohodě. Když to zkusím po 2-3 hodinách znova nastartovat,tak to chytne s lehkou nohou na pedále v podstatě okamžitě ,ale zase s tím občasným kopáním. Po zahřátí na provoz teplotu opět je vše ok.Má to nějakou přímou souvislost s tou teplotou motoru.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 led 2010 16:47 
Offline
Nováček

Registrován: 05 říj 2009 18:45
Příspěvky: 24
Zdá se že jsem objevil příčinu toho vynechávání motoru. Od jedné vstřikovací trysky v místě kde je našroubovaná do hlavy motoru to bublá a plive. Jakým způsobem to tam je utěsněné ? Je tam nějaké těsnění ? Postačí to jen poctivě dotáhnout ? Nebo musím do servisu ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 led 2010 17:15 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 04 dub 2004 08:22
Příspěvky: 2148
Bydliště: Přerov
Odkud ti to probublava? :smt017 Mezi hlavou a tryskou je medena podlozka.Jak ti to muze bublat, kdys jsou tam takovy tlaky, ze sebemensi dirkou by to spis strikalo.

_________________
soucasnost: Ford Focus 1.6 16V 74kW 2011 Hatchback
minulost: Ford Escort 1.8TD(51kW) 10/1996 Hatchback Klima


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 led 2010 17:44 
Offline
pokročilej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 03 kvě 2008 18:54
Příspěvky: 1455
Bydliště: Plzeň
Benda píše:
Postačí to jen poctivě dotáhnout ?

na to pozor nesmí to bejt přetažený.může bejt špatej ten kroužek.

_________________
Ford Mondeo 1.8i 16V combi 1995 85kw - už neni
Ford Escort 1.8 skoroTurbo D combi 1997 51kw


Naposledy upravil oli_2 dne 22 led 2010 18:44, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 22 led 2010 18:43 
Offline
moc ukecanej Forďák
Uživatelský avatar

Registrován: 06 kvě 2006 17:18
Příspěvky: 2411
Bydliště: CZurakistan
detailní fotka s popisem odkud přesně to bublá by pomohla...

_________________
Ford Connect Tourneo 1,8 TDCI 110hp LWB 230 LX "Caramella Brown" metalíza, 4 alu kola, 5 sedaček a 6 dveří...
Ex: Ford Escort Express Mk IV 1,8d Dělník co dělá co může, i když někdy nemůže... Má mě rád a já jeho taky...teď je v dobrých rukou páně Prochyho...snad...
Walker...Linux User, Windows Fucker...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 117 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz